Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Trade Center » Giardino Zoologico (Trade Center)
Giardino Zoologico
Remeo
Datum: Dinsdag, 17 Dec 2013, 16:24 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Giardino Zoologico (REP. 3) is net begonnen met zijn zoo. Wij hebben nog niet een heel ruim assortiment om uit te kiezen maar het begint goed op gang te komen.

Credits overschrijven (van ZTAO)
Reputatie kriteria (van ZTAO)
Dierenlijst Rep. + Waardes (van ZTAO)
Dierenlijst Downloads (van thomvonder)
Trade Center (van ZTAO)
Adoptielijst (van ZTAO)

Eigen bezit:
  • (Rep. 1) - Blauwe Kroonduif (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
  • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 1 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Geruild voor 2 x V - 2 x M Stokstaartjes met Laaratje2008 - Dierenpark De Beestenboel)
  • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 2 x V - 2 x M (Gekocht van ZTAO-Opvang)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Adotielijst)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (van ZTAO-Crew - Advent kalender)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)1 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Helmparelhoender met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 2 x M ( Gekocht voor 190 Credits van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Kit_Fisto - Dierenpark Arts)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met JWWW - Zoo Palace)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M P.Trekkervis met Carnotourus - Faunalife)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht van ZTAO-Opvang)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 300 Credits van Jens26 - Zoo Reptiko)
  • (Rep. 2) - Wulp (Info) 0 x V - 1 x M ( Geruild voor 1 x M Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
  • (Rep. 2) - Wulp (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 1 x V Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)

Te koop/ ruilen :

• (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 5 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 7 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)3 x V - 2 x M (Eigen bezit)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 12 x V - 10 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 7 x V - 4 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 2 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 0 x V - 0 x M ( Eigen kweek)

Verkocht:

Geleend:

• Uitgeleend/Gedoneerd:
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 26-12-2013)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 30 -12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan ZooZa - ZooZa's Zoohandel 21-12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Boerroel545 - Zoo Esch 26-12-2013 met terugkoop garantie 1 koppel)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (Gedoneerd aan OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation 30-12-2013)
    • (Rep. 3) - Yak (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Krieke668 - Igoyg City Zoo)

Word verwacht/ Achter de schermen:
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 2 x V - 1 x M (Geleend van JWWW)
    • (Rep. 7) - Ethiopische wolf (Info) 1 x V - 0 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Grijze Kroonkraanvogel (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 150 Credits van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 3) - Ringstaartmaki (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 2) - Takahe (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 2 x V - 1 x M Stokstaartje met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 3) - Woestijn Varaan (Info) 1 x V - 1 x M ( Adoptielijst - advent kalender prijs)

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!

Bericht veranderd door: ZTAO-Crew2 - Maandag, 05 Jan 2015, 17:51
  • BerichtGiardino Zoologico (REP. 3) is net begonnen met zijn zoo. Wij hebben nog niet een heel ruim assortiment om uit te kiezen maar het begint goed op gang te komen.

Credits overschrijven (van ZTAO)
    Reputatie kriteria (van ZTAO)
    Dierenlijst Rep. + Waardes (van ZTAO)
    Dierenlijst Downloads (van thomvonder)
    Trade Center (van ZTAO)
    Adoptielijst (van ZTAO)

Eigen bezit:
    • (Rep. 1) - Blauwe Kroonduif (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 1 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Geruild voor 2 x V - 2 x M Stokstaartjes met Laaratje2008 - Dierenpark De Beestenboel)
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 2 x V - 2 x M (Gekocht van ZTAO-Opvang)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Adotielijst)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)1 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Helmparelhoender met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 2 x M ( Gekocht voor 190 Credits van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Kit_Fisto - Dierenpark Arts)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met JWWW - Zoo Palace)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M P.Trekkervis met Carnotourus - Faunalife)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht van ZTAO-Opvang)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 300 Credits van Jens26 - Zoo Reptiko)
    • (Rep. 2) - Wulp (Info) 0 x V - 1 x M ( Geruild voor 1 x M Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 2) - Wulp (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 1 x V Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)

Te koop/ ruilen :

• (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 5 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 7 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)3 x V - 2 x M (Eigen bezit)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 12 x V - 10 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 7 x V - 4 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 2 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 0 x V - 0 x M ( Eigen kweek)

Verkocht:

Geleend:

• Uitgeleend/Gedoneerd:
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 26-12-2013)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 30 -12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan ZooZa - ZooZa's Zoohandel 21-12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Boerroel545 - Zoo Esch 26-12-2013 met terugkoop garantie 1 koppel)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (Gedoneerd aan OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation 30-12-2013)
    • (Rep. 3) - Yak (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Krieke668 - Igoyg City Zoo)

Word verwacht/ Achter de schermen:
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 2 x V - 1 x M (Geleend van JWWW)
    • (Rep. 7) - Ethiopische wolf (Info) 1 x V - 0 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Grijze Kroonkraanvogel (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 150 Credits van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 3) - Ringstaartmaki (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 2) - Takahe (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 2 x V - 1 x M Stokstaartje met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 3) - Woestijn Varaan (Info) 1 x V - 1 x M ( Adoptielijst - advent kalender prijs)

• Bericht getypt door - Remeo
    Toegevoegd op 17 Dec 2013 om 16:24
    rymafra
    Datum: Maandag, 13 Jan 2014, 15:49 | Bericht # 51   
    ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Maakt niet uit hoor!

Kan je misschien een koppel wasberen reserveren voor mij?

Greetzzz

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
    BerichtMaakt niet uit hoor!

Kan je misschien een koppel wasberen reserveren voor mij?

Greetzzz

Bericht getypt door - rymafra
    Toegevoegd op 13 Jan 2014 om 15:49
    Remeo
    Datum: Dinsdag, 14 Jan 2014, 11:24 | Bericht # 52   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ rymafra, Ja oke ik zal een koppel wasberen voor je reserveren.

Vriendelijke groet, Remeo

Bericht@ rymafra, Ja oke ik zal een koppel wasberen voor je reserveren.

Vriendelijke groet, Remeo

Bericht getypt door - Remeo
    Toegevoegd op 14 Jan 2014 om 11:24
    Verzorger-Jarne
    Datum: Woensdag, 12 Maa 2014, 16:20 | Bericht # 53   
    ZTSF Gegevens

ZTAO
    Reputatie: 2

Verzorger

hoeveel kosten 2V en 1M van blauwe pauwen?

Added (12 Maa 2014, 15:20)
    ---------------------------------------------
    Ik zou graag 1 paartje en 1 afzonderlijk vrouwtje kopen van de blauwe pauwen.
    Kan ik die nog kopen?

Berichthoeveel kosten 2V en 1M van blauwe pauwen?

Added (12 Maa 2014, 15:20)
    Ik zou graag 1 paartje en 1 afzonderlijk vrouwtje kopen van de blauwe pauwen.
    Kan ik die nog kopen?

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
    Toegevoegd op 12 Maa 2014 om 16:20
    Remeo
    Datum: Woensdag, 12 Maa 2014, 17:04 | Bericht # 54   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Verzorger-Jarne, Je bent nieuw met ZTAO dus help ik je graag met je beginnende zoo.
    De 2 x v en 1 x m blauwe pauwen word door Giardino Zoologico met plezier aan jou gedoneerd.
    Je kunt ze in je lijst bijschrijven.
    Laat even een bericht hier achter als je ze hebt bijgeschreven zodat ik ze uit mijn lijst kan halen.

Veel succes met ZTAO en met vriendelijke groet,

Remeo

Bericht@ Verzorger-Jarne, Je bent nieuw met ZTAO dus help ik je graag met je beginnende zoo.
    De 2 x v en 1 x m blauwe pauwen word door Giardino Zoologico met plezier aan jou gedoneerd.
    Je kunt ze in je lijst bijschrijven.
    Laat even een bericht hier achter als je ze hebt bijgeschreven zodat ik ze uit mijn lijst kan halen.

Veel succes met ZTAO en met vriendelijke groet,

Remeo

Bericht getypt door - Remeo
    Toegevoegd op 12 Maa 2014 om 17:04
    Verzorger-Jarne
    Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 18:53 | Bericht # 55   
    ZTSF Gegevens

ZTAO
    Reputatie: 2

Verzorger

Ik heb ze bij mijn lijst toegevoegd.
    bedankt voor de hulp.
    Als ik later iets zou hebben dat je interresseerd en dat weg kan dan verwittig ik je.

Added (21 Mei 2014, 18:53)
    Zou je misschien 2 koppeltjes flamingo's of/en enkele helmparelhoenders willen ruilen?

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 21 Mei 2014, 18:51
    BerichtIk heb ze bij mijn lijst toegevoegd.
    bedankt voor de hulp.
    Als ik later iets zou hebben dat je interresseerd en dat weg kan dan verwittig ik je.

Added (21 Mei 2014, 18:53)
    Zou je misschien 2 koppeltjes flamingo's of/en enkele helmparelhoenders willen ruilen?

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
    Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 18:53
    Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Trade Center » Giardino Zoologico (Trade Center)
    Search:

Hosted by uCoz