Datum: Maandag, 30 Dec 2013, 17:22 | Bericht # 2295
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Fauna Wonders is op zoek naar een mannelijke Saïga-antilope en een mannelijke kleine panda. Heb je er eentje op overschot of ben je bereidt er een te ruilen, laat dan een berichtje achter in ons Trade Center.
Fauna Wonders Cooperation
Added (30 Dec 2013, 16:22) --------------------------------------------- Wij, van Fauna Wonders, zijn op zoek naar een mannelijke heremietibis als partner voor ons vrouwtje. Verder hebben wij ook nog een mannelijke ijsbeer, een mannelijke vierhoornantilope en een mannelijke Tasmaanse duivel die graag een vriendinnetje willen. Kun je ons verder helpen, laat dan een berichtje achter in ons Trade Center.
Fauna Wonders Cooperation
Bericht veranderd door: OrcaFreak - Dinsdag, 31 Dec 2013, 14:28
Datum: Dinsdag, 31 Dec 2013, 12:30 | Bericht # 2297
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ben op zoek naar mensen die met de dieren van de kerstkalender, complete paartjes wilt creëeren. Heb jij er eentje, die bij mijn eenzame diertjes past? Laat het even weten in mijn trade dan! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Datum: Dinsdag, 14 Jan 2014, 16:41 | Bericht # 2298
KoenZoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Dierenpark de Beijerlander is momenteel op zoek naar een koppeltje blauwe pauwen. Voor een kleine vergoeding zouden wij graag een koppeltje willen kopen.