Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 6123456»
Forum moderator: ZTAO-Crew2 
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Trade Center » Giardino Zoologico (Trade Center)
Giardino Zoologico
Remeo
Datum: Dinsdag, 17 Dec 2013, 16:24 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Giardino Zoologico (REP. 3) is net begonnen met zijn zoo. Wij hebben nog niet een heel ruim assortiment om uit te kiezen maar het begint goed op gang te komen.

Credits overschrijven (van ZTAO)
Reputatie kriteria (van ZTAO)
Dierenlijst Rep. + Waardes (van ZTAO)
Dierenlijst Downloads (van thomvonder)
Trade Center (van ZTAO)
Adoptielijst (van ZTAO)

Eigen bezit:
  • (Rep. 1) - Blauwe Kroonduif (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
  • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 1 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Geruild voor 2 x V - 2 x M Stokstaartjes met Laaratje2008 - Dierenpark De Beestenboel)
  • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 2 x V - 2 x M (Gekocht van ZTAO-Opvang)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Adotielijst)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (van ZTAO-Crew - Advent kalender)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)1 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Boerroel545 - Zoo Esch)
  • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Helmparelhoender met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 2 x M ( Gekocht voor 190 Credits van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Kit_Fisto - Dierenpark Arts)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met JWWW - Zoo Palace)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M P.Trekkervis met Carnotourus - Faunalife)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht van ZTAO-Opvang)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 300 Credits van Jens26 - Zoo Reptiko)
  • (Rep. 2) - Wulp (Info) 0 x V - 1 x M ( Geruild voor 1 x M Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
  • (Rep. 2) - Wulp (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 1 x V Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)

Te koop/ ruilen :

• (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 5 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 7 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Flamingo (Info)3 x V - 2 x M (Eigen bezit)
  • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 12 x V - 10 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 7 x V - 4 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 2 x V - 1 x M (Eigen kweek)
  • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 0 x V - 0 x M ( Eigen kweek)

Verkocht:

Geleend:

• Uitgeleend/Gedoneerd:
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 26-12-2013)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 30 -12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan ZooZa - ZooZa's Zoohandel 21-12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Boerroel545 - Zoo Esch 26-12-2013 met terugkoop garantie 1 koppel)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (Gedoneerd aan OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation 30-12-2013)
    • (Rep. 3) - Yak (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Krieke668 - Igoyg City Zoo)

Word verwacht/ Achter de schermen:
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 2 x V - 1 x M (Geleend van JWWW)
    • (Rep. 7) - Ethiopische wolf (Info) 1 x V - 0 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Grijze Kroonkraanvogel (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 150 Credits van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 3) - Ringstaartmaki (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 2) - Takahe (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 2 x V - 1 x M Stokstaartje met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 3) - Woestijn Varaan (Info) 1 x V - 1 x M ( Adoptielijst - advent kalender prijs)

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!

Bericht veranderd door: ZTAO-Crew2 - Maandag, 05 Jan 2015, 17:51
  • BerichtGiardino Zoologico (REP. 3) is net begonnen met zijn zoo. Wij hebben nog niet een heel ruim assortiment om uit te kiezen maar het begint goed op gang te komen.

Credits overschrijven (van ZTAO)
    Reputatie kriteria (van ZTAO)
    Dierenlijst Rep. + Waardes (van ZTAO)
    Dierenlijst Downloads (van thomvonder)
    Trade Center (van ZTAO)
    Adoptielijst (van ZTAO)

Eigen bezit:
    • (Rep. 1) - Blauwe Kroonduif (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 1 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Geruild voor 2 x V - 2 x M Stokstaartjes met Laaratje2008 - Dierenpark De Beestenboel)
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 2 x V - 2 x M (Gekocht van ZTAO-Opvang)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Adotielijst)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)1 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Boerroel545 - Zoo Esch)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 2 x V - 1 x M (Geruild voor 2 x V - 1 x M Helmparelhoender met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 1 x M ( Donatie van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 1 x V - 2 x M ( Gekocht voor 190 Credits van Krieke668 - Igoyg City Zoo)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met Kit_Fisto - Dierenpark Arts)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 1 x V - 0 x M (Geruild voor 1 x V - 1 x M Eidereend met JWWW - Zoo Palace)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M P.Trekkervis met Carnotourus - Faunalife)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 0 x V - 1 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht van ZTAO-Opvang)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 300 Credits van Jens26 - Zoo Reptiko)
    • (Rep. 2) - Wulp (Info) 0 x V - 1 x M ( Geruild voor 1 x M Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 2) - Wulp (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 1 x V Eidereend met Rymafra - Wildpark de Betuwe)

Te koop/ ruilen :

• (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 5 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Capibara (Info) 2 x V - 2 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 7 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Flamingo (Info)3 x V - 2 x M (Eigen bezit)
    • (Rep. 2) - Helmparelhoen (Info) 7 x V - 9 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 12 x V - 10 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Stokstaartje (Info) 7 x V - 4 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Temminck's Tragopan (Info) 2 x V - 1 x M (Eigen kweek)
    • (Rep. 2) - Wasbeer (Info) 0 x V - 0 x M ( Eigen kweek)

Verkocht:

Geleend:

• Uitgeleend/Gedoneerd:
    • (Rep. 2) - Dwergmangoest (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 26-12-2013)
    • (Rep. 1) - Kalkoen (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Rymafra - Wildpark de Betuwe 30 -12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 1 x M (Gedoneerd aan ZooZa - ZooZa's Zoohandel 21-12-2013)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Boerroel545 - Zoo Esch 26-12-2013 met terugkoop garantie 1 koppel)
    • (Rep. 1) - Eidereend (Info) 0 x V - 1 x M (Gedoneerd aan OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation 30-12-2013)
    • (Rep. 3) - Yak (Info) 1 x V - 0 x M (Gedoneerd aan Krieke668 - Igoyg City Zoo)

Word verwacht/ Achter de schermen:
    • (Rep. 1) - Blauwe Pauw (Info) 2 x V - 1 x M (Geleend van JWWW)
    • (Rep. 7) - Ethiopische wolf (Info) 1 x V - 0 x M ( Gekregen van ZTAO-Crew - Advent kalender)
    • (Rep. 2) - Grijze Kroonkraanvogel (Info) 1 x V - 1 x M ( Gekocht voor 150 Credits van OrcaFreak - Fauna Wonders Cooperation)
    • (Rep. 3) - Ringstaartmaki (Info) 1 x V - 1 x M (Geruild voor 1 x M Wasbeer met NielsG - Nu Wellington Zoo)
    • (Rep. 2) - Takahe (Info) 1 x V - 0 x M ( Geruild voor 2 x V - 1 x M Stokstaartje met Rymafra - Wildpark de Betuwe)
    • (Rep. 3) - Woestijn Varaan (Info) 1 x V - 1 x M ( Adoptielijst - advent kalender prijs)

• Bericht getypt door - Remeo
    Toegevoegd op 17 Dec 2013 om 16:24
    NielsG
    Datum: Woensdag, 18 Dec 2013, 20:05 | Bericht # 2   
    NielsG 
    ZTSF Gegevens
    Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
    Directeur

Kijk eens in mijn Trade, als je iets ziet van index 0-1 en dat ff aangeeft, zal je het waarschijnlijk gratis mogen hebben. ;-)

BerichtKijk eens in mijn Trade, als je iets ziet van index 0-1 en dat ff aangeeft, zal je het waarschijnlijk gratis mogen hebben. ;-)

Bericht getypt door - NielsG
    Toegevoegd op 18 Dec 2013 om 20:05
    Remeo
    Datum: Woensdag, 18 Dec 2013, 20:59 | Bericht # 3   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Hoi Niels, wat een genereus aanbod. Ik zal binnenkort op jouw lijst iets uitzoeken.
    U hoort nog van mij
    :)

BerichtHoi Niels, wat een genereus aanbod. Ik zal binnenkort op jouw lijst iets uitzoeken.
    U hoort nog van mij
    :)

Bericht getypt door - Remeo
    Toegevoegd op 18 Dec 2013 om 20:59
    OrcaFreak
    Datum: Donderdag, 19 Dec 2013, 20:57 | Bericht # 4   
    OrcaFreak 
    ZTSF Gegevens
    Prijzenkast: 1

ZTAO
    Reputatie: 9

Kassa Medewerker

De Fauna Wonders Cooperation biedt een gratis koppel helmparelhoenen. Ook hopen wij in toekomst zaken te kunnen doen met Giardino Zoologico. Dus als je iets interessants ziet in ons Trade Center, laat dan gerust een berichtje na, misschien kunnen we wel een deal sluiten.

Groetjes

BerichtDe Fauna Wonders Cooperation biedt een gratis koppel helmparelhoenen. Ook hopen wij in toekomst zaken te kunnen doen met Giardino Zoologico. Dus als je iets interessants ziet in ons Trade Center, laat dan gerust een berichtje na, misschien kunnen we wel een deal sluiten.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
    Toegevoegd op 19 Dec 2013 om 20:57
    Remeo
    Datum: Donderdag, 19 Dec 2013, 21:13 | Bericht # 5   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Hoi OrcaFreak,

Als ik mijn rep. 2 verkregen heb kom ik graag bij je langs om de helmparelhoenen in ontvangst te nemen. Hartelijk bedankt hiervoor!!!
    Ik ben groeiende dus gaan wij zeker zaken doen in de toekomst. u hoort van mij wanneer mijn rep. 2 aanvraag is geaccepteerd.

Vriendelijke groet, Remeo

BerichtHoi OrcaFreak,

Als ik mijn rep. 2 verkregen heb kom ik graag bij je langs om de helmparelhoenen in ontvangst te nemen. Hartelijk bedankt hiervoor!!!
    Ik ben groeiende dus gaan wij zeker zaken doen in de toekomst. u hoort van mij wanneer mijn rep. 2 aanvraag is geaccepteerd.

Toegevoegd op 19 Dec 2013 om 21:13
    krieke668
    Datum: Donderdag, 19 Dec 2013, 21:41 | Bericht # 6   
    ZTSF Gegevens
    Prijzenkast: 4

ZTAO
    Reputatie: 6

Curator

Hey, zie ondertussen dat je rep 2 hebt gekregen, dus ook ik wil je een diersoort donneren.

Ik probeer zoveel mogelijk ieder lid iets anders te geven (anders wordt ruilen ook moeilijker), dus voor jouw kan ik wel (1m:1v) Stokstaart vrijmaken als je die graag zou hebben...
    BerichtHey, zie ondertussen dat je rep 2 hebt gekregen, dus ook ik wil je een diersoort donneren.

Ik probeer zoveel mogelijk ieder lid iets anders te geven (anders wordt ruilen ook moeilijker), dus voor jouw kan ik wel (1m:1v) Stokstaart vrijmaken als je die graag zou hebben...

Bericht getypt door - krieke668
    Toegevoegd op 19 Dec 2013 om 21:41
    Remeo
    Datum: Vrijdag, 20 Dec 2013, 10:36 | Bericht # 7   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Hoi Krieke,

Ja idd ik zie dat ik rep.2 heb. :D
    Jouw donatie is zeeeeer welkom. Ik vind stokstaartjes hele leuke diertjes, die zeker niet mogen ontbreken in mijn zoo.
    Ik ga direct een geschikt verblijf voor ze cre"eren.
    Geef maar een seintje wanneer ik ze toe mag voegen.

Heel erg bedankt Krieke!

BerichtHoi Krieke,

Ja idd ik zie dat ik rep.2 heb. :D
    Jouw donatie is zeeeeer welkom. Ik vind stokstaartjes hele leuke diertjes, die zeker niet mogen ontbreken in mijn zoo.
    Ik ga direct een geschikt verblijf voor ze cre"eren.
    Geef maar een seintje wanneer ik ze toe mag voegen.

Heel erg bedankt Krieke!

Toegevoegd op 20 Dec 2013 om 10:36
    krieke668
    Datum: Vrijdag, 20 Dec 2013, 12:08 | Bericht # 8   
    ZTSF Gegevens
    Prijzenkast: 4

ZTAO
    Reputatie: 6

Curator

Ok, je mag ze plaatsen...

^_^
    BerichtOk, je mag ze plaatsen...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
    Toegevoegd op 20 Dec 2013 om 12:08
    OrcaFreak
    Datum: Vrijdag, 20 Dec 2013, 12:38 | Bericht # 9   
    OrcaFreak 
    ZTSF Gegevens
    Prijzenkast: 1

ZTAO
    Reputatie: 9

Kassa Medewerker

De Fauna Wonders Cooperation is blij te mogen melden dat het koppel helmparelhoenen veilig op transport is gezet. Wij hopen dat de dieren veilig zullen aankomen en een goed onderkomen krijgen.

Groetjes

BerichtDe Fauna Wonders Cooperation is blij te mogen melden dat het koppel helmparelhoenen veilig op transport is gezet. Wij hopen dat de dieren veilig zullen aankomen en een goed onderkomen krijgen.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
    Toegevoegd op 20 Dec 2013 om 12:38
    Remeo
    Datum: Vrijdag, 20 Dec 2013, 16:12 | Bericht # 10   
    ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ OrcaFreak,

Ik zie het busje van de D.B.D (Dieren Bezorg Dienst) net de poort door komen rijden. Ik ga snel met de dierenarts naar ze toe om ze in ontvangst te nemen en ze te registreren.
    Daarna gaan ze direct hun nieuwe verblijf binnen. Ik kan niet wachten om ze te observeren.
    Giardino Zooligico bedankt nogmaals Fauna Wonders Cooperation voor hun gulle gift en beloofd goed voor de dieren te zorgen!

Added (20 Dec 2013, 15:12)
    ---------------------------------------------
    @ Krieke668,

Met trots hebben we de dieren vanmorgen in ontvangst mogen nemen. Ze zijn inmiddels ingechecked en in hun nieuwe onderkomen geplaatst.
    De diertjes zien er erg gezond uit. Ze zijn nog een beetje voorzichtig in hun nieuwe verblijf en hebben waarschijnlijk nog een beetje last van het transport.
    Het mannetje is reeds aan het eten gegaan en wij verwachten dat het vrouwtje snel zal volgen.
    Giardino Zooligico bedankt nogmaals Igoyg City Zoo voor hun gulle gift en beloofd goed voor de dieren te zorgen!

Bericht@ OrcaFreak,

Ik zie het busje van de D.B.D (Dieren Bezorg Dienst) net de poort door komen rijden. Ik ga snel met de dierenarts naar ze toe om ze in ontvangst te nemen en ze te registreren.
    Daarna gaan ze direct hun nieuwe verblijf binnen. Ik kan niet wachten om ze te observeren.
    Giardino Zooligico bedankt nogmaals Fauna Wonders Cooperation voor hun gulle gift en beloofd goed voor de dieren te zorgen!

Added (20 Dec 2013, 15:12)
    ---------------------------------------------
    @ Krieke668,

Met trots hebben we de dieren vanmorgen in ontvangst mogen nemen. Ze zijn inmiddels ingechecked en in hun nieuwe onderkomen geplaatst.
    De diertjes zien er erg gezond uit. Ze zijn nog een beetje voorzichtig in hun nieuwe verblijf en hebben waarschijnlijk nog een beetje last van het transport.
    Het mannetje is reeds aan het eten gegaan en wij verwachten dat het vrouwtje snel zal volgen.
    Giardino Zooligico bedankt nogmaals Igoyg City Zoo voor hun gulle gift en beloofd goed voor de dieren te zorgen!

Toegevoegd op 20 Dec 2013 om 16:12
    Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Trade Center » Giardino Zoologico (Trade Center)
    Page 1 of 6123456»
    Search:

Hosted by uCoz