In de lijst hierboven kun je zien hoe het de crew vergaat met het controleren en beoordelen van alle diersoorten die jullie hebben opgegeven. De complete lijst is samen gevoegd en op alfabetische volgorde gezet. Het kan wezen dat er op nog niet beoordeelde plaatsen een aantal diersoorten dubbel staan. De letter ervoor drukt uit welke eerste beoordeling deze heeft gehad: Y: ZTAO-Waardig M: Misschien, dient te worden gecontroleerd N: Niet ZTAO-Waardig
De tekst tussen ( & ) erachter is de reden waarop misschien/niet. Vragen kun je in dit topic stellen
LET OP!! De beoordeling die je hier ziet is niet de eind beoordeling aangezien dit door meerdere mensen word gedaan. Houd dit topic dan ook aan als tijdelijke uitslag
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Mijn eerste en voorlopig enige opmerking:
Schrijf de downloads van ZooHispania niet af. Ok, je moet actief lid zijn, maar dat geldt ook voor sommige downloads van ZTSF. ZH heeft fantastische, hoogkwalitatieve downloads waarvan ik hoop dat ze echt wel worden toegevoegd. Hetzelfde geldt voor de ZTABC downloads: artiodactyla, reptilia, aves, carnivora, european expeditions zou ik echt heel graag terug in ZTAO zien. Ok, ze zijn tijdelijk niet beschikbaar, maar de meeste mensen hebben ze wel of ze kunnen gemakkelijk worden bekomen via andere grote sites.
@ OrcaFreak, We zullen ze echt moeten kunnen bekijken. Op z'n minst 1 persoon van het team dat alle diersoorten inspecteert moet erbij kunnen, zodat deze kan worden bekeken, indien dit niet het geval is, kunnen we hier niet verder mee. Wij als crew zullen namelijk in de toekomst van alle (gedownloade) diersoorten in de ZTAO de download ook offline beschikbaar hebben, zodat leden die later starten eventueel bij ons deze diersoort alsnog kunnen krijgen. Anders zouden sommige diersoorten niet door iedereen kunnen worden gehouden.