Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » McCain Zoo (Tweede Update 27-5-2014)
McCain Zoo
Michelaar
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 21:00 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Welkom in McCain zoo. vandaag nemen we een kijkje in een nieuwe zoo. Als we beginnen zie je dit restaurant

De Tafels en Stoelen moeten nog geleverd worden. Ook Lopen hier loslopende Pauwen. Soms Schooien ze een beetje in het restaurant, Maar dat wordt ze afgeleerd.

Dit Was de eerste update! laat me alsjeblieft weten wat je ervan vindt! Alvast Bedankt!

Eigenaar van McCain Zoo!

Bericht veranderd door: Michelaar - Dinsdag, 27 Mei 2014, 16:17
BerichtWelkom in McCain zoo. vandaag nemen we een kijkje in een nieuwe zoo. Als we beginnen zie je dit restaurant

De Tafels en Stoelen moeten nog geleverd worden. Ook Lopen hier loslopende Pauwen. Soms Schooien ze een beetje in het restaurant, Maar dat wordt ze afgeleerd.

Dit Was de eerste update! laat me alsjeblieft weten wat je ervan vindt! Alvast Bedankt!

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 21:00
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 21:06 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Verzorger

@ Michelaar, ik zou een ander dak gebruiken. Misschien is het een idee om het dak te gebruiken dat bij die muren hoort? Dit dak rond trouwens af waardoor je gaten in het plafond hebt. En buiten dat. Komt er nog een ingang of gebruik je de gewone zoo tycoon ingang? Ik zou trouwens de pauwen niet binnen zetten maar ze buiten laten rondlopen tussen de bezoekers. Het is natuurlijk nog maar je eerste update. 
Ik ben wel benieuwd naar je volgende update.
Groetjes,
verzorger-jarne
Bericht@ Michelaar, ik zou een ander dak gebruiken. Misschien is het een idee om het dak te gebruiken dat bij die muren hoort? Dit dak rond trouwens af waardoor je gaten in het plafond hebt. En buiten dat. Komt er nog een ingang of gebruik je de gewone zoo tycoon ingang? Ik zou trouwens de pauwen niet binnen zetten maar ze buiten laten rondlopen tussen de bezoekers. Het is natuurlijk nog maar je eerste update. 
Ik ben wel benieuwd naar je volgende update.
Groetjes,
verzorger-jarne

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 21:06
Michelaar
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 21:10 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Verzorger-Jarne, Ik kan het dak dat erbij hoort niet vinden! ik gebruik gewone zt2 ingang

Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht@ Verzorger-Jarne, Ik kan het dak dat erbij hoort niet vinden! ik gebruik gewone zt2 ingang

Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 21:10
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 21:20 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Dit pack (muren en dak) is te vinden op zeta-designs. Geen idee of je het van ergens anders hebt maar normaal zit het dak bij de muren.
BerichtDit pack (muren en dak) is te vinden op zeta-designs. Geen idee of je het van ergens anders hebt maar normaal zit het dak bij de muren.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 21:20
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 15:09 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

ziet er leuk uit! mischien hier en daar wat bomen zodat het lijkt alsof er een mooi groot bos om het park heen staat. ben benieuwd naar de update zelf.

gr. Marijn  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtziet er leuk uit! mischien hier en daar wat bomen zodat het lijkt alsof er een mooi groot bos om het park heen staat. ben benieuwd naar de update zelf.

gr. Marijn  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 22 Mei 2014 om 15:09
mathijsaa
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 15:43 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Michelaar, ziet er goed ui en ik ben het een met @ Kit_Fisto,  er moet meer groen komen en een ander dak op het gebouw

Bericht@ Michelaar, ziet er goed ui en ik ben het een met @ Kit_Fisto,  er moet meer groen komen en een ander dak op het gebouw

Bericht getypt door - mathijsaa
Toegevoegd op 22 Mei 2014 om 15:43
boerroel545
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 17:02 | Bericht # 7   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ Michelaar, ziet er al goed uit ook mijn tip is wat meer aankleding kwa planten. ook vind ik de ingang vrij hoog misschien kun je hem ipv 5 of 6 hoog 4 of 3 hoog maken.

mvg,

Roel

Bericht@ Michelaar, ziet er al goed uit ook mijn tip is wat meer aankleding kwa planten. ook vind ik de ingang vrij hoog misschien kun je hem ipv 5 of 6 hoog 4 of 3 hoog maken.

mvg,

Roel

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 22 Mei 2014 om 17:02
Michelaar
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 18:01 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ boerroel545@ mathijsaa@ Kit_Fisto@ Verzorger-Jarne, Dankjewel Voor Jullie reacties! Dat is niet de ingang maar het restaurant. Er Wordt aan gewerkt.

@ iedereen, Mijn Zoo Is Weg! Geen idee hoe, Maar geen Nood, Ik Kon het gewoon opnieuw bouwen. Waarschijnlijk komt Morgen de volgende update! 

En Vergeet niet Nog Meer reacties te plaatsen!

Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht@ boerroel545@ mathijsaa@ Kit_Fisto@ Verzorger-Jarne, Dankjewel Voor Jullie reacties! Dat is niet de ingang maar het restaurant. Er Wordt aan gewerkt.

@ iedereen, Mijn Zoo Is Weg! Geen idee hoe, Maar geen Nood, Ik Kon het gewoon opnieuw bouwen. Waarschijnlijk komt Morgen de volgende update! 

En Vergeet niet Nog Meer reacties te plaatsen!

Toegevoegd op 22 Mei 2014 om 18:01
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 26 Mei 2014, 22:20 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ Michelaar
Leuke eerste update. De muur vind ik ook iets te hoog, maar dit is al een aantal keer gezegd.
Ondanks dat je dieren een :) hebben vind ik het minder mooi staan. Misschien kan je de smileys voor de foto's uitzetten.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ Michelaar
Leuke eerste update. De muur vind ik ook iets te hoog, maar dit is al een aantal keer gezegd.
Ondanks dat je dieren een :) hebben vind ik het minder mooi staan. Misschien kan je de smileys voor de foto's uitzetten.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 26 Mei 2014 om 22:20
Michelaar
Datum: Dinsdag, 27 Mei 2014, 16:15 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Jeweetwelwie, De Ingang Is Aangepast. Bedankt Voor je reactie.

UPDATE 2

Welkom Allemaal Bij de 2de Update van McCain Zoo. Vandaag Nemen we een Kijkje in het gebied:

Birds! In Dit Themagebied heb ik al de meeste dieren. Als je de poort doorgaat Kom Je bij de Voliere van De Kluten en Eidereenden. We Hebben
een overvloed van Baby's gehad, Dus ze mogen Gratis weg! (niet allemaal)

Dan Kun Je Naar links en rechts. Wij Beginnen Met rechts Dan Kom Je uit bij de futenvijver.

Dan Gaan we terug en naar links, Voordat we verder gaan zien we nog Onze Pauwen die zich goed thuisvoelen

Dan Gaan we verder en Komen we bij het verblijf van een Koppel Emoe's. De Vrouw zit binnen want ze heeft eieren gelegd!

En het laatste dier van vandaag is De Grijze kroonkraanvogel. We Hebben nu 1 mannetje maar binnekort komen er 2 vrouwtjes uit Jardino Zoologique bij.

Dit was de update van vandaag! Hopelijk vonden jullie het mooi!

Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht@ Jeweetwelwie, De Ingang Is Aangepast. Bedankt Voor je reactie.

UPDATE 2

Welkom Allemaal Bij de 2de Update van McCain Zoo. Vandaag Nemen we een Kijkje in het gebied:

Birds! In Dit Themagebied heb ik al de meeste dieren. Als je de poort doorgaat Kom Je bij de Voliere van De Kluten en Eidereenden. We Hebben
een overvloed van Baby's gehad, Dus ze mogen Gratis weg! (niet allemaal)

Dan Kun Je Naar links en rechts. Wij Beginnen Met rechts Dan Kom Je uit bij de futenvijver.

Dan Gaan we terug en naar links, Voordat we verder gaan zien we nog Onze Pauwen die zich goed thuisvoelen

Dan Gaan we verder en Komen we bij het verblijf van een Koppel Emoe's. De Vrouw zit binnen want ze heeft eieren gelegd!

En het laatste dier van vandaag is De Grijze kroonkraanvogel. We Hebben nu 1 mannetje maar binnekort komen er 2 vrouwtjes uit Jardino Zoologique bij.

Dit was de update van vandaag! Hopelijk vonden jullie het mooi!

Toegevoegd op 27 Mei 2014 om 16:15
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » McCain Zoo (Tweede Update 27-5-2014)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz