Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 3123»
Forum moderator: ZTAO-Crew2 
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Klein Dierenpark, Almelo (Van Klein Dierpark naar ...)
Klein Dierenpark, Almelo
Joshua
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 03:07 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

(Welkom bij de eerste update)

In de verte ziet u al het bord van ons park.

Goedemorgen en welkom bij uw eerste bezoek aan Klein Dierenpark Almelo!
Ik zal mij aan u voorstellen, Julian Prinz trots eigenaar van Klein Dierenpark, de bouw van het park is gestart in 2012 en is sinds April 2013 open voor publiek, op het moment enkel nog maar in de weekenden.
Naast het runnen van het Dierenpark heb ik nog een baan bij de Gemeente van Almelo als ambtenaar, graag zou ik alleen nog maar bezig willen gaan met het park maar zonder uitbreiding van het park gaat dit niet lukken. Voor nu zal er dan ook nog weinig veranderen.

Kom en treed binnen!

Op het moment zijn er weinig dieren in het park door privé omstandigheden en het overlijden van een aantal dieren, gelukkig gaat alles nu weer een stuk beter en zijn we bezig de collectie opnieuw aan te vullen!
In de toekomst zien we graag weer een paartje Stokstaarten, een leuk stel eenden voor in de vijver en een aantal andere vogels voor in de volières.

Dit Emoe paar is de laatste aanwinst van het park, dit stel loopt sinds 3 weken vrolijk in ons parkje rond.

Hier zien we de Blauwe pauwen, eerder waren ook de Groene pauwen nog te bewonderen maar deze zijn helaas overleden.
In de toekomst zou ik graag een nieuw kweek koppel willen hebben.

En als laatste, maar zeker niet de minste! Ons paar Capibara's, tevens zijn dit mijn favoriete dieren, Het mannetje is 2 weken geleden nieuw aangekomen en went al goed!

-----------------------------------------------

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de eerste update!

Bericht veranderd door: Joshua - Vrijdag, 16 Jan 2015, 18:54
Bericht

(Welkom bij de eerste update)

In de verte ziet u al het bord van ons park.

Goedemorgen en welkom bij uw eerste bezoek aan Klein Dierenpark Almelo!
Ik zal mij aan u voorstellen, Julian Prinz trots eigenaar van Klein Dierenpark, de bouw van het park is gestart in 2012 en is sinds April 2013 open voor publiek, op het moment enkel nog maar in de weekenden.
Naast het runnen van het Dierenpark heb ik nog een baan bij de Gemeente van Almelo als ambtenaar, graag zou ik alleen nog maar bezig willen gaan met het park maar zonder uitbreiding van het park gaat dit niet lukken. Voor nu zal er dan ook nog weinig veranderen.

Kom en treed binnen!

Op het moment zijn er weinig dieren in het park door privé omstandigheden en het overlijden van een aantal dieren, gelukkig gaat alles nu weer een stuk beter en zijn we bezig de collectie opnieuw aan te vullen!
In de toekomst zien we graag weer een paartje Stokstaarten, een leuk stel eenden voor in de vijver en een aantal andere vogels voor in de volières.

Dit Emoe paar is de laatste aanwinst van het park, dit stel loopt sinds 3 weken vrolijk in ons parkje rond.

Hier zien we de Blauwe pauwen, eerder waren ook de Groene pauwen nog te bewonderen maar deze zijn helaas overleden.
In de toekomst zou ik graag een nieuw kweek koppel willen hebben.

En als laatste, maar zeker niet de minste! Ons paar Capibara's, tevens zijn dit mijn favoriete dieren, Het mannetje is 2 weken geleden nieuw aangekomen en went al goed!

-----------------------------------------------

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de eerste update!

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 03:07
ZooZa
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 07:21 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

wauw goed gedaan he, Joshua!!!
ook leuk die entrance, doet me denken aan dat park van Mr. Weasel! maar heel mooi!
alleen misschien is die doorgang een beetje smal?
verder vind ik de bouwtechnieken die je gebruikt heel goed! en het capibara verblijf is ook mijn favoriet denk ik!
(als je meer dieren wilt, check even mijn trade    ;) )

Berichtwauw goed gedaan he, Joshua!!!
ook leuk die entrance, doet me denken aan dat park van Mr. Weasel! maar heel mooi!
alleen misschien is die doorgang een beetje smal?
verder vind ik de bouwtechnieken die je gebruikt heel goed! en het capibara verblijf is ook mijn favoriet denk ik!
(als je meer dieren wilt, check even mijn trade    ;) )

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 07:21
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 09:12 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Wow ziet er echt heel mooi uit! ik zie ook dat mijn emoes goed zijn aangekomen! :) kan niet wachten tot de volgende update. 

gr. Marijn  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
BerichtWow ziet er echt heel mooi uit! ik zie ook dat mijn emoes goed zijn aangekomen! :) kan niet wachten tot de volgende update. 

gr. Marijn  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 09:12
catfreako
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 13:20 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Dat ziet er zeker goed uit! Die huizen in het begin zijn niet heel moeilijk te bouwen, maar ze roepen wel gelijk een sfeer op die heel goed past bij de stijl van je zoo. Ik ben benieuwd naar meer!

Als je wilt, kan je altijd nog rondkijken in mijn trade-center.

BerichtDat ziet er zeker goed uit! Die huizen in het begin zijn niet heel moeilijk te bouwen, maar ze roepen wel gelijk een sfeer op die heel goed past bij de stijl van je zoo. Ik ben benieuwd naar meer!

Als je wilt, kan je altijd nog rondkijken in mijn trade-center.

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 13:20
Joshua
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 14:39 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Iedereen hartelijk bedankt voor de leuke reacties! Ik moet wel credits geven aan de bezitter van Klein Dierenpark Bellingwolde, hij is de gene die inspiratie gaf om zo te beginnen met parkje!
Je moet het eigenlijk zo zien dat het parkje nu nog in een achtertuin van iemand ligt.

BerichtIedereen hartelijk bedankt voor de leuke reacties! Ik moet wel credits geven aan de bezitter van Klein Dierenpark Bellingwolde, hij is de gene die inspiratie gaf om zo te beginnen met parkje!
Je moet het eigenlijk zo zien dat het parkje nu nog in een achtertuin van iemand ligt.

Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 14:39
ZTAO-Crew2
Datum: Woensdag, 07 Jan 2015, 20:09 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Crew
Prijzenkast: 0

ZTAO-Crew
Directeur

Klein Dierenpark krijgt beloning

Nog niet zo lang geleden werd begonnen met de bouw van Klein Dierenpark Almelo.
Maar inmiddels gaat het beter, en dat vond ook de gemeente. Het dierenparkje heeft namelijk lessen
verschaft aan basisscholen over het dierenleven in het park, en dat alles vrijwillig

Om het parkje te belonen heeft de gemeente een beloning van 250 credits uitgeloofd.
"We hopen dat dit Klein Dierenpark stimuleert door te gaan met hun goede werk" gaf de burgemeester aan.

Follow the rules...
Bericht
Klein Dierenpark krijgt beloning

Nog niet zo lang geleden werd begonnen met de bouw van Klein Dierenpark Almelo.
Maar inmiddels gaat het beter, en dat vond ook de gemeente. Het dierenparkje heeft namelijk lessen
verschaft aan basisscholen over het dierenleven in het park, en dat alles vrijwillig

Om het parkje te belonen heeft de gemeente een beloning van 250 credits uitgeloofd.
"We hopen dat dit Klein Dierenpark stimuleert door te gaan met hun goede werk" gaf de burgemeester aan.

Bericht getypt door - ZTAO-Crew2
Toegevoegd op 07 Jan 2015 om 20:09
Joshua
Datum: Vrijdag, 09 Jan 2015, 21:38 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

(Welkom bij alweer de tweede update)

Zoals te zien is was het vandaag er druk bij Klein Dierenpark, vandaag mochten alle abonnement houders het park in! Dit is een evenement wat we sinds vorig jaar doen, hiermee willen we eigenlijk zeggen 'bedankt voor de steun dit jaar'.
Kom, laat ik even de rest laten zien en de rest van het nieuws vertellen! Er is een hoop gebeurd afgelopen week, zoals jullie weten liep het park even niet zo lekker door een aantal zaken, maar na weer een tegenvaller zijn deze week een aantal dieren binnen gekomen!

Mag ik aan u voorstellen.

Helemaal vanuit Utrecht samen met een Goudfazant, 2 Renkoekoeken! Jullie raden de namen al Koek en Koek.
Dit was het kweek koppel van Utrecht Adventurd Wild Park, helaas voor Utrecht was er geen plaats voor de dieren, gelukkig konden wij van Klein Dierenpark deze prachtige dieren opvangen.

Maar er is meer! Niet alleen zijn er vogels binnen gekomen maar ook een stel Stokstaarten en Muskus eenden.
De Stokstaarten zitten op hun oude vertrouwde plek waar ze eerder ook zaten. Helaas is ons vorige paar overleden maar konden we via via van Dierenpark Arts een paartje krijgen!

Zoals te zien is hebben de eenden niet echt een verblijf. In overleg met de rest van de buren mocht ik de eenden achter in de rivier laten dobberen. 
Zolang de dieren niets vernielde, de dieren zitten er nu 3 dagen, ze eten goed en lijken erg relaxt.

Zoals jullie weten is Klein Dierenpark op het moment uitgebouwd. Het stuk grond wat tot onze beschikking is ligt al vol met verblijven.
Nu ligt er aan de linker kant van het park een stuk grond, Hier hebben ze geprobeerd bedreigde amfibieën uit te zetten, dit is helaas in de soep gelopen door een samenhang van omstandigheden.
Op het moment heeft het stuk grond geen bestemming en groeit er al 3 jaar volop onkruid.

Binnenkort gaat Klein Dierenpark in onderhandeling over het stuk grond, wat hierbij precies de mogelijkheden zijn.
Echter gaat dit natuurlijk niet gepaard zonder geld zorgen, het park loopt op het moment erg goed maar er is meer geld nodig zodat we een sterk bod kunnen doen op het land om zo het dierenparkje te vergroten.

Hierbij kunt u helpen!
Voor iedere reactie die wordt gegeven doneert u 500, - euro, naar schatting is er 4500, - euro nodig om het stuk te kopen. Het park zit nu op een bedrag van 1500, - euro
Help ons alstublieft!

Bericht

(Welkom bij alweer de tweede update)

Zoals te zien is was het vandaag er druk bij Klein Dierenpark, vandaag mochten alle abonnement houders het park in! Dit is een evenement wat we sinds vorig jaar doen, hiermee willen we eigenlijk zeggen 'bedankt voor de steun dit jaar'.
Kom, laat ik even de rest laten zien en de rest van het nieuws vertellen! Er is een hoop gebeurd afgelopen week, zoals jullie weten liep het park even niet zo lekker door een aantal zaken, maar na weer een tegenvaller zijn deze week een aantal dieren binnen gekomen!

Mag ik aan u voorstellen.

Helemaal vanuit Utrecht samen met een Goudfazant, 2 Renkoekoeken! Jullie raden de namen al Koek en Koek.
Dit was het kweek koppel van Utrecht Adventurd Wild Park, helaas voor Utrecht was er geen plaats voor de dieren, gelukkig konden wij van Klein Dierenpark deze prachtige dieren opvangen.

Maar er is meer! Niet alleen zijn er vogels binnen gekomen maar ook een stel Stokstaarten en Muskus eenden.
De Stokstaarten zitten op hun oude vertrouwde plek waar ze eerder ook zaten. Helaas is ons vorige paar overleden maar konden we via via van Dierenpark Arts een paartje krijgen!

Zoals te zien is hebben de eenden niet echt een verblijf. In overleg met de rest van de buren mocht ik de eenden achter in de rivier laten dobberen. 
Zolang de dieren niets vernielde, de dieren zitten er nu 3 dagen, ze eten goed en lijken erg relaxt.

Zoals jullie weten is Klein Dierenpark op het moment uitgebouwd. Het stuk grond wat tot onze beschikking is ligt al vol met verblijven.
Nu ligt er aan de linker kant van het park een stuk grond, Hier hebben ze geprobeerd bedreigde amfibieën uit te zetten, dit is helaas in de soep gelopen door een samenhang van omstandigheden.
Op het moment heeft het stuk grond geen bestemming en groeit er al 3 jaar volop onkruid.

Binnenkort gaat Klein Dierenpark in onderhandeling over het stuk grond, wat hierbij precies de mogelijkheden zijn.
Echter gaat dit natuurlijk niet gepaard zonder geld zorgen, het park loopt op het moment erg goed maar er is meer geld nodig zodat we een sterk bod kunnen doen op het land om zo het dierenparkje te vergroten.

Hierbij kunt u helpen!
Voor iedere reactie die wordt gegeven doneert u 500, - euro, naar schatting is er 4500, - euro nodig om het stuk te kopen. Het park zit nu op een bedrag van 1500, - euro
Help ons alstublieft!

Toegevoegd op 09 Jan 2015 om 21:38
jeffrey
Datum: Vrijdag, 09 Jan 2015, 22:01 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

Top dat je terug bent! En weer prachtige updates! :D

Always look on the bright side of life!
BerichtTop dat je terug bent! En weer prachtige updates! :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 09 Jan 2015 om 22:01
Joshua
Datum: Vrijdag, 09 Jan 2015, 22:29 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Bedankt Jeffrey voor je leuke post!

Jeffrey heeft ook als eerste gezorgd dat we weer een stapje dichter bij het nieuwe stuk grond zitten! Nog 2500,- euro te gaan!

BerichtBedankt Jeffrey voor je leuke post!

Jeffrey heeft ook als eerste gezorgd dat we weer een stapje dichter bij het nieuwe stuk grond zitten! Nog 2500,- euro te gaan!

Toegevoegd op 09 Jan 2015 om 22:29
ZooZa
Datum: Zaterdag, 10 Jan 2015, 08:24 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

wauw ik ben echt verslaafd aan jou bouwstijl!!
geweldig gedaan, het doet me echt aan een oud klein dierenparkje denken! maar dan moderner!
misschien een overzichtje erbij?
en ik zie dat mijn vogels goed zijn aangekomen! fijn!  ^_^
~ZooZa

Berichtwauw ik ben echt verslaafd aan jou bouwstijl!!
geweldig gedaan, het doet me echt aan een oud klein dierenparkje denken! maar dan moderner!
misschien een overzichtje erbij?
en ik zie dat mijn vogels goed zijn aangekomen! fijn!  ^_^
~ZooZa

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 10 Jan 2015 om 08:24
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Klein Dierenpark, Almelo (Van Klein Dierpark naar ...)
Page 1 of 3123»
Search:

Hosted by uCoz