ZooZa
Datum: Vrijdag, 19 Dec 2014, 14:44 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Curator
omdat er nog geen andere kerstactiviteiten zijn, dacht ik, laat ik maar iets organiseren en dan moet het wel goed he : de ZT2 KerstFotowestrijd en de Kerstfotowedstrijd dus eentje voor ZT2 foto's en eentje voor normale foto's voor beide geld hetzelfde: -thema is kerst -maximaal 2 foto's -moet gemaakt zijn door jezelf -op 2 januari 2015 start de voting van beide! als er mensen zijn die langer willen, dan extenden we het gewoon -post je foto('s) hier of stuur hem in een PM naar mij ^_^ succes iedereen! because there are no other christmasactivities yet, I thought, let's organize something! and then it must be big: a ZT2 Christmaspicturecontest and a Christmaspicturecontest two separated contests, one for ZT2 and one for real life the rules are for both the same: -the theme must be christmas and something with animals -a maximum of 2 pics -pics must be made by you! -voting starts 2 january 2015, we can extend the date if needed! -post your pic(s) here or send them in a PM to me good luck everyone!
Bericht veranderd door: ZooZa - Zaterdag, 20 Dec 2014, 20:25
Bericht omdat er nog geen andere kerstactiviteiten zijn, dacht ik, laat ik maar iets organiseren en dan moet het wel goed he : de ZT2 KerstFotowestrijd en de Kerstfotowedstrijd dus eentje voor ZT2 foto's en eentje voor normale foto's voor beide geld hetzelfde: -thema is kerst -maximaal 2 foto's -moet gemaakt zijn door jezelf -op 2 januari 2015 start de voting van beide! als er mensen zijn die langer willen, dan extenden we het gewoon -post je foto('s) hier of stuur hem in een PM naar mij ^_^ succes iedereen! because there are no other christmasactivities yet, I thought, let's organize something! and then it must be big: a ZT2 Christmaspicturecontest and a Christmaspicturecontest two separated contests, one for ZT2 and one for real life the rules are for both the same: -the theme must be christmas and something with animals -a maximum of 2 pics -pics must be made by you! -voting starts 2 january 2015, we can extend the date if needed! -post your pic(s) here or send them in a PM to me good luck everyone!Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 19 Dec 2014 om 14:44
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 19 Dec 2014, 17:04 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
tuurlijk doe ik mee! Ik probeer wel wat leuke foto's te maken!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht tuurlijk doe ik mee! Ik probeer wel wat leuke foto's te maken! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 19 Dec 2014 om 17:04
ZooZa
Datum: Woensdag, 31 Dec 2014, 10:20 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
votingdate extended to 10 january
Bericht votingdate extended to 10 january Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 31 Dec 2014 om 10:20
carnotaurus
Datum: Woensdag, 31 Dec 2014, 13:15 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Compleet vergeten! Gelukkig had ik mijn camera mee toen het sneeuwde in Zie-ZOO! zsm een paar foto's!
Bericht Compleet vergeten! Gelukkig had ik mijn camera mee toen het sneeuwde in Zie-ZOO! zsm een paar foto's! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 31 Dec 2014 om 13:15
ZooZa
Datum: Zaterdag, 10 Jan 2015, 08:44 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
ik trap wel af! en: hopelijk zijn er meer entries voor de voting begint! Date Extended To 13 Januari, if no-one posts a entry, the entry by ZooZa will win
Bericht veranderd door: ZooZa - Zaterdag, 10 Jan 2015, 08:45
Bericht ik trap wel af! en: hopelijk zijn er meer entries voor de voting begint! Date Extended To 13 Januari, if no-one posts a entry, the entry by ZooZa will win Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 10 Jan 2015 om 08:44
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 13 Jan 2015, 20:57 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Helaas heb ik niet zo veel tijd gehad om foto's te maken, dus heb ik maar weinig, maar deze foto's heb ik nog kunnen maken: - pimpelmeesje (Cynanistes caeruleus caeruleus ) in de kale takken - Deze is helaas niet zo heel goed, maar ik stuur hem toch in: - vink (Fringilla coelebs coelebs ) met sneeuw op de achtergrond -
Bericht Helaas heb ik niet zo veel tijd gehad om foto's te maken, dus heb ik maar weinig, maar deze foto's heb ik nog kunnen maken: - pimpelmeesje (Cynanistes caeruleus caeruleus ) in de kale takken - Deze is helaas niet zo heel goed, maar ik stuur hem toch in: - vink (Fringilla coelebs coelebs ) met sneeuw op de achtergrond - Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 13 Jan 2015 om 20:57