Leden: - Dierentuiner - IK - Jeweetwelwie - Raymondhoek*
Onze eisen: - Een binnenverblijf met eventueel een buitengedeelte - Minimaal 10 bomen zodat ze lekker kunnen klimmen - Een verblijf groot genoeg voor een groep van minstens 10 dieren (2 hokjes per dier) - Een gedeelte waar de aapjes duidelijk aantoonbaar privacy hebben - Speel en klim toestellen aanwezig
Dieren:
Indeling: Veluwe Bos Zoo
Vrouwen: - Rosa - Quinn - Kate - Ameli
Mannen: - Tobi - Esra
Zoo Palace
Vrouwen: - Spencer
Mannen: - Caleb
Raalte Park
Vrouwen: - Aria - Henna
Mannen: - Mike
Bloks Dierenpark
Mannen: - Damon - Richard - Jack - Adam - Charles - Michael - Sean
Mededelingen: 04-11-12, 2 Nieuwe leden We waren al opzoek naar 1 of 2 nieuwe leden. Dit zijn IK eb Dierentuiner geworden, ze zullen proberen samen met de huidige leden het keizertamarin bestand groter te maken! 11-10-12, Nieuw lid Sinds kort is Jeweetwelwie nu ook lid van de Keizertamarin fok dierentuinen. We hopen er nog 1 of 2 toe te kunnen voegen voor een goede voortplanting. 11-10-12, Nog 1 of 2 nieuwe leden We hebben een hoop keizer tamarins, maar niet zo veel leden, dat betekend dat we op zoek zijn naar een goede plek voor deze dieren. Iedereen mag zijn of haar verblijf laten zien, maar alleen de beste (1 of 2) zullen daadwerkelijk de dieren krijgen!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ raymondhoek, Ja ik kan het inderdaad aanpassen het kan groter worden gemaakt en glazen daken gemaakt worden zodat ze ook daglicht hebben is het dan wel goed ??
@ Dierentuiner, Klinkt positief. Zorg gewoon dat er dan nog een verblijf komt waar keizertamarins in kunnen wat voldoet aan onze eisen, en geeft ze inderdaad wel wat licht.
@ evi111, Zo werkt het niet! Lees nou eens de uitleg. Je kunt niet zomaar ineens deze diersoort hebben/krijgen. En op dit moment hebben we genoeg mensen in het fokprogramma.
@ rymafra, We hebben voorlopig genoeg leden, dus inderdaad nog geen nieuwe leden. Maar we gaan er echter ook niet aan beginnen om een wachtlijst te maken.
Datum: Donderdag, 22 Nov 2012, 17:50 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ok jammer...
Toch zal ik het fijn vinden als jullie mij in gedachten houden WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!