Het uitgangspunt van onze zoo is: klein maakt groot. Wij willen op ons kleine stukje oppervlak een mooie dierencollectie bijeenbrengen. Wil je ons helpen: kijk in het showtopic dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 11 Jun 2015, 19:54
Joshua, geen probleem! Wat zou je trouwens vinden van wat ruilen tegen inteelt. Ik heb nu twee dieren (broer en zus) en als ik nou jouw mannetje neem, kan ik daar mee fokken. Jij krijgt dan mij, zodra je plek hebt, mijn mannetje en je eigen vrouwtje terug. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
zou ik misschien de jonge Ringstaartmaki van jou kunnen kopen? ik ben al opzoek naar maki's en ik zag dat jij een jong hebt als ik nog andere dieren heb gevonden, zou ik het superleuk vinden om die van jou en de anderen samen te houden in een verblijf in mijn park
ZooZa, als je een geschikt mannetje voor Megan hebt gevonden mag je haar gerust overnemen. Ik heb er wel graag iets voor terug, zij het credits, zij het een onverwante maki, zij het een ander dier (kuchkantjilkuch). dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Haha je mag van mij wel een paartje hebben hoor! Op het moment heb ik er 6, dus dat kan wel
Added (07 Apr 2015, 12:04) --------------------------------------------- oke, ik heb vandaag een paartje Ringstaartmaki's gekregen van Kit_Fisto als ik van jou dan Megan mag hebben, heb ik al een mooi groepje maki's als je wil mag je dan best een paartje kantjils overnemen van me! of als je wil kan dat ook als een ander paartje van mij een jong heeft gekregen, dat je dan die en het andere jong krijgt als deze volgroeid zijn! kies jij maar
ZooZa, Je mag haar plaatsen, dan kunnen mijn maki's zich focussen op hun nieuwe jong (tails is drachtig!). Er komt een uitbreiding van mijn zoo aan (40 m2 erbij), hopelijk is dat genoeg voor kantjils en nog wat anders erbij. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Als je nog meer zoekt, kijk even door mn lijst bedankt, ik hoor wel als je de kantjils opgestuurd wil hebben
Added (08 Apr 2015, 12:29) --------------------------------------------- er zijn op het moment 2 jonge Filippijnse Dwergherten, 1 man en 1 vrouw als je wil, kan je ze in je lijst plaatsen hoor! ze zijn al bijna volgroeid namelijk (had vandaag nogal wat tijd dus dat ging best snel )