Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 212»
Forum moderator: ZTAO-Crew2 
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Algemeen » Nieuwe dierenlijst
Nieuwe dierenlijst
ZTAO-Crew2
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 16:39 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Crew
Prijzenkast: 0

ZTAO-Crew
Directeur

Zoals beloofd is hier de nieuwe dierenlijst voor zover mogelijk.
Enkele dieren zijn misschien nog niet toegevoegd, maar het zal ook geen vaste lijst worden.
Zodra wij denken dat er een nieuwe download erin moet, kan het dier gewoon mij de adoptielijst verschijnen.

Hierbij nog even dank voor ZooZa die deze lijst bijna eigenhandig maakte.

Het is zover, hier is de voorlopige dierenlijst:
https://www.dropbox.com/s....cx?dl=0

Eventuele opmerkingen over de dierenlijst kun je hier plaatsen.
(de reputaties zijn de nieuwe, die zijn nu nog niet van kracht)

Follow the rules...

Bericht veranderd door: ZTAO-Crew2 - Dinsdag, 10 Feb 2015, 16:39
BerichtZoals beloofd is hier de nieuwe dierenlijst voor zover mogelijk.
Enkele dieren zijn misschien nog niet toegevoegd, maar het zal ook geen vaste lijst worden.
Zodra wij denken dat er een nieuwe download erin moet, kan het dier gewoon mij de adoptielijst verschijnen.

Hierbij nog even dank voor ZooZa die deze lijst bijna eigenhandig maakte.

Het is zover, hier is de voorlopige dierenlijst:
https://www.dropbox.com/s....cx?dl=0

Eventuele opmerkingen over de dierenlijst kun je hier plaatsen.
(de reputaties zijn de nieuwe, die zijn nu nog niet van kracht)

Bericht getypt door - ZTAO-Crew2
Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 16:39
ZooZa
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 18:07 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

Binnenkort zal het compleet in een topic komen en kan je een groot deel ook kopen, de prijzen zijn nu nog weggelaten, maar je kan vast indrukken opdoen en bijvoorbeeld vast een lijstje maken die je wil kopen als hij online komt
~ZooZa :D

BerichtBinnenkort zal het compleet in een topic komen en kan je een groot deel ook kopen, de prijzen zijn nu nog weggelaten, maar je kan vast indrukken opdoen en bijvoorbeeld vast een lijstje maken die je wil kopen als hij online komt
~ZooZa :D

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 18:07
Joshua
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 18:29 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Mag ik weten hoe je de lijst hebt samengesteld als we kijken naar de reputaties?

BerichtMag ik weten hoe je de lijst hebt samengesteld als we kijken naar de reputaties?

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 18:29
ZooZa
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 18:43 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

We hebben eerst gekeken welke downloads er beschikbaar zijn en we hebben ook een beetje de volgorde en rangschikking van de RTZI, maar toch is de lijst heel verschillend! sommige soorten toegevoegd/weggelaten en gekeken of ze wel beschikbaar zijn
Verder hebben we ook naar de oude ZTAO en RTZI lijst gekeken en naar onze eigen vernieuwde credits die we plannen, om zo de prijzen op te stellen
qua reputaties moet je bij Carnotaurus zijn, die regelt ook grotendeels de nieuwe reputaties en kan dus beter inschatten welke reputatie bij welke dieren past :D

Wees niet bang als je soms hele hoge reputaties ziet, die je op het moment niet hebt! De reputaties worden binnenkort vernieuwd en in de meeste gevallen stijg je een paar reputaties
Ook het reputatie omhooggaan word minder moeilijk, dus hoge reputaties worden minder zeldzaam!

BerichtWe hebben eerst gekeken welke downloads er beschikbaar zijn en we hebben ook een beetje de volgorde en rangschikking van de RTZI, maar toch is de lijst heel verschillend! sommige soorten toegevoegd/weggelaten en gekeken of ze wel beschikbaar zijn
Verder hebben we ook naar de oude ZTAO en RTZI lijst gekeken en naar onze eigen vernieuwde credits die we plannen, om zo de prijzen op te stellen
qua reputaties moet je bij Carnotaurus zijn, die regelt ook grotendeels de nieuwe reputaties en kan dus beter inschatten welke reputatie bij welke dieren past :D

Wees niet bang als je soms hele hoge reputaties ziet, die je op het moment niet hebt! De reputaties worden binnenkort vernieuwd en in de meeste gevallen stijg je een paar reputaties
Ook het reputatie omhooggaan word minder moeilijk, dus hoge reputaties worden minder zeldzaam!

Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 18:43
Joshua
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 18:49 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Nou.. Ik heb liever dat het allemaal wel wat moeilijker blijft, maakt het spelletje leuker ;)

En over de reputatie's van dieren gesproken, het spel is vrij realistisch! Bedoel we zijn goed bezig, waarom dan ook niet de reputatie's voor de dieren? Ik bedoel Prezwalski paarden reputatie 2.. Dat zijn fokprogramma dieren, minstens reputatie 4.
Dit is slechts 1 voorbeeld maar er staan tal van dieren in de lijst die ik zelf hoger zou zetten om het spel realistischer te maken.

BerichtNou.. Ik heb liever dat het allemaal wel wat moeilijker blijft, maakt het spelletje leuker ;)

En over de reputatie's van dieren gesproken, het spel is vrij realistisch! Bedoel we zijn goed bezig, waarom dan ook niet de reputatie's voor de dieren? Ik bedoel Prezwalski paarden reputatie 2.. Dat zijn fokprogramma dieren, minstens reputatie 4.
Dit is slechts 1 voorbeeld maar er staan tal van dieren in de lijst die ik zelf hoger zou zetten om het spel realistischer te maken.

Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 18:49
ZooZa
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 19:19 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ Joshua, dat vind ik inderdaad wel een goede, maar dit is dan dus ook niet een definitieve, we kunnen de lijst op ieder moment aanpassen, waar nodig, of het nou prijs, reputatie, naam of download is, we kunnen het veranderen!
als er nog meer mensen zijn met suggesties voor veranderingen, graag! PM of meld het hier!  ^_^
~ZooZa

Bericht@ Joshua, dat vind ik inderdaad wel een goede, maar dit is dan dus ook niet een definitieve, we kunnen de lijst op ieder moment aanpassen, waar nodig, of het nou prijs, reputatie, naam of download is, we kunnen het veranderen!
als er nog meer mensen zijn met suggesties voor veranderingen, graag! PM of meld het hier!  ^_^
~ZooZa

Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 19:19
Haasrode
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 20:44 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 2

Parkeerhulp

@ ZooZa@ ZTAO-Crew2, fantastisch!
Ziet er heel mooi uit.
Zal de lijst verder geüpdatet worden als er nieuwe downloads komen?

Alea iacta est
Bericht@ ZooZa@ ZTAO-Crew2, fantastisch!
Ziet er heel mooi uit.
Zal de lijst verder geüpdatet worden als er nieuwe downloads komen?

Bericht getypt door - Haasrode
Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 20:44
Joshua
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 20:46 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Als je de eerste post leest dan krijg je vanzelf antwoord op je vraag ;)

BerichtAls je de eerste post leest dan krijg je vanzelf antwoord op je vraag ;)

Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 20:46
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 10 Feb 2015, 22:09 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Joshua, ik heb inderdaad de lijst samengesteld wat betreft reputatie.
Ten eerste worden de reputaties veranderd, dus dit is de nieuwe opzet: https://www.dropbox.com/s/gj861hka1ur50a7/ZTAOreputatie.txt?dl=0
En het verhogen van de eerste 2/3 reputaties wordt makkelijker, naar 4 of 5 moeilijk (mogelijk veranderen we nog).
We wilden alleen dat het geen 'must' meer was een hoge reputatie te hebben voor leuke soorten.

Het przewalskipaard heeft me wat denkwerk gekost, ik zal het even uitleggen:

De lijst in voor 80/90 procent gebaseerd op de echte zoo-wereld en niet de ZT2 wereld - kijk bv de takahè.
Er zijn meer dan 100 dierenparken in Europa met Przewalskipaarden, en als je de lijst ziet valt wat op.
Namelijk dat er talloze kleine wildparkjes en wildgeheges ook die paarden hebben. En ze fokken (voor zover ik weet) vrij goed.
Als zo'n kleine parkjes ze kunnen krijgen in het echt mag een klein dierentuintje ze in ZTAO ook hebben.
Ik wil best op je aanbod ingaan, maar zo'n diersoort krijgt (sorry hoor) niet de reputatie van de allerhoogste soorten, rep. 4.
Daar zitten paradijsvogels, olifanten, reuzenpanda's, walvishaaien en zo op. Over reputatie drie, niveautje tijger, wil ik best nadenken.
Ik hoop dat je het snapt. ;)

Maar ik zou heel graag hebben dat je (misschien kost het veel werk maar toch) alle soorten waarover je het niet eens hebt hier meld,
ander weten we domweg niet over welke je het niet eens bent en kunnen we daadwerkelijk iets veranderen! :D

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!

Bericht veranderd door: carnotaurus - Dinsdag, 10 Feb 2015, 22:11
BerichtJoshua, ik heb inderdaad de lijst samengesteld wat betreft reputatie.
Ten eerste worden de reputaties veranderd, dus dit is de nieuwe opzet: https://www.dropbox.com/s/gj861hka1ur50a7/ZTAOreputatie.txt?dl=0
En het verhogen van de eerste 2/3 reputaties wordt makkelijker, naar 4 of 5 moeilijk (mogelijk veranderen we nog).
We wilden alleen dat het geen 'must' meer was een hoge reputatie te hebben voor leuke soorten.

Het przewalskipaard heeft me wat denkwerk gekost, ik zal het even uitleggen:

De lijst in voor 80/90 procent gebaseerd op de echte zoo-wereld en niet de ZT2 wereld - kijk bv de takahè.
Er zijn meer dan 100 dierenparken in Europa met Przewalskipaarden, en als je de lijst ziet valt wat op.
Namelijk dat er talloze kleine wildparkjes en wildgeheges ook die paarden hebben. En ze fokken (voor zover ik weet) vrij goed.
Als zo'n kleine parkjes ze kunnen krijgen in het echt mag een klein dierentuintje ze in ZTAO ook hebben.
Ik wil best op je aanbod ingaan, maar zo'n diersoort krijgt (sorry hoor) niet de reputatie van de allerhoogste soorten, rep. 4.
Daar zitten paradijsvogels, olifanten, reuzenpanda's, walvishaaien en zo op. Over reputatie drie, niveautje tijger, wil ik best nadenken.
Ik hoop dat je het snapt. ;)

Maar ik zou heel graag hebben dat je (misschien kost het veel werk maar toch) alle soorten waarover je het niet eens hebt hier meld,
ander weten we domweg niet over welke je het niet eens bent en kunnen we daadwerkelijk iets veranderen! :D

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 10 Feb 2015 om 22:09
Joshua
Datum: Woensdag, 11 Feb 2015, 07:52 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Is goed ;P

Maar.. Maak ik hier nu uit om dat we van 10 reputaties naar 5 gaan?

BerichtIs goed ;P

Maar.. Maak ik hier nu uit om dat we van 10 reputaties naar 5 gaan?

Toegevoegd op 11 Feb 2015 om 07:52
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Algemeen » Nieuwe dierenlijst
Page 1 of 212»
Search:

Hosted by uCoz