ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dierenlijst Dierenpark De Beestenboel: Reputatie 3
Bizons: 3 V en 3 M Capibara's: 8 V + 6 M Damherten: 1 V + 2 M Fenneken: 3 M + 1 M Impala's: 2 V + 2 M Gnoe"s: 1 V + 1 M Steenbokken: 2 V Varken: 1 V + 1 M Gewone zeehond: 1 V + 1 Karetschildpad: 1 V en 1 M
Als ZTAO verder gaat, zal ik een uitgebreide dierenlijst doen, dit is even om de dierenlijst up to date te maken!! Nadat dit is gebeurd zijn er genoeg capibara's te koop!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht veranderd door: Laraatje2008 - Zondag, 08 Dec 2013, 17:31
Ik zou blauwe pauwen met je willen ruilen. Interesse in Helmparelhoenen (2xV - 1xM)?? Hiervoor moet je wel even reputatie 2 halen, maar dat is niet zo lastig
Datum: Donderdag, 13 Jun 2013, 21:33 | Bericht # 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Laraatje2008, ik heb interresse in een koppeltje blauwe kroonduiven zie je toevallig iets in mijn trade? Helaas wil ik hiermee nog fokken, dus je zult even moeten wachten!! Je kunt eventueel de kids krijgen van deze blauwe kroonduiven.
Ik zou blauwe pauwen met je willen ruilen. Interesse in Helmparelhoenen (2xV - 1xM)?? Hiervoor moet je wel even reputatie 2 halen, maar dat is niet zo lastig Ja, maar waar kan ik die helmparelhoenen vandaan halen.Ik hoef alleen nog maar een logo te maken en in mijn profiel deze pagina door te linken!! Zou je de 2 M Blauwe pauwen willen hebben!! Ik hoor het wel.Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ Laraatje2008, Je kunt hem --> hier <-- downloaden (je dient wel ingelogd te zijn). Verder moet je wel eerst 2 hebben, anders kunnen we niet ruilen. En ik vind het best
Voormalig Crewlid
Directeur
Je kunt hem --> hier <-- downloaden (je dient wel ingelogd te zijn). Verder moet je wel eerst 2 hebben, anders kunnen we niet ruilen. Sorry Raymond maar ik ga niks downloaden bij een site waar je ingelogd moet zijn. Dan kom je daar alleen voor die download en dan verder niks. Sorry.
@ Laraatje2008, welk geslacht hebben de 2 kids van de blauwe kroonduiven dieren? De blauwe kroonduiven hebben nog geen kids, maar de blauwe pauwen hebben kinderen en dat zijn 2 M!! Ik hoor het verder wel! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ Laraatje2008, sorry maar ik hoef geen blauwe pauwen
Added (23 Jun 2013, 11:49) --------------------------------------------- @ Laraatje2008, ik weet niet of je het al wist maar je mag de damherten, reeen, capibaras, flamingos plaatsen
Datum: Donderdag, 01 Aug 2013, 15:42 | Bericht # 9
Voormalig Crewlid
Directeur
Thanks Boerroel545, de flamingo's heb ik al geplaatst en de capibara ook, maar dat verblijf vind ik niet zo mooi!!1 Maar dat zie je binnenkort op mijn showroom!!Bedankt voor de samenwerking.Groetjes van Laraatje
Added (09 Jul 2013, 06:38) --------------------------------------------- Update, sommige dieren staan er niet op omdat die alweer onderweg zijn naar een ander dierenpark!! Groetjes van Laraatje
Added (01 Aug 2013, 15:42) --------------------------------------------- Update van de dierenlijst en kijk goed rond!! Groetjes van Laraatje