Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Algemeen » hulp nodig bij handelaar worden
hulp nodig bij handelaar worden
krieke668
Datum: Maandag, 16 Dec 2013, 13:50 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Het in ztao natuurlijk niet zo dat je direct de dieren hebt die je wil, dat is nu eenmaal wat het spel over langere tijd leuk houd.
Anders kan je evengoed een gewone showroom beginnen.

Je kan uiteindelijk zelf wel kiezen welke dieren je in je zoo plaatst, niet alle dieren die je hebt moeten een verblijf hebben (=achter de schermen = handelaar).
Ik koop en verkoop ook als eigenaar dieren en niet met alle dieren die ik heb doe ik iets.

Ik raad altijd aan om aan ztao te beginnen zonder dierentuin, omdat je anders dieren in verkeerde verblijven of lege verblijven zul hebben. Maar tot aan rep 7 moet je geen pic laten zien (vandaar dat je als handelaar tot repl 7 kan worden)
Dus als je pas later op hogere rep inspringt met een showroom heb je dat probleem niet en kun je meteen kiezen uit het grootste deel van de dieren.
BerichtHet in ztao natuurlijk niet zo dat je direct de dieren hebt die je wil, dat is nu eenmaal wat het spel over langere tijd leuk houd.
Anders kan je evengoed een gewone showroom beginnen.

Je kan uiteindelijk zelf wel kiezen welke dieren je in je zoo plaatst, niet alle dieren die je hebt moeten een verblijf hebben (=achter de schermen = handelaar).
Ik koop en verkoop ook als eigenaar dieren en niet met alle dieren die ik heb doe ik iets.

Ik raad altijd aan om aan ztao te beginnen zonder dierentuin, omdat je anders dieren in verkeerde verblijven of lege verblijven zul hebben. Maar tot aan rep 7 moet je geen pic laten zien (vandaar dat je als handelaar tot repl 7 kan worden)
Dus als je pas later op hogere rep inspringt met een showroom heb je dat probleem niet en kun je meteen kiezen uit het grootste deel van de dieren.

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 16 Dec 2013 om 13:50
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Algemeen » hulp nodig bij handelaar worden
  • Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Search:

Hosted by uCoz