Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 21:02 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
QuoteVerzorger-Jarne ()
jungledieren: bongo
Vissen: Franse keizersvis maskerwimpelvis pincetvis schuttersvis (zodra je rep 2 hebt) Snoek (zodra je rep 2 hebt)
Vogels: temminck tragopan (zodra je rep 2 hebt) goudfazant (zodra je rep 2 hebt) Grijze kroonkraanvogel (zodra je rep 2 hebt) Waterhoen helmparelhoen (zodra je rep 2 hebt)
Savanne: Stokstaartje (zodra je rep 2 hebt) Gemsbok (zodra je rep 2 hebt) struisvogel (zodra je rep 2 hebt)
De Bongo wil ik wel, Van de vissen wil ik de Snoek (Schuttersvis krijg ik al) Van de Vogels wil ik de Grijze Kroonkraanvogel en van de savanne de gemsbok (Stokstaartje krijg ik al en mijn struisvogels zijn roze..) Eigenaar van McCain Zoo!
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 21:34 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
@ Michelaar, voor een koppeltje bongo's vraag ik 200 Cr. Daarbij krijg je. een gratis kroonkraanvogel. Ik verkoop helaas wel alleen vrouwtjes, een koppeltje snoeken wil ik wel verkopen voor 30cr en een koppeltje gemsbokken kost 220 Cr. bij de gemsbokken krijg je dan ook een kroonkraanvogelvrouwtje. Als je de Cr zou overschrijven vermeld dan enkel de bongo's of gemsbokken. Niet de kroonkraanvogels aangezien de waarde anders te laag is. Mijn struisvogels zijn trouwens ook roze. Dat is door een conflict tussen 2 remakes. Verwijder er 1 en herinstalleer zoo tycoon 2. Ik denk niet dat je dan je mappen verliest. Heb het al eens gedaan. Maak anders voor de zekerheid een kopietje van je mapbestanden. groetjes, verzorger-jarne
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
@ Verzorger-Jarne, Laat de gemsbokken Dan Maar zitten, De Kroonkraanvogel is dan een vrouwtje, en voor de struisvogel zal ik eens kijken Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht veranderd door: Michelaar - Vrijdag, 23 Mei 2014, 15:33
Datum: Woensdag, 28 Mei 2014, 15:25 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Dan mag je de cr overschrijven voor de kroonkraanvogel en de andere mag je plaatsen.
Added (28 Mei 2014, 15:25) --------------------------------------------- @ Michelaar, ik wil wel enkele futen en/of eidereenden overnemen als je ze echt gratis wegdoet (zei je in je update). Anders zou ik ook wel willen ruilen.