Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 3 of 6«123456»
Forum moderator: ZTAO-Crew2 
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Trade Center » Giardino Zoologico (Trade Center)
Giardino Zoologico
Remeo
Datum: Dinsdag, 17 Dec 2013, 16:24 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Giardino Zoologico (REP. 3) is net begonnen met zijn zoo. Wij hebben nog niet een heel ruim assortiment om uit te kiezen maar het begint goed op gang te komen.

Credits overschrijven (van ZTAO)
Reputatie kriteria (van ZTAO)
Dierenlijst Rep. + Waardes (van ZTAO)
Dierenlijst Downloads (van thomvonder)
Trade Center (van ZTAO)
Adoptielijst (van ZTAO)

Eigen bezit:
  • (Rep. 1) - Blauwe Kroonduif (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
  • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 1 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Geruild voor 2 x V - 2 x M Stokstaartjes met Laaratje2008 - Dierenpark De Beestenboel)
  • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 2 x V - 2 x M (Gekocht van ZTAO-Opvang)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Adotielijst)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (van ZTAO-Crew - Advent kalender)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)1 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Helmparelhoender met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 2 x M ( Gekocht voor 190 Credits van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Kit_Fisto - Dierenpark Arts)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met JWWW - Zoo Palace)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M P.Trekkervis met Carnotourus - Faunalife)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht van ZTAO-Opvang)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 300 Credits van Jens26 - Zoo Reptiko)
  • (Rep. 2) - Wulp (Info) 0 x V - 1 x M ( Geruild voor 1 x M Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
  • (Rep. 2) - Wulp (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 1 x V Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)

Te koop/ ruilen :

• (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 5 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 7 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)3 x V - 2 x M (Eigen bezit)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 12 x V - 10 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 7 x V - 4 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 2 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 0 x V - 0 x M ( Eigen kweek)

Verkocht:

Geleend:

• Uitgeleend/Gedoneerd:
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 26-12-2013)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 30 -12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan ZooZa - ZooZa's Zoohandel 21-12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Boerroel545 - Zoo Esch 26-12-2013 met terugkoop garantie 1 koppel)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (Gedoneerd aan OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation 30-12-2013)
    • (Rep. 3) - Yak (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Krieke668 - Igoyg City Zoo)

Word verwacht/ Achter de schermen:
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 2 x V - 1 x M (Geleend van JWWW)
    • (Rep. 7) - Ethiopische wolf (Info) 1 x V - 0 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Grijze Kroonkraanvogel (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 150 Credits van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 3) - Ringstaartmaki (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 2) - Takahe (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 2 x V - 1 x M Stokstaartje met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 3) - Woestijn Varaan (Info) 1 x V - 1 x M ( Adoptielijst - advent kalender prijs)

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!

Bericht veranderd door: ZTAO-Crew2 - Maandag, 05 Jan 2015, 17:51
  • BerichtGiardino Zoologico (REP. 3) is net begonnen met zijn zoo. Wij hebben nog niet een heel ruim assortiment om uit te kiezen maar het begint goed op gang te komen.

Credits overschrijven (van ZTAO)
    Reputatie kriteria (van ZTAO)
    Dierenlijst Rep. + Waardes (van ZTAO)
    Dierenlijst Downloads (van thomvonder)
    Trade Center (van ZTAO)
    Adoptielijst (van ZTAO)

Eigen bezit:
    • (Rep. 1) - Blauwe Kroonduif (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 1 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Geruild voor 2 x V - 2 x M Stokstaartjes met Laaratje2008 - Dierenpark De Beestenboel)
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 2 x V - 2 x M (Gekocht van ZTAO-Opvang)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Adotielijst)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)1 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Helmparelhoender met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 2 x M ( Gekocht voor 190 Credits van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Kit_Fisto - Dierenpark Arts)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met JWWW - Zoo Palace)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M P.Trekkervis met Carnotourus - Faunalife)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht van ZTAO-Opvang)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 300 Credits van Jens26 - Zoo Reptiko)
    • (Rep. 2) - Wulp (Info) 0 x V - 1 x M ( Geruild voor 1 x M Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 2) - Wulp (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 1 x V Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)

Te koop/ ruilen :

• (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 5 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 7 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)3 x V - 2 x M (Eigen bezit)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 12 x V - 10 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 7 x V - 4 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 2 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 0 x V - 0 x M ( Eigen kweek)

Verkocht:

Geleend:

• Uitgeleend/Gedoneerd:
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 26-12-2013)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 30 -12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan ZooZa - ZooZa's Zoohandel 21-12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Boerroel545 - Zoo Esch 26-12-2013 met terugkoop garantie 1 koppel)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (Gedoneerd aan OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation 30-12-2013)
    • (Rep. 3) - Yak (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Krieke668 - Igoyg City Zoo)

Word verwacht/ Achter de schermen:
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 2 x V - 1 x M (Geleend van JWWW)
    • (Rep. 7) - Ethiopische wolf (Info) 1 x V - 0 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Grijze Kroonkraanvogel (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 150 Credits van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 3) - Ringstaartmaki (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 2) - Takahe (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 2 x V - 1 x M Stokstaartje met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 3) - Woestijn Varaan (Info) 1 x V - 1 x M ( Adoptielijst - advent kalender prijs)

• Bericht getypt door - Remeo
    Toegevoegd op 17 Dec 2013 om 16:24
    Remeo
    Datum: Dinsdag, 31 Dec 2013, 00:33 | Bericht # 21   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ krieke668, Nee Krieke ik wil er niets voor terug. Ik heb er immers al iets voor gekregen.
    Ik geloof er in dat de ene hand de andere wast. Jij was tof voor mij, dus ben ik tof voor jou :)

Bericht@ krieke668, Nee Krieke ik wil er niets voor terug. Ik heb er immers al iets voor gekregen.
    Ik geloof er in dat de ene hand de andere wast. Jij was tof voor mij, dus ben ik tof voor jou :)

Bericht getypt door - Remeo
    Toegevoegd op 31 Dec 2013 om 00:33
    rymafra
    Datum: Dinsdag, 31 Dec 2013, 12:29 | Bericht # 22   
    ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Hoi @ Remeo, Ik wil graag de 1xM eidereend overnemen, wil je even in mijn trade kijken of er iets leuks tussen staat?
    Ik wil wel ruilen, want ik moet Rep.3 Binnenhalen ;) , als je eventueel een andere ruildeal ziet, zeg het dan even AUB

Bedankt! Greetzzz

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
    BerichtHoi @ Remeo, Ik wil graag de 1xM eidereend overnemen, wil je even in mijn trade kijken of er iets leuks tussen staat?
    Ik wil wel ruilen, want ik moet Rep.3 Binnenhalen ;) , als je eventueel een andere ruildeal ziet, zeg het dan even AUB

Bedankt! Greetzzz

Bericht getypt door - rymafra
    Toegevoegd op 31 Dec 2013 om 12:29
    krieke668
    Datum: Dinsdag, 31 Dec 2013, 13:01 | Bericht # 23   
    ZTSF Gegevens
    Prijzenkast: 4

ZTAO
    Reputatie: 6

Curator

@ Remeo, Super bedankt Remeo! :)
    Bericht@ Remeo, Super bedankt Remeo! :)

Bericht getypt door - krieke668
    Toegevoegd op 31 Dec 2013 om 13:01
    Remeo
    Datum: Dinsdag, 31 Dec 2013, 15:22 | Bericht # 24   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Hoi Rymafra, jij wilt een eidereend man met mij ruilen. Dat is goed hoor!
    Ik heb gekeken in jouw trade maar kan zo 1,2,3 niets verzinnen om te ruilen.
    Dus we ruilen de eidereend met het dier dat jij wilt ruilen. (geef maar iets, het maakt niet zo veel uit!)

Vriendelijke groet, Remeo

BerichtHoi Rymafra, jij wilt een eidereend man met mij ruilen. Dat is goed hoor!
    Ik heb gekeken in jouw trade maar kan zo 1,2,3 niets verzinnen om te ruilen.
    Dus we ruilen de eidereend met het dier dat jij wilt ruilen. (geef maar iets, het maakt niet zo veel uit!)

Vriendelijke groet, Remeo

Toegevoegd op 31 Dec 2013 om 15:22
    rymafra
    Datum: Woensdag, 01 Jan 2014, 15:15 | Bericht # 25   
    ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ik wil dan graag aan jou 1xM Wulp geven, en als ik 3 vrouwtjes heb krijg je daar ook nog een van, dus die reserveer ik voor je ^_^
    Is dat oké?

Laat even iets in mijn trade achter aub.

Greetzzz

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

BerichtIk wil dan graag aan jou 1xM Wulp geven, en als ik 3 vrouwtjes heb krijg je daar ook nog een van, dus die reserveer ik voor je ^_^
    Is dat oké?

Laat even iets in mijn trade achter aub.

Greetzzz

Toegevoegd op 01 Jan 2014 om 15:15
    Remeo
    Datum: Woensdag, 01 Jan 2014, 15:23 | Bericht # 26   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ rymafra, Dat is helemaal oke!

Ik zal aan onze administratie doorgeven dat ze de papieren in orde maken.
    Ondertussen zijn de verzorgers de eidereend aan het vangen. Word deze middag nog aan de D.B.D meegegeven.

Groetjes, Remeo

en nog een Happy New Year !

Bericht@ rymafra, Dat is helemaal oke!

Ik zal aan onze administratie doorgeven dat ze de papieren in orde maken.
    Ondertussen zijn de verzorgers de eidereend aan het vangen. Word deze middag nog aan de D.B.D meegegeven.

Groetjes, Remeo

en nog een Happy New Year !

Toegevoegd op 01 Jan 2014 om 15:23
    rymafra
    Datum: Woensdag, 01 Jan 2014, 15:27 | Bericht # 27   
    ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ Remeo, Oke super, ik was trouwens iets vergeten te vragen, als mijn extra wulp vrouwtje eraan komt, denk je dat er dan een extra vrouwelijke eidereend is? Dan ruilen we technisch gezien gewoon een paartje tegen een paartje, laat maar ff weten.

Greetzzz, jij ook gelukkig nieuw jaar :D

Bericht@ Remeo, Oke super, ik was trouwens iets vergeten te vragen, als mijn extra wulp vrouwtje eraan komt, denk je dat er dan een extra vrouwelijke eidereend is? Dan ruilen we technisch gezien gewoon een paartje tegen een paartje, laat maar ff weten.

Greetzzz, jij ook gelukkig nieuw jaar :D

Toegevoegd op 01 Jan 2014 om 15:27
    Remeo
    Datum: Woensdag, 01 Jan 2014, 15:31 | Bericht # 28   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ rymafra, Natuurlijk is dat geen probleem. Ik hoor van je als de tijd daar is.

Groet, Remeo

Bericht@ rymafra, Natuurlijk is dat geen probleem. Ik hoor van je als de tijd daar is.

Groet, Remeo

Toegevoegd op 01 Jan 2014 om 15:31
    rymafra
    Datum: Woensdag, 01 Jan 2014, 15:46 | Bericht # 29   
    ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Dus ik mag 1xM eidereend plaatsen? Dan mag jij vast die ene wulp plaatsen!

Greetzz

BerichtDus ik mag 1xM eidereend plaatsen? Dan mag jij vast die ene wulp plaatsen!

Greetzz

Toegevoegd op 01 Jan 2014 om 15:46
    Remeo
    Datum: Woensdag, 01 Jan 2014, 15:50 | Bericht # 30   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Ja Rymafra dat is oke.
    Ik heb hem al in de lijst (achter de schermen) staan :D

BerichtJa Rymafra dat is oke.
    Ik heb hem al in de lijst (achter de schermen) staan :D

Toegevoegd op 01 Jan 2014 om 15:50
    Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Trade Center » Giardino Zoologico (Trade Center)
    Page 3 of 6«123456»
    Search:

Hosted by uCoz