Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 212»
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF Contests » Dieren(tuin) Contests » Fotowedstrijd Lente
Fotowedstrijd Lente
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 03 Apr 2014, 21:47 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

We zien dat de laatste erg veel animo is voor fotowedstrijden. Wij willen daarom vanuit de crew elk seizoen een fotowedstrijd houden.
Het thema voor deze contest is Dieren & Dierentuinen. De plekken 1 t/m 3 zullen hiervoor een prijs in hun prijzenkast ontvangen.

Lente
De lente of het voorjaar is een van de vier seizoenen. De lente volgt op de winter en wordt gevolgd door de zomer. De lente begint op het noordelijk halfrond (meestal) op 20 maart en eindigt (meestal) op 21 juni. Op het zuidelijk halfrond begint de lente meestal op 22 september. Tijdens de lente worden in de noordelijker streken van het noordelijk halfrond de bomen veel groener en gaan veel planten bloeien; geleidelijk wordt het warmer en wordt de kans op vorst kleiner. Het woord "lente" is een oude afleiding van lang en heeft betrekking op het lengen van de dagen.
Alle planten, dus ook de landbouwgewassen, beginnen in de lente te groeien na de winterslaap. Ook dieren komen uit hun schuilplaatsen en beginnen met nestelen. Trekvogels migreren noordwaarts als reactie op de hogere temperaturen. Bij zoogdieren, zoals bijvoorbeeld schapen, worden de jongen vroeg in de lente geboren, zodat ze tegen het eind van de zomer met voldoende reserve het moeilijke winterseizoen ingaan.

Regels
- De foto's/inzendingen mogen in dit topic geplaatst worden;
- Je mag met maximaal twee foto's mee doen;
- Het moet een eigen foto zijn;
- Het mag de volgende soort bestanden zijn: .png .img .jpg .gif;
- Je moet onder je foto vermelden waar deze genomen is;
- Insturen mag tot uiterlijk 22 juni 2014;
- De winnaar zal gekozen worden d.m.v. een poll

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtWe zien dat de laatste erg veel animo is voor fotowedstrijden. Wij willen daarom vanuit de crew elk seizoen een fotowedstrijd houden.
Het thema voor deze contest is Dieren & Dierentuinen. De plekken 1 t/m 3 zullen hiervoor een prijs in hun prijzenkast ontvangen.

Lente
De lente of het voorjaar is een van de vier seizoenen. De lente volgt op de winter en wordt gevolgd door de zomer. De lente begint op het noordelijk halfrond (meestal) op 20 maart en eindigt (meestal) op 21 juni. Op het zuidelijk halfrond begint de lente meestal op 22 september. Tijdens de lente worden in de noordelijker streken van het noordelijk halfrond de bomen veel groener en gaan veel planten bloeien; geleidelijk wordt het warmer en wordt de kans op vorst kleiner. Het woord "lente" is een oude afleiding van lang en heeft betrekking op het lengen van de dagen.
Alle planten, dus ook de landbouwgewassen, beginnen in de lente te groeien na de winterslaap. Ook dieren komen uit hun schuilplaatsen en beginnen met nestelen. Trekvogels migreren noordwaarts als reactie op de hogere temperaturen. Bij zoogdieren, zoals bijvoorbeeld schapen, worden de jongen vroeg in de lente geboren, zodat ze tegen het eind van de zomer met voldoende reserve het moeilijke winterseizoen ingaan.

Regels
- De foto's/inzendingen mogen in dit topic geplaatst worden;
- Je mag met maximaal twee foto's mee doen;
- Het moet een eigen foto zijn;
- Het mag de volgende soort bestanden zijn: .png .img .jpg .gif;
- Je moet onder je foto vermelden waar deze genomen is;
- Insturen mag tot uiterlijk 22 juni 2014;
- De winnaar zal gekozen worden d.m.v. een poll

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 03 Apr 2014 om 21:47
ZooZa
Datum: Zaterdag, 05 Apr 2014, 07:35 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

oke, dan begin ik wel
ik heb tot nu toe nog maar 1 foto, misschien dat ik later nog een foto toevoeg aan dit bericht (ik zal het dan ook wel even melden)

hier is dus een foto van een lammetje, echt typisch lente, en ze wonen bij mijn opa en oma, die al zolang ik me kan herinneren dieren hebben, en vooral schapen, dus hebben zie ieder jaar heel veel lammetjes.

groetjes van mij en veel succes allemaal alvast

Berichtoke, dan begin ik wel
ik heb tot nu toe nog maar 1 foto, misschien dat ik later nog een foto toevoeg aan dit bericht (ik zal het dan ook wel even melden)

hier is dus een foto van een lammetje, echt typisch lente, en ze wonen bij mijn opa en oma, die al zolang ik me kan herinneren dieren hebben, en vooral schapen, dus hebben zie ieder jaar heel veel lammetjes.

groetjes van mij en veel succes allemaal alvast

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 05 Apr 2014 om 07:35
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 06 Apr 2014, 17:33 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Leuk de eerste inschrijving!
In de lente worden er inderdaad veel lammetjes geboren. De foto past goed bij dit seizoen!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtLeuk de eerste inschrijving!
In de lente worden er inderdaad veel lammetjes geboren. De foto past goed bij dit seizoen!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Toegevoegd op 06 Apr 2014 om 17:33
legoman12324
Datum: Donderdag, 24 Apr 2014, 22:41 | Bericht # 4   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

oké ik dacht ik doe ook wel even mee dan is er nog wat concurrentie
nou iedereen weet lente gaat niet alleen om lammetje's maar om het jonge leven dus vandaar deze foto van een zwarte zwaan met kuiken

en natuurlijk twee lieve Friese melkschaap lammetjes die een middag dutje doen

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER

Bericht veranderd door: legoman12324 - Donderdag, 24 Apr 2014, 22:43
Berichtoké ik dacht ik doe ook wel even mee dan is er nog wat concurrentie
nou iedereen weet lente gaat niet alleen om lammetje's maar om het jonge leven dus vandaar deze foto van een zwarte zwaan met kuiken

en natuurlijk twee lieve Friese melkschaap lammetjes die een middag dutje doen

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 24 Apr 2014 om 22:41
ZooZa
Datum: Zaterdag, 26 Apr 2014, 08:37 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

leuke foto's @ legoman12324, heb ik eindelijk wat concurrentie
succes medekandidaat 
groetjes van mij

Berichtleuke foto's @ legoman12324, heb ik eindelijk wat concurrentie
succes medekandidaat 
groetjes van mij

Toegevoegd op 26 Apr 2014 om 08:37
carnotaurus
Datum: Zondag, 27 Apr 2014, 11:13 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Ga deze vakantie naar veel dierentuinen, dus ik schrijf me alvast in!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtGa deze vakantie naar veel dierentuinen, dus ik schrijf me alvast in!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 27 Apr 2014 om 11:13
carnotaurus
Datum: Donderdag, 05 Jun 2014, 20:56 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Mijn computer laat me de laatste tijd in de steek zodat ik geen foto's geupload krijg.
Ik probeer het nu eens anders: als dit lukt werkt het misschien ook bij het overloon verslag.

- jonge Nijlgansjes in Artis: de dierentuinversie van babyeendjes -

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtMijn computer laat me de laatste tijd in de steek zodat ik geen foto's geupload krijg.
Ik probeer het nu eens anders: als dit lukt werkt het misschien ook bij het overloon verslag.

- jonge Nijlgansjes in Artis: de dierentuinversie van babyeendjes -

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 05 Jun 2014 om 20:56
ZooZa
Datum: Donderdag, 05 Jun 2014, 21:13 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

ik heb ook nog een 2e foto!

kan jij ze allebei zien?
er zit nog een grappig verhaaltje bij, want de kleine pimpelmeesjes zaten in de voortuin in de boom, en een van de ouders vloog dan steeds langs het huis, naar de achtertuin waar een pindakaaspot hing, en dan nam hij wat mee, en dan ging hij weer naar de jongen om ze te voeren, deed hij zo dan de hele dag door… de pot is nu bijna leeg en ik denk dat de jongen al zijn uitgevlogen, maar het gaf mij echt het lentegevoel!

Berichtik heb ook nog een 2e foto!

kan jij ze allebei zien?
er zit nog een grappig verhaaltje bij, want de kleine pimpelmeesjes zaten in de voortuin in de boom, en een van de ouders vloog dan steeds langs het huis, naar de achtertuin waar een pindakaaspot hing, en dan nam hij wat mee, en dan ging hij weer naar de jongen om ze te voeren, deed hij zo dan de hele dag door… de pot is nu bijna leeg en ik denk dat de jongen al zijn uitgevlogen, maar het gaf mij echt het lentegevoel!

Toegevoegd op 05 Jun 2014 om 21:13
Jeweetwelwie
Datum: Vrijdag, 20 Jun 2014, 18:19 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Vlak voor de sluitingsdatum, stuur ik ook nog even mijn foto's in!

De eerste inzending heb ik in Burgers Zoo tijdens het paasweekend gemaakt. Ik vond deze foto goed bij het thema lente passen, omdat dan de meeste bloemen weer te zien zijn in de natuur.

Mijn tweede inzending is gemaakt in Berkenhof's Tropical Zoo te kwadendamme. Ik vond deze foto goed bij het thema lente passen, omdat zowel de bloemen als de vlinders te voorschijn komen.
Tijdens ons fietstochtje hadden we al verschillende vlinders gezien en bij de tropical zoo heb ik ze pas op de foto gezet. Het was buiten toen net zo warm als binnen.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtVlak voor de sluitingsdatum, stuur ik ook nog even mijn foto's in!

De eerste inzending heb ik in Burgers Zoo tijdens het paasweekend gemaakt. Ik vond deze foto goed bij het thema lente passen, omdat dan de meeste bloemen weer te zien zijn in de natuur.

Mijn tweede inzending is gemaakt in Berkenhof's Tropical Zoo te kwadendamme. Ik vond deze foto goed bij het thema lente passen, omdat zowel de bloemen als de vlinders te voorschijn komen.
Tijdens ons fietstochtje hadden we al verschillende vlinders gezien en bij de tropical zoo heb ik ze pas op de foto gezet. Het was buiten toen net zo warm als binnen.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Toegevoegd op 20 Jun 2014 om 18:19
ZooZa
Datum: Vrijdag, 20 Jun 2014, 18:24 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

ooooeeeii net op tijd  :D
leuke foto's, vooral die van de vlinder vind ik heel mooi gelukt!
groetjes van mij

Berichtooooeeeii net op tijd  :D
leuke foto's, vooral die van de vlinder vind ik heel mooi gelukt!
groetjes van mij

Toegevoegd op 20 Jun 2014 om 18:24
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF Contests » Dieren(tuin) Contests » Fotowedstrijd Lente
Page 1 of 212»
Search:

Hosted by uCoz