hey ik was vorige week vrijdag naar blijdorp geweest ik heb een leuke dag gehad en veel foto's gemaakt ook ben ik kit_fisto tegengekomen hier zijn mij foto's ik ga der niet bij vertellen want ik ben alweer veel vergeten ben van wat alles was en plaatjes zeggen meer dan woorden toch
dit waren mij foto's ik hoop op reactie
gr. Roel
ps. srry dat er een paar wazig zijn!
Bericht veranderd door: boerroel545 - Vrijdag, 02 Mei 2014, 11:44
Idd, leuke foto's! Maar er zitten heel wat wazige bij miss. voortaan een statief? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Leuke foto's, alleen is de helft bewogen of niet scherp, en dat is best lelijk... Je kunt denk ik de onscherpe en bewogen er tussen uit halen omdat ze verder niets toevoegen... Maar ik vind het wel leuk dat je je foto's laat zien...
@ boerroel545, oke, leuk! Heeeel... misschien ga ik in de herfst vakantie naar blijdorp Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Leuke plaatjes. Je kunt precies volgen hoe je gelopen bent. Is die uil op de foto er een van die nieuwe soort (Bengaalse oehoe) in de Aziatische bosrand? En heb je de tijgers gemist? Daar zie ik geen foto van.