ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dierenlijst Dierenpark De Beestenboel: Reputatie 3
Bizons: 3 V en 3 M Capibara's: 8 V + 6 M Damherten: 1 V + 2 M Fenneken: 3 M + 1 M Impala's: 2 V + 2 M Gnoe"s: 1 V + 1 M Steenbokken: 2 V Varken: 1 V + 1 M Gewone zeehond: 1 V + 1 Karetschildpad: 1 V en 1 M
Als ZTAO verder gaat, zal ik een uitgebreide dierenlijst doen, dit is even om de dierenlijst up to date te maken!! Nadat dit is gebeurd zijn er genoeg capibara's te koop!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht veranderd door: Laraatje2008 - Zondag, 08 Dec 2013, 17:31
Voormalig Crewlid
Directeur
Dank je wel maar zal eventjes duren voordat je ze in mijn dierenpark want ik moet helemaal opnieuw beginnen met mijn dierenpark omdat onze computers zogenaamd opgeschoond waren. Niet dus, niks werkte meer maar ik moet eerst alle downloads weer hebben en dan kan ik weer beginnen!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
1 M Wilde kameel, 1 V capibara, 1 M Flamingo die zijn te koop voor 150 credits en de damherten zijn nog niet te koop omdat ik nog een koppel krijg en dat je daarvan de kids kunt krijgen. Ik hoor het wel en alvast bedankt voor de samenwerking!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Je kunt wel gratis een koppel blauwe pauwen hebben. Want bovenstaande dieren geef ik niet zomaar weg!! Ik hoor het wel als je wat meer geld hebt! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik heb capibara's te koop of te leen!! Dus, graag zo snel mogelijk kwijt want ze planten zich razendsnel voort!! Ik hoor het wel. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hoeveel capibara's wil je lenen, je mag eventueel mijn basiskoppel lenen en als je dan kinderen hebt, geef je het basiskoppel weer terug aan mij en kun je eventueel voor de kinderen ergens anders een partner vinden. Ik hoor het wel. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!