Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 3 of 3«123
Forum moderator: ZTAO-Crew2 
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Utrecht Adventure Wild Park (van ZZZI)
Utrecht Adventure Wild Park
jeffrey
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2015, 14:12 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

Waarom heb ik dit show-topic zo vaak over het hoofd gezien... Prachtig park :D

Always look on the bright side of life!
BerichtWaarom heb ik dit show-topic zo vaak over het hoofd gezien... Prachtig park :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 03 Apr 2015 om 14:12
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2015, 16:47 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Dat vogelcomplex ziet er goed uit, net als de ingang.
Ik zou graag die lanen willen zien, ben erg benieuwd!

Ps. mag ik weten hoe groot het vogelcomplex is?

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtDat vogelcomplex ziet er goed uit, net als de ingang.
Ik zou graag die lanen willen zien, ben erg benieuwd!

Ps. mag ik weten hoe groot het vogelcomplex is?

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 03 Apr 2015 om 16:47
ZooZa
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2015, 17:03 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

@ jeffrey, bedankt voor je reactie, leuk om te horen!
@ carnotaurus, ja, de lanen worden een beetje oude style, de verblijven echter gloednieuw!
de koepel is best groot, maar, we gaan in de toekomst waarschijnlijk verder uitbreiden, dit is voor tropische vogels, maar voor poolvogels , woestijnvogels en gematigd bos vogels is dat niet geschikt natuurlijk! 
misschien vanmiddag al meer!

Bericht@ jeffrey, bedankt voor je reactie, leuk om te horen!
@ carnotaurus, ja, de lanen worden een beetje oude style, de verblijven echter gloednieuw!
de koepel is best groot, maar, we gaan in de toekomst waarschijnlijk verder uitbreiden, dit is voor tropische vogels, maar voor poolvogels , woestijnvogels en gematigd bos vogels is dat niet geschikt natuurlijk! 
misschien vanmiddag al meer!

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 03 Apr 2015 om 17:03
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 05 Apr 2015, 08:24 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Het park ziet er echt heel mooi uit. ben benieuwd hoe het eind resultaat er uit komt te zien. die ene foto van het vogel complex zegt al genoeg dat het er mooi uit gaat zien! 

gr. Marijn  ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
BerichtHet park ziet er echt heel mooi uit. ben benieuwd hoe het eind resultaat er uit komt te zien. die ene foto van het vogel complex zegt al genoeg dat het er mooi uit gaat zien! 

gr. Marijn  ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 05 Apr 2015 om 08:24
ZooZa
Datum: Maandag, 06 Apr 2015, 10:10 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ Kit_Fisto, bedankt!

~Update~

vandaag gaan we de 2 eerste verblijven af, namelijk Snake Cave en de tijdelijke verblijven van de Filipijnse Dwergherten (later zullen dit de binnenverblijven worden)
eerste naar Snake Cave:

Snake Cave is een gethematiseerde mijngang die twee slangensoorten bevat, de Melkslang en de Californische Koningsslang
het eerste verblijf is van de Melkslangen, hier hebben we drie dieren van, aangezien er in zeer korte tijd een jong uit het ei gekropen is
het gezin maakt het goed!

hier zie je het jonge vrouwtje naast haar rustende vader. de huid is nog niet in volwassen staat, maar na een aantal vervellingen zal ze er net zo uit gaan zien als haar ouders.

het tweede en laatste verblijf van de grot is van de Californische Koningsslangen
hier hebben we 4 dieren van, nadat we nog een extra koppel van Fauna Life hebben mogen ontvangen

één paartje zit achter de schermen, voor de schermen zit het andere koppel

we bezoeken het tijdelijke verblijf van de Filippijnse Dwergherten
deze dieren zijn bedreigd in het wild en zijn dan ook onderdeel van een Monitoringsprogramma
wij zijn dan ook zeer trots dat wij de gelegenheid hebben om deze dieren te houden én jongen te krijgen
op het moment is er namelijk een jong dier!

het jonge vrouwtje samen met de moeder, moeder en jong maken het goed (suggesties voor namen? laat maar horen!)
in de achtergrond zie je de vader

en nog een voorproefje van het toekomstige Makiverblijf (hopelijk kunnen we spoedig Maki's ontvangen!)

Bericht@ Kit_Fisto, bedankt!

~Update~

vandaag gaan we de 2 eerste verblijven af, namelijk Snake Cave en de tijdelijke verblijven van de Filipijnse Dwergherten (later zullen dit de binnenverblijven worden)
eerste naar Snake Cave:

Snake Cave is een gethematiseerde mijngang die twee slangensoorten bevat, de Melkslang en de Californische Koningsslang
het eerste verblijf is van de Melkslangen, hier hebben we drie dieren van, aangezien er in zeer korte tijd een jong uit het ei gekropen is
het gezin maakt het goed!

hier zie je het jonge vrouwtje naast haar rustende vader. de huid is nog niet in volwassen staat, maar na een aantal vervellingen zal ze er net zo uit gaan zien als haar ouders.

het tweede en laatste verblijf van de grot is van de Californische Koningsslangen
hier hebben we 4 dieren van, nadat we nog een extra koppel van Fauna Life hebben mogen ontvangen

één paartje zit achter de schermen, voor de schermen zit het andere koppel

we bezoeken het tijdelijke verblijf van de Filippijnse Dwergherten
deze dieren zijn bedreigd in het wild en zijn dan ook onderdeel van een Monitoringsprogramma
wij zijn dan ook zeer trots dat wij de gelegenheid hebben om deze dieren te houden én jongen te krijgen
op het moment is er namelijk een jong dier!

het jonge vrouwtje samen met de moeder, moeder en jong maken het goed (suggesties voor namen? laat maar horen!)
in de achtergrond zie je de vader

en nog een voorproefje van het toekomstige Makiverblijf (hopelijk kunnen we spoedig Maki's ontvangen!)

Toegevoegd op 06 Apr 2015 om 10:10
Joshua
Datum: Maandag, 06 Apr 2015, 13:54 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Leuke updates ZooZa! Hoop dat ik binnenkort ook weer kan beginnen!

BerichtLeuke updates ZooZa! Hoop dat ik binnenkort ook weer kan beginnen!

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 06 Apr 2015 om 13:54
ZooZa
Datum: Woensdag, 08 Apr 2015, 16:41 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ Joshua, bedankt voor je reactie, kan niet wachten! :D

~Update~

vandaag bezoeken we weer twee verblijven, Lemur Forest en een sneak peak bij de Kantjils
eerst Lemur Forest
dit verblijf bevat op het moment 2 maki-soorten, namelijk de Ringstaartmaki en de Witkopmaki (uit de Adoptielijst, moet nog komen… kon alleen niet wachten met showen! sorry!)
de Ringstaartmaki's komen van Faunalife en Dierenpark Arts, ze hebben het goed in het verblijf! (het vrouwtje uit Arts is al zwanger!)
de Witkopmaki's zijn ook pas net aangekomen, en zijn nog een beetje zenuwachtig van de verzorgers
rondom het verblijf zijn veel exotische flora aangeplant, om zo veel mogelijk het echte leefgebied te recreëren

hier zie je onze verzorger van het Makiverblijf, die de nieuwe, beetje wantrouwend maki's voert

we lopen door en zien een houten omheining
hierachter bevind zich het Kantjil verblijf, wat op het moment nog niet te bezoeken is
de dieren zijn namelijk nogal schuw 
ook moeten de dieren, die net uit de quarantaine komen, nog wennen aan hun nieuwe verblijf
wij mochten vast naar binnen om de beplanting vast te leggen

zoals je ziet zijn er heel veel schuilmogelijkheden voor de Kantjils, die zijn overgekomen uit de Taiwanese zoo
we zijn heel trots op het feit dat we het stamboek mogen bijhouden van deze zeldzame dieren!

bedankt voor het kijken, binnenkort meer!

Bericht@ Joshua, bedankt voor je reactie, kan niet wachten! :D

~Update~

vandaag bezoeken we weer twee verblijven, Lemur Forest en een sneak peak bij de Kantjils
eerst Lemur Forest
dit verblijf bevat op het moment 2 maki-soorten, namelijk de Ringstaartmaki en de Witkopmaki (uit de Adoptielijst, moet nog komen… kon alleen niet wachten met showen! sorry!)
de Ringstaartmaki's komen van Faunalife en Dierenpark Arts, ze hebben het goed in het verblijf! (het vrouwtje uit Arts is al zwanger!)
de Witkopmaki's zijn ook pas net aangekomen, en zijn nog een beetje zenuwachtig van de verzorgers
rondom het verblijf zijn veel exotische flora aangeplant, om zo veel mogelijk het echte leefgebied te recreëren

hier zie je onze verzorger van het Makiverblijf, die de nieuwe, beetje wantrouwend maki's voert

we lopen door en zien een houten omheining
hierachter bevind zich het Kantjil verblijf, wat op het moment nog niet te bezoeken is
de dieren zijn namelijk nogal schuw 
ook moeten de dieren, die net uit de quarantaine komen, nog wennen aan hun nieuwe verblijf
wij mochten vast naar binnen om de beplanting vast te leggen

zoals je ziet zijn er heel veel schuilmogelijkheden voor de Kantjils, die zijn overgekomen uit de Taiwanese zoo
we zijn heel trots op het feit dat we het stamboek mogen bijhouden van deze zeldzame dieren!

bedankt voor het kijken, binnenkort meer!

Toegevoegd op 08 Apr 2015 om 16:41
carnotaurus
Datum: Woensdag, 08 Apr 2015, 20:42 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Ziet er goed uit!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtZiet er goed uit!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 08 Apr 2015 om 20:42
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 10 Apr 2015, 15:26 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Ziet er weer mooi uit! ik kan zien mijn oude maki's het goed hebben!

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
BerichtZiet er weer mooi uit! ik kan zien mijn oude maki's het goed hebben!

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 10 Apr 2015 om 15:26
jeffrey
Datum: Vrijdag, 10 Apr 2015, 19:01 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

Ziet er weer mooi uit!

Always look on the bright side of life!
BerichtZiet er weer mooi uit!

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 10 Apr 2015 om 19:01
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Utrecht Adventure Wild Park (van ZZZI)
Page 3 of 3«123
Search:

Hosted by uCoz