De vorige reset gaf een hoop rommel aangezien sommigen hun dieren wilden behouden en anderen niet. Dus mensen hadden de reputatie niet en de dieren wel. (over reputaties spreken we hier nog niet)
Dus nu ouderwets: de meeste stemmen gelden. Hieruit kunnen we een schatting maken van wat mensen willen. Als je andere ideeën hebt: laat het me weten.
Je hoeft niet lid te zijn van ZTAO om dit in te mogen vullen, als je er een mening over hebt, laat het weten!
* : met enkele soorten heb ik het over tot maximaal 3/4 koppels dieren dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Maandag, 04 Nov 2013, 19:16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ik denk dat je er wel naast zit met het "old skool", want ik denk dat je meer kwaad dan goed doet door de minderheid teleur te stellen en dan zeker als je kiest voor het minste (totale reset). Ik vind dat je steeds de mogelijkheid moet openlaten om 'gewoon' verder te doen, ookal is dat maar voor een paar mensen; een reset of deels reset achteraf is uiteindelijk niet moeilijk, je doneert je dieren aan de opvang en of je vraagt aan de crew of ze je rekening terug naar 1000 Cr willen brengen...
En ja, dat van die rep gaf wat chaos, maar stoorde mij er in ieder geval niet aan.
krieke668, Via dit topic probeer ik om zijn minst te weten dat de leden willen. Stel dat bijna iedereen een reset wilde zouden we dat kunnen doen, willen ze echter doorgaan is dat ook goed. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
zoals ik al duidelijk had gemaakt, lijkt het mij beter om maar eens een reset te gaan doen, want ik heb het idee dat een aantal mensen het niet meer zo leuk vinden Eigenaar van McCain Zoo!