ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dierenlijst Dierenpark De Beestenboel: Reputatie 3
Bizons: 3 V en 3 M Capibara's: 8 V + 6 M Damherten: 1 V + 2 M Fenneken: 3 M + 1 M Impala's: 2 V + 2 M Gnoe"s: 1 V + 1 M Steenbokken: 2 V Varken: 1 V + 1 M Gewone zeehond: 1 V + 1 Karetschildpad: 1 V en 1 M
Als ZTAO verder gaat, zal ik een uitgebreide dierenlijst doen, dit is even om de dierenlijst up to date te maken!! Nadat dit is gebeurd zijn er genoeg capibara's te koop!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht veranderd door: Laraatje2008 - Zondag, 08 Dec 2013, 17:31
Voormalig Crewlid
Directeur
Oke, dan gaat het basiskoppel naar jou toe te leen. Als ze kinderen hebben wil ik ze graag terug!! Bedankt voor de samenwerking!! Groetjes van Laraatje
Added (09 Dec 2013, 06:38) --------------------------------------------- Mijn capibara's zijn te koop, dus als je interesse hebt graag!!! Ze kosten per stuk 100 credits, kan over onderhandeld worden!! Maar ik moet ze kwijt, want ze fokken nogal snel!! Groetjes van Laraatje
Voormalig Crewlid
Directeur
Hoeveel capibara's wil je hebben, ze kosten voor mij maar 50 credits per stuk. En als je een koppeltje wil kosten ze 100 credits per paartje!! Dus, zeg het maar, ik heb er zat want mijn dierentuin wordt al een beetje krap!! Of zullen we ruilen voor dieren die jij hebt. Dat heb ik veel liever dan kopen of verkopen!! Dus, zeg het maar. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Ik had al gereageerd op jouw bericht in mijn trade.
* Hoi Laaratje2008 van De BeestenBoel, Jij wilt 2 paartjes stokstaartjes kopen/ruilen. Ik stel voor om 2 x V - 2 x M stokstaartjes te ruilen voor 2 x V - 2 x M capibara's. Als jij daar ook mee accord gaat zal ik ze op transport zetten.
Vriendelijke groet, Remeo * Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Daar ben ik helemaal akkoord mee, dus 2 paartjes stokstaartjes voor 2 paartjes capibara, ze komen jou kant op en veel plezier ermee!! Bedankt voor de ruil en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Remeo, je kunt je capibara's plaatsen!! Veel plezier ermee en bedankt voor de samenwerking. Groetjes directeur Laraatje de BeestenBoel En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik wil heel graag een paartje bizons van je! ?Zie je iets in mijn trade of wat is de prijs? WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Voormalig Crewlid
Directeur
Bedankt dat je zo snel reageert. Voor 1 paartje bizons vraag ik 100 credits en helaas zie ik niks in je tradecentra. Dus, ik zie het wel. Je mag als je wilt ook een gratis paartje capibara erbij nemen. Ik hoor het wel en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!