Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Trade Center » animalia centre (trade rescue and research centre ) (handels centrum)
animalia centre (trade rescue and research centre )
steeling13
Datum: Woensdag, 24 Sep 2014, 21:12 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

animalia centre (Trade Rescue and Research Centre )

animalia centre is een handels redding en onderzoek centrum uitleg over de sectoren

handel
handel staat gwn voor onderhandelen en door handelen van opgekochte of geredde dieren

redding
om het simpel te houden gratis gekregen dieren  maar in de zin van klein stukje roleplay  zo van dieren die zogenaamd gered  zijn
niet dat ik dan digene waarvabn ik de dier krijg afkraak maar meer van dat ik bijvoorbeeld een melding van de dierentuin heb gekregen van een dier in nood en dat ik hem dan red zeg maar (word wel vermeld van wie ik de dieren heb )

onderzoek
gwn heel simpel zodra mijn zoo tycoon het goed doet ga ik over tot zoo en word het gewoon ten toonstellen  van de dieren

uitleg dierenlijst
de officiele logo moet nog komen maar dat komt vanzelf wel ik ga geen waarde achter de dieren zetten we gaan gwn ouderwets onderhandelen gewoon handjeklap
de onderdelen handel en redding komen in deze lijst voor nu wel voor redding betekent hier gewoon nog niet in de handel

de dierenlijst
1V&1M blauwe pauw

Bericht veranderd door: ZTAO-Crew2 - Maandag, 05 Jan 2015, 17:44
Berichtanimalia centre (Trade Rescue and Research Centre )

animalia centre is een handels redding en onderzoek centrum uitleg over de sectoren

handel
handel staat gwn voor onderhandelen en door handelen van opgekochte of geredde dieren

redding
om het simpel te houden gratis gekregen dieren  maar in de zin van klein stukje roleplay  zo van dieren die zogenaamd gered  zijn
niet dat ik dan digene waarvabn ik de dier krijg afkraak maar meer van dat ik bijvoorbeeld een melding van de dierentuin heb gekregen van een dier in nood en dat ik hem dan red zeg maar (word wel vermeld van wie ik de dieren heb )

onderzoek
gwn heel simpel zodra mijn zoo tycoon het goed doet ga ik over tot zoo en word het gewoon ten toonstellen  van de dieren

uitleg dierenlijst
de officiele logo moet nog komen maar dat komt vanzelf wel ik ga geen waarde achter de dieren zetten we gaan gwn ouderwets onderhandelen gewoon handjeklap
de onderdelen handel en redding komen in deze lijst voor nu wel voor redding betekent hier gewoon nog niet in de handel

de dierenlijst
1V&1M blauwe pauw

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 24 Sep 2014 om 21:12
mathijsaa
Datum: Vrijdag, 26 Sep 2014, 09:39 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Bij deze schenkt Flora en Fauna je een koppel blauwe pauwen

BerichtBij deze schenkt Flora en Fauna je een koppel blauwe pauwen

Bericht getypt door - mathijsaa
Toegevoegd op 26 Sep 2014 om 09:39
steeling13
Datum: Vrijdag, 26 Sep 2014, 18:49 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

animalia dankt flora fauna voor de dieren ze zullen in de lijst komen maar nog niet handelbaar zijn wegens het hebben van de reputatie moet nog wachten op reputatie acceptatie

Berichtanimalia dankt flora fauna voor de dieren ze zullen in de lijst komen maar nog niet handelbaar zijn wegens het hebben van de reputatie moet nog wachten op reputatie acceptatie

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 26 Sep 2014 om 18:49
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Trade Center » animalia centre (trade rescue and research centre ) (handels centrum)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz