Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 5 of 6«123456»
Forum moderator: ZTAO-Crew2 
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Trade Center » Giardino Zoologico (Trade Center)
Giardino Zoologico
Remeo
Datum: Dinsdag, 17 Dec 2013, 16:24 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Giardino Zoologico (REP. 3) is net begonnen met zijn zoo. Wij hebben nog niet een heel ruim assortiment om uit te kiezen maar het begint goed op gang te komen.

Credits overschrijven (van ZTAO)
Reputatie kriteria (van ZTAO)
Dierenlijst Rep. + Waardes (van ZTAO)
Dierenlijst Downloads (van thomvonder)
Trade Center (van ZTAO)
Adoptielijst (van ZTAO)

Eigen bezit:
  • (Rep. 1) - Blauwe Kroonduif (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
  • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 1 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Geruild voor 2 x V - 2 x M Stokstaartjes met Laaratje2008 - Dierenpark De Beestenboel)
  • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 2 x V - 2 x M (Gekocht van ZTAO-Opvang)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Adotielijst)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (van ZTAO-Crew - Advent kalender)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)1 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Helmparelhoender met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 2 x M ( Gekocht voor 190 Credits van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Kit_Fisto - Dierenpark Arts)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met JWWW - Zoo Palace)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M P.Trekkervis met Carnotourus - Faunalife)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht van ZTAO-Opvang)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 300 Credits van Jens26 - Zoo Reptiko)
  • (Rep. 2) - Wulp (Info) 0 x V - 1 x M ( Geruild voor 1 x M Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
  • (Rep. 2) - Wulp (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 1 x V Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)

Te koop/ ruilen :

• (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 5 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 7 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)3 x V - 2 x M (Eigen bezit)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 12 x V - 10 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 7 x V - 4 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 2 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 0 x V - 0 x M ( Eigen kweek)

Verkocht:

Geleend:

• Uitgeleend/Gedoneerd:
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 26-12-2013)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 30 -12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan ZooZa - ZooZa's Zoohandel 21-12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Boerroel545 - Zoo Esch 26-12-2013 met terugkoop garantie 1 koppel)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (Gedoneerd aan OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation 30-12-2013)
    • (Rep. 3) - Yak (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Krieke668 - Igoyg City Zoo)

Word verwacht/ Achter de schermen:
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 2 x V - 1 x M (Geleend van JWWW)
    • (Rep. 7) - Ethiopische wolf (Info) 1 x V - 0 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Grijze Kroonkraanvogel (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 150 Credits van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 3) - Ringstaartmaki (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 2) - Takahe (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 2 x V - 1 x M Stokstaartje met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 3) - Woestijn Varaan (Info) 1 x V - 1 x M ( Adoptielijst - advent kalender prijs)

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!

Bericht veranderd door: ZTAO-Crew2 - Maandag, 05 Jan 2015, 17:51
  • BerichtGiardino Zoologico (REP. 3) is net begonnen met zijn zoo. Wij hebben nog niet een heel ruim assortiment om uit te kiezen maar het begint goed op gang te komen.

Credits overschrijven (van ZTAO)
    Reputatie kriteria (van ZTAO)
    Dierenlijst Rep. + Waardes (van ZTAO)
    Dierenlijst Downloads (van thomvonder)
    Trade Center (van ZTAO)
    Adoptielijst (van ZTAO)

Eigen bezit:
    • (Rep. 1) - Blauwe Kroonduif (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 1 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Geruild voor 2 x V - 2 x M Stokstaartjes met Laaratje2008 - Dierenpark De Beestenboel)
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 2 x V - 2 x M (Gekocht van ZTAO-Opvang)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Adotielijst)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)1 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Helmparelhoender met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 2 x M ( Gekocht voor 190 Credits van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Kit_Fisto - Dierenpark Arts)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met JWWW - Zoo Palace)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M P.Trekkervis met Carnotourus - Faunalife)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht van ZTAO-Opvang)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 300 Credits van Jens26 - Zoo Reptiko)
    • (Rep. 2) - Wulp (Info) 0 x V - 1 x M ( Geruild voor 1 x M Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 2) - Wulp (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 1 x V Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)

Te koop/ ruilen :

• (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 5 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 7 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)3 x V - 2 x M (Eigen bezit)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 12 x V - 10 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 7 x V - 4 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 2 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 0 x V - 0 x M ( Eigen kweek)

Verkocht:

Geleend:

• Uitgeleend/Gedoneerd:
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 26-12-2013)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 30 -12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan ZooZa - ZooZa's Zoohandel 21-12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Boerroel545 - Zoo Esch 26-12-2013 met terugkoop garantie 1 koppel)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (Gedoneerd aan OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation 30-12-2013)
    • (Rep. 3) - Yak (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Krieke668 - Igoyg City Zoo)

Word verwacht/ Achter de schermen:
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 2 x V - 1 x M (Geleend van JWWW)
    • (Rep. 7) - Ethiopische wolf (Info) 1 x V - 0 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Grijze Kroonkraanvogel (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 150 Credits van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 3) - Ringstaartmaki (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 2) - Takahe (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 2 x V - 1 x M Stokstaartje met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 3) - Woestijn Varaan (Info) 1 x V - 1 x M ( Adoptielijst - advent kalender prijs)

• Bericht getypt door - Remeo
    Toegevoegd op 17 Dec 2013 om 16:24
    Remeo
    Datum: Zondag, 05 Jan 2014, 17:43 | Bericht # 41   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ rymafra, Ja uiteraard heb ik die voor jou. Wat mij betreft kun je hem op je lijst bijschrijven, dan verwerk ik de wulp in mijn lijst.

Was weer een fijne samenwerking

Groet, Remeo

Bericht@ rymafra, Ja uiteraard heb ik die voor jou. Wat mij betreft kun je hem op je lijst bijschrijven, dan verwerk ik de wulp in mijn lijst.

Was weer een fijne samenwerking

Groet, Remeo

Bericht getypt door - Remeo
    Toegevoegd op 05 Jan 2014 om 17:43
    rymafra
    Datum: Donderdag, 09 Jan 2014, 18:22 | Bericht # 42   
    ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Hoi Remeo, ik heb inmiddels weer wat meer geld, maar ik zit eigenlijk niet te wachten op stokstaartjes, kan ik geen capibara of flamingo bij je kopen? Ik hoor het wel!

Groetjes rymafra

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
    BerichtHoi Remeo, ik heb inmiddels weer wat meer geld, maar ik zit eigenlijk niet te wachten op stokstaartjes, kan ik geen capibara of flamingo bij je kopen? Ik hoor het wel!

Groetjes rymafra

Bericht getypt door - rymafra
    Toegevoegd op 09 Jan 2014 om 18:22
    KoenZoo
    Datum: Donderdag, 09 Jan 2014, 19:13 | Bericht # 43   
    KoenZoo 
    ZTSF Gegevens

ZTAO
    Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Hoi,

Ik heb interesse in de volgende dieren van je:
    1M 1V Dwergmangoest
    1M 1V Capibara
    1M 1V Flamingo

140 + 220 + 220 = 580 is de totale waarde. Voor 400 wil ik ze echter van je overnemen. Voor 580 zou ik eventueel wel een trio (1M 2V) stokstaartjes erbij willen nemen.
    BerichtHoi,

Ik heb interesse in de volgende dieren van je:
    1M 1V Dwergmangoest
    1M 1V Capibara
    1M 1V Flamingo

140 + 220 + 220 = 580 is de totale waarde. Voor 400 wil ik ze echter van je overnemen. Voor 580 zou ik eventueel wel een trio (1M 2V) stokstaartjes erbij willen nemen.

Bericht getypt door - KoenZoo
    Toegevoegd op 09 Jan 2014 om 19:13
    Remeo
    Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 00:20 | Bericht # 44   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Hoi KoenZoo. Fijn dat je interesse hebt in enkele van mijn dieren :)
    Met 400 ben ik tevreden en als je de drie stokstaartjes erbij wil betaal je 500.
    Kijk maar wat je wilt.

Vriendelijke groet, Remeo

BerichtHoi KoenZoo. Fijn dat je interesse hebt in enkele van mijn dieren :)
    Met 400 ben ik tevreden en als je de drie stokstaartjes erbij wil betaal je 500.
    Kijk maar wat je wilt.

Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 00:20
    KoenZoo
    Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 13:55 | Bericht # 45   
    KoenZoo 
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Oké dus 500 credits voor:

1M 1V Dwergmangoest
    1M 1V Capibara
    1M 1V Flamingo
    1M 1V Stokstaartje

?

Dan ga ik de credits over laten schrijven, zodra je dit bevestigd.
    BerichtOké dus 500 credits voor:

1M 1V Dwergmangoest
    1M 1V Capibara
    1M 1V Flamingo
    1M 1V Stokstaartje

?

Dan ga ik de credits over laten schrijven, zodra je dit bevestigd.

Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 13:55
    Remeo
    Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 13:59 | Bericht # 46   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ KoenZoo, Ja dat is goed. (stokstaart 1 x M - 2 x V had ik afgesproken met je) :)
    Maak de credits maar over.

Bericht@ KoenZoo, Ja dat is goed. (stokstaart 1 x M - 2 x V had ik afgesproken met je) :)
    Maak de credits maar over.

Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 13:59
    KoenZoo
    Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 14:07 | Bericht # 47   
    KoenZoo 
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Ah bedankt, bijna een foutje gemaakt :P
    BerichtAh bedankt, bijna een foutje gemaakt :P

Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 14:07
    Remeo
    Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 14:08 | Bericht # 48   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ KoenZoo, Wat een geluk dat ik goed oplette :p

Bericht@ KoenZoo, Wat een geluk dat ik goed oplette :p

Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 14:08
    rymafra
    Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 14:55 | Bericht # 49   
    ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Heb je mijn berichtje gelezen hierboven?
    Greetzzzzz

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
    BerichtHeb je mijn berichtje gelezen hierboven?
    Greetzzzzz

Bericht getypt door - rymafra
    Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 14:55
    Remeo
    Datum: Maandag, 13 Jan 2014, 00:13 | Bericht # 50   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ rymafra, Sorry had het even druk. Ja ik heb je bericht (net pas) gelezen. Als je nog interesse hebt: Ja tuurlijk mag je iets anders kiezen. flamingo's, capibara's, je zegt het maar :D

Groet, Remeo

Bericht@ rymafra, Sorry had het even druk. Ja ik heb je bericht (net pas) gelezen. Als je nog interesse hebt: Ja tuurlijk mag je iets anders kiezen. flamingo's, capibara's, je zegt het maar :D

Groet, Remeo

Toegevoegd op 13 Jan 2014 om 00:13
    Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Trade Center » Giardino Zoologico (Trade Center)
    Page 5 of 6«123456»
    Search:

Hosted by uCoz