Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 29 Sep 2015, 19:45 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ ZTAO-Crew2 , Is het dan niet verplicht dat iedereen hieraan deelneemt? Zelf heb ik namelijk ook een koppel. Daar is echter nooit naar gekeken. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ ZTAO-Crew2 , Is het dan niet verplicht dat iedereen hieraan deelneemt? Zelf heb ik namelijk ook een koppel. Daar is echter nooit naar gekeken. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 29 Sep 2015 om 19:45
ZTAO-Crew2
Datum: Woensdag, 30 Sep 2015, 13:46 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Crew
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
@ Jeweetwelwie , Wij zijn ervan uitgegaan dat diegene die het Monitoringenprogramma alle andere Tradecenters heeft gecheckt, of in iedergeval, de actieve, wat dus blijkbaar niet het geval is We zullen je toevoegen aan het Monitoringenprogramma, je mag dit ook in je Trade vermelden Alle Rode Panda 's zijn nu ook onderdeel van een Monitoring Programma
Follow the rules...
Bericht @ Jeweetwelwie , Wij zijn ervan uitgegaan dat diegene die het Monitoringenprogramma alle andere Tradecenters heeft gecheckt, of in iedergeval, de actieve, wat dus blijkbaar niet het geval is We zullen je toevoegen aan het Monitoringenprogramma, je mag dit ook in je Trade vermelden Alle Rode Panda 's zijn nu ook onderdeel van een Monitoring Programma Bericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 30 Sep 2015 om 13:46
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 04 Okt 2015, 21:31 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
ZTAO-Crew2, Bedankt voor je reactie! Heb ik gelijk nog een vraag. Is er ergens een pagina waarop je de monitoringen kan zien en waarbij je ook kan zien wie er allemaal in zitten? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht ZTAO-Crew2, Bedankt voor je reactie! Heb ik gelijk nog een vraag. Is er ergens een pagina waarop je de monitoringen kan zien en waarbij je ook kan zien wie er allemaal in zitten? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 04 Okt 2015 om 21:31