Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 2 of 6«123456»
Forum moderator: ZTAO-Crew2 
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Algemeen » ZTAO - vernieuwing (tijd voor meer activiteit!)
ZTAO - vernieuwing
ZooZa
Datum: Donderdag, 18 Dec 2014, 09:54 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

Anders halen we er een paar vanaf? 140 pauwen is best veel
Of we delen het gewoon opnieuw in
Als ik thuiskom begin ik aan een dierenlijst en ik zal even op TRT rondvragen of er meerderen mee willen doen

BerichtAnders halen we er een paar vanaf? 140 pauwen is best veel
Of we delen het gewoon opnieuw in
Als ik thuiskom begin ik aan een dierenlijst en ik zal even op TRT rondvragen of er meerderen mee willen doen

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 18 Dec 2014 om 09:54
carnotaurus
Datum: Donderdag, 18 Dec 2014, 16:07 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

ZooZa, zou leuk zijn. En ja, alle geïnventariseerde dieren zijn van jouw, mij en mathijsaa (freed95 heeft nog geen dieren)
Als je trouwens de totale lijst wil zien kan ik die wel even sturen, ik neem aan dat er hier weinig belangstelling voor is.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtZooZa, zou leuk zijn. En ja, alle geïnventariseerde dieren zijn van jouw, mij en mathijsaa (freed95 heeft nog geen dieren)
Als je trouwens de totale lijst wil zien kan ik die wel even sturen, ik neem aan dat er hier weinig belangstelling voor is.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 18 Dec 2014 om 16:07
ZooZa
Datum: Donderdag, 18 Dec 2014, 16:46 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

ja is goed hoor, ik ga het nu vragen op TRT :D

Berichtja is goed hoor, ik ga het nu vragen op TRT :D

Toegevoegd op 18 Dec 2014 om 16:46
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 19 Dec 2014, 12:42 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

*is een paar kilo stof aan het afvegen* zo opgeruimd staat netjes! ik doe ook weer mee! als ik iets altijd leuk vond hier was het de ZTAO! ik heb nog een gigantische dierenlijst dus dat is denk ik wel handig! :)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht*is een paar kilo stof aan het afvegen* zo opgeruimd staat netjes! ik doe ook weer mee! als ik iets altijd leuk vond hier was het de ZTAO! ik heb nog een gigantische dierenlijst dus dat is denk ik wel handig! :)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 19 Dec 2014 om 12:42
ZooZa
Datum: Vrijdag, 19 Dec 2014, 13:51 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

leuk dat je meedoet Kit-Fisto! ik kan niet wachten om te starten met onderhandelen :P

Berichtleuk dat je meedoet Kit-Fisto! ik kan niet wachten om te starten met onderhandelen :P

Toegevoegd op 19 Dec 2014 om 13:51
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 19 Dec 2014, 17:22 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Kit_Fisto, jouw lijst is zeker een aanwinst. Tot nu toe heb ik alleen de vissen geïnventariseerd,
en daarbij zijn wel van 8 naar 27 soorten gegaan en van 25 exemplaren naar 117 exemplaren.
Helaas zijn er drie soort erg schaars (minder dan 1 koppel).

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtKit_Fisto, jouw lijst is zeker een aanwinst. Tot nu toe heb ik alleen de vissen geïnventariseerd,
en daarbij zijn wel van 8 naar 27 soorten gegaan en van 25 exemplaren naar 117 exemplaren.
Helaas zijn er drie soort erg schaars (minder dan 1 koppel).

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 19 Dec 2014 om 17:22
ZooZa
Datum: Vrijdag, 19 Dec 2014, 17:41 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

mmm jammer, ik denk dat het aan de ene kant heel spannend is om juist een paar soorten met weinig dieren te hebben, maar we kunnen waar nodig de lijst altijd aanvullen met nieuwe soorten (ondersoorten, etc) en altijd extra dieren erbij doen

Berichtmmm jammer, ik denk dat het aan de ene kant heel spannend is om juist een paar soorten met weinig dieren te hebben, maar we kunnen waar nodig de lijst altijd aanvullen met nieuwe soorten (ondersoorten, etc) en altijd extra dieren erbij doen

Toegevoegd op 19 Dec 2014 om 17:41
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 19 Dec 2014, 18:11 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

@ ZooZa, @ carnotaurus,  ik vind het zelf ook weer leuk om mee te doen! en misschien doet er nog iemand een keer mee die ook nog een aardige dierenlijst heeft en dat we dan wat minder bedreigde dieren hebben. 

ook moeten we proberen te zorgen dat bij de diersoorten die heel schaars zijn een soort van fokprogamma wordt opgestart dat lijkt me wel leuk. ook moeten we wel inteelt proberen tegen te gaan. dat lijken mij wel leuke ideeën.

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ ZooZa, @ carnotaurus,  ik vind het zelf ook weer leuk om mee te doen! en misschien doet er nog iemand een keer mee die ook nog een aardige dierenlijst heeft en dat we dan wat minder bedreigde dieren hebben. 

ook moeten we proberen te zorgen dat bij de diersoorten die heel schaars zijn een soort van fokprogamma wordt opgestart dat lijkt me wel leuk. ook moeten we wel inteelt proberen tegen te gaan. dat lijken mij wel leuke ideeën.

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 19 Dec 2014 om 18:11
ZooZa
Datum: Vrijdag, 19 Dec 2014, 18:21 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

ja precies, ik en carno hebben al overlegd om de fokprogramma's aan te passen, nu zijn er alleen fokprogrammas voor bepaalde dieren die bedreigd zijn maar voor heel weinig, misschien ook verschillende zoo's een stamboek bij laten houden en gewoon soorten die inderdaad heel schaars zijn
voor sommige is dat soms niet meer mogelijk, dan kunnen we er wel eentje bij plakken om het toch weer omhoog te brengen!

Berichtja precies, ik en carno hebben al overlegd om de fokprogramma's aan te passen, nu zijn er alleen fokprogrammas voor bepaalde dieren die bedreigd zijn maar voor heel weinig, misschien ook verschillende zoo's een stamboek bij laten houden en gewoon soorten die inderdaad heel schaars zijn
voor sommige is dat soms niet meer mogelijk, dan kunnen we er wel eentje bij plakken om het toch weer omhoog te brengen!

Toegevoegd op 19 Dec 2014 om 18:21
freed95
Datum: Vrijdag, 19 Dec 2014, 19:25 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ik vind dat we wel wat aan de dieren moeten doen, wat ik bij de vorige ZTAO's zo jammer vond is dat er als iemand een koppel (bijvoorbeeld tijgers) kocht, dat die dan een week later niet meer 1v.1m had maar in eens 7v.10m. Dat maakt het in mijn ogen onrealistisch dat vind ik zonde, kijk het moet ook niet te streng worden maar mogelijk wel een limiet. Anders krijg je weer dat een soort minder waard word en zo gewoon word als iedereen er veel van heeft !

Added (19 Dec 2014, 19:25)
---------------------------------------------
Als er weinig van bepaalde soorten zijn, spoort dat ook uitwisselingen onderling aan, bijvoorbeeld mijn mannetjes tijger gaat bij ZooZa het vrouwtje gezelschap houden een week lang ! Dat is ook leuk om te proberen ! En zo een beetje ruilen en uitwisselen (net als echte dierentuinen met EEP dat fokprogramma)

BerichtIk vind dat we wel wat aan de dieren moeten doen, wat ik bij de vorige ZTAO's zo jammer vond is dat er als iemand een koppel (bijvoorbeeld tijgers) kocht, dat die dan een week later niet meer 1v.1m had maar in eens 7v.10m. Dat maakt het in mijn ogen onrealistisch dat vind ik zonde, kijk het moet ook niet te streng worden maar mogelijk wel een limiet. Anders krijg je weer dat een soort minder waard word en zo gewoon word als iedereen er veel van heeft !

Added (19 Dec 2014, 19:25)
---------------------------------------------
Als er weinig van bepaalde soorten zijn, spoort dat ook uitwisselingen onderling aan, bijvoorbeeld mijn mannetjes tijger gaat bij ZooZa het vrouwtje gezelschap houden een week lang ! Dat is ook leuk om te proberen ! En zo een beetje ruilen en uitwisselen (net als echte dierentuinen met EEP dat fokprogramma)

Bericht getypt door - freed95
Toegevoegd op 19 Dec 2014 om 19:25
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Algemeen » ZTAO - vernieuwing (tijd voor meer activiteit!)
Page 2 of 6«123456»
Search:

Hosted by uCoz