Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dieren(tuin) Foto's » AQUA(rium) (mijn aquarium)
AQUA(rium)
kroko72
Datum: Vrijdag, 09 Nov 2012, 23:35 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

de bactierien die je in je filter wilt hebben zijn nitrificernede bacterien de twee bekendste in je filters zijn Nitrosomonas en Nitrobacter deze zetten je slechte stoffen om in minder schadelijke stoffen en die bacterien blijven in je water en worden door de planten om gezet en deze gaan daardoor groeien.

dus in feite hebben jullie allebei gelijk

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Berichtde bactierien die je in je filter wilt hebben zijn nitrificernede bacterien de twee bekendste in je filters zijn Nitrosomonas en Nitrobacter deze zetten je slechte stoffen om in minder schadelijke stoffen en die bacterien blijven in je water en worden door de planten om gezet en deze gaan daardoor groeien.

dus in feite hebben jullie allebei gelijk

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 09 Nov 2012 om 23:35
rymafra
Datum: Zaterdag, 10 Nov 2012, 10:03 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@Iedereen

Mensen... mijn aquarium stond al 3 weken en dat schimmel kwam door een geinfecteerde plant...

En willen jullie mijn topic AUB niet als discussietopic gebruiken... ga hiervoor AUB naar het aquarium discussietopic of wat dan ook...

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht@Iedereen

Mensen... mijn aquarium stond al 3 weken en dat schimmel kwam door een geinfecteerde plant...

En willen jullie mijn topic AUB niet als discussietopic gebruiken... ga hiervoor AUB naar het aquarium discussietopic of wat dan ook...

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 10 Nov 2012 om 10:03
Mark_23
Datum: Woensdag, 28 Nov 2012, 16:41 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ rymafra, Ziet er mooi uit! Ik heb aquariums altijd al mooi gevonden. Schimmel in het water? Bedoel
je niet algen? Mijn broer heeft ook een aquarium en daar zitten ook algen op. Dat kan je tegengaan door het
licht vaak uit te laten.
Maar het ziet er mooi uit!

Groetjes Mark ;)
Bericht@ rymafra, Ziet er mooi uit! Ik heb aquariums altijd al mooi gevonden. Schimmel in het water? Bedoel
je niet algen? Mijn broer heeft ook een aquarium en daar zitten ook algen op. Dat kan je tegengaan door het
licht vaak uit te laten.
Maar het ziet er mooi uit!

Groetjes Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 28 Nov 2012 om 16:41
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dieren(tuin) Foto's » AQUA(rium) (mijn aquarium)
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz