Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 01 Jul 2014, 08:49 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
De lente of het voorjaar is een van de vier seizoenen. De lente volgt op de winter en wordt gevolgd door de zomer. De lente begint op het noordelijk halfrond (meestal) op 20 maart en eindigt (meestal) op 21 juni. Op het zuidelijk halfrond begint de lente meestal op 22 september. Tijdens de lente worden in de noordelijker streken van het noordelijk halfrond de bomen veel groener en gaan veel planten bloeien; geleidelijk wordt het warmer en wordt de kans op vorst kleiner. Het woord "lente" is een oude afleiding van lang en heeft betrekking op het lengen van de dagen. Alle planten, dus ook de landbouwgewassen, beginnen in de lente te groeien na de winterslaap. Ook dieren komen uit hun schuilplaatsen en beginnen met nestelen. Trekvogels migreren noordwaarts als reactie op de hogere temperaturen. Bij zoogdieren, zoals bijvoorbeeld schapen, worden de jongen vroeg in de lente geboren, zodat ze tegen het eind van de zomer met voldoende reserve het moeilijke winterseizoen ingaan. Bekijk de inzendingen in onderstaande spoiler!
ZooZa 1
ZooZa 2
Legoman 1
Legoman 2
Carnotaurus 1
Carnotaurus 2
Jeweetwelwie 1
Jeweetwelwie 2
Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht De lente of het voorjaar is een van de vier seizoenen. De lente volgt op de winter en wordt gevolgd door de zomer. De lente begint op het noordelijk halfrond (meestal) op 20 maart en eindigt (meestal) op 21 juni. Op het zuidelijk halfrond begint de lente meestal op 22 september. Tijdens de lente worden in de noordelijker streken van het noordelijk halfrond de bomen veel groener en gaan veel planten bloeien; geleidelijk wordt het warmer en wordt de kans op vorst kleiner. Het woord "lente" is een oude afleiding van lang en heeft betrekking op het lengen van de dagen. Alle planten, dus ook de landbouwgewassen, beginnen in de lente te groeien na de winterslaap. Ook dieren komen uit hun schuilplaatsen en beginnen met nestelen. Trekvogels migreren noordwaarts als reactie op de hogere temperaturen. Bij zoogdieren, zoals bijvoorbeeld schapen, worden de jongen vroeg in de lente geboren, zodat ze tegen het eind van de zomer met voldoende reserve het moeilijke winterseizoen ingaan. Bekijk de inzendingen in onderstaande spoiler!
ZooZa 1
ZooZa 2
Legoman 1
Legoman 2
Carnotaurus 1
Carnotaurus 2
Jeweetwelwie 1
Jeweetwelwie 2
Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 01 Jul 2014 om 08:49
JowJonas
Datum: Dinsdag, 01 Jul 2014, 12:58 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hoeveel keer kan je stemmen? Ik heb namelijk een paar favorieten
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Hoeveel keer kan je stemmen? Ik heb namelijk een paar favorieten Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 01 Jul 2014 om 12:58
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 01 Jul 2014, 15:09 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Je kan 1x stemmen, maar je mag meerdere mensen per keer kiezen. Wij willen je wel vragen om dit te beperken tot max. 4stemmen Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Je kan 1x stemmen, maar je mag meerdere mensen per keer kiezen. Wij willen je wel vragen om dit te beperken tot max. 4stemmen Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 01 Jul 2014 om 15:09
carnotaurus
Datum: Donderdag, 03 Jul 2014, 20:55 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ze zijn allemaal zo leuk! Maar ik ga toch voor het meeliftende zwaantje en de meesjes.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ze zijn allemaal zo leuk! Maar ik ga toch voor het meeliftende zwaantje en de meesjes. Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 03 Jul 2014 om 20:55
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 08 Jul 2014, 16:49 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
De uitslag is bekend!! Zooza heeft gewonnen met vier stemmen. Daarnaast is er een gedeelde tweede plek voor Legoman, Carnotaurus en Jeweetwelwie. De prijzen worden zo spoedig mogelijk uitgereikt. We hopen dat jullie allemaal weer meedoen met de zomer contest! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht De uitslag is bekend!! Zooza heeft gewonnen met vier stemmen. Daarnaast is er een gedeelde tweede plek voor Legoman, Carnotaurus en Jeweetwelwie. De prijzen worden zo spoedig mogelijk uitgereikt. We hopen dat jullie allemaal weer meedoen met de zomer contest! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 08 Jul 2014 om 16:49
legoman12324
Datum: Dinsdag, 08 Jul 2014, 19:08 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
oh dat zeker was leuk eindelijk weer een contest
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht oh dat zeker was leuk eindelijk weer een contest Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 08 Jul 2014 om 19:08
ZooZa
Datum: Woensdag, 09 Jul 2014, 06:20 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
superleuk na het kamp ga ik meteen mn camera pakken
Bericht superleuk na het kamp ga ik meteen mn camera pakken Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 09 Jul 2014 om 06:20
carnotaurus
Datum: Woensdag, 09 Jul 2014, 19:21 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Je hebt het verdient ZooZa, maar de volgende keer gaan we je het wel weer moeilijk maken!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Je hebt het verdient ZooZa, maar de volgende keer gaan we je het wel weer moeilijk maken! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 09 Jul 2014 om 19:21