ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
animalia centre (Trade Rescue and Research Centre )
animalia centre is een handels redding en onderzoek centrum uitleg over de sectoren
handel handel staat gwn voor onderhandelen en door handelen van opgekochte of geredde dieren
redding om het simpel te houden gratis gekregen dieren maar in de zin van klein stukje roleplay zo van dieren die zogenaamd gered zijn niet dat ik dan digene waarvabn ik de dier krijg afkraak maar meer van dat ik bijvoorbeeld een melding van de dierentuin heb gekregen van een dier in nood en dat ik hem dan red zeg maar (word wel vermeld van wie ik de dieren heb )
onderzoek gwn heel simpel zodra mijn zoo tycoon het goed doet ga ik over tot zoo en word het gewoon ten toonstellen van de dieren
uitleg dierenlijst de officiele logo moet nog komen maar dat komt vanzelf wel ik ga geen waarde achter de dieren zetten we gaan gwn ouderwets onderhandelen gewoon handjeklap de onderdelen handel en redding komen in deze lijst voor nu wel voor redding betekent hier gewoon nog niet in de handel
de dierenlijst 1V&1M blauwe pauw
Bericht veranderd door: ZTAO-Crew2 - Maandag, 05 Jan 2015, 17:44
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
animalia dankt flora fauna voor de dieren ze zullen in de lijst komen maar nog niet handelbaar zijn wegens het hebben van de reputatie moet nog wachten op reputatie acceptatie