Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 4 of 6«123456»
Forum moderator: ZTAO-Crew2 
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Ekeren zoo (Beelden van Ekeren Zoo)
Ekeren zoo
mathijsaa
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 14:42 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

@ Verzorger-Jarne, ziet er mooi uit ga zo verder 
ik heb tevens ook een vraag waar heb je informatie borden vandaan ben er naar op zoek

Bericht@ Verzorger-Jarne, ziet er mooi uit ga zo verder 
ik heb tevens ook een vraag waar heb je informatie borden vandaan ben er naar op zoek

Bericht getypt door - mathijsaa
Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 14:42
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 14:59 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Verzorger

@ mathijsaa, Die borden zijn volgens mijn van ZTSF of Northern Skies.
@ Michelaar@ Kit_Fisto@ mathijsaa, bedankt voor jullie reactie.

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 21 Mei 2014, 15:18
Bericht@ mathijsaa, Die borden zijn volgens mijn van ZTSF of Northern Skies.
@ Michelaar@ Kit_Fisto@ mathijsaa, bedankt voor jullie reactie.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 14:59
boerroel545
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 15:02 | Bericht # 33   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ Verzorger-Jarne, ziet er goed uit ik vind alleen het pad tussen de gemsbokken en de voliere van de kroonkraanvogels erg smal voor de rest ziet het er erg mooi uit.

gr. roel

Bericht@ Verzorger-Jarne, ziet er goed uit ik vind alleen het pad tussen de gemsbokken en de voliere van de kroonkraanvogels erg smal voor de rest ziet het er erg mooi uit.

gr. roel

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 15:02
Verzorger-Jarne
Datum: Maandag, 26 Mei 2014, 19:55 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ boerroel545,Bedankt voor je reactie en dat pad is 1 breed. Een standaard pad dus. Een pad van twee breed gebruik ik enkel bij hoofdwegen.

Added (26 Mei 2014, 18:24)
---------------------------------------------
Helaas, door een download ben ik al mijn mappen kwijt. Omdat er ook andere dingen niet meer goed werkten heb ik besloten zt2 te verwijderen en mijn zoo's gewoon te reconstrueren. nadat ik zt2 heb geherinstalleerd. Vandaar dat ik terug heel Europa zal laten zien. Net zoals Afrika. Natuurlijk staan er nu wel andere dieren in dan in het begin.

Added (26 Mei 2014, 19:52)
Heel raar, mijn mappen zijn terug, ondanks dat ik had besloten de mappen te verwijderen bij het deïnstaleren omdat ze begonnen te buggen.

Added (26 Mei 2014, 19:55)
Maar ik ben blijkbaar ook al mijn downloads kwijt.

Bericht@ boerroel545,Bedankt voor je reactie en dat pad is 1 breed. Een standaard pad dus. Een pad van twee breed gebruik ik enkel bij hoofdwegen.

Added (26 Mei 2014, 18:24)
Helaas, door een download ben ik al mijn mappen kwijt. Omdat er ook andere dingen niet meer goed werkten heb ik besloten zt2 te verwijderen en mijn zoo's gewoon te reconstrueren. nadat ik zt2 heb geherinstalleerd. Vandaar dat ik terug heel Europa zal laten zien. Net zoals Afrika. Natuurlijk staan er nu wel andere dieren in dan in het begin.

Added (26 Mei 2014, 19:52)
Heel raar, mijn mappen zijn terug, ondanks dat ik had besloten de mappen te verwijderen bij het deïnstaleren omdat ze begonnen te buggen.

Added (26 Mei 2014, 19:55)
Maar ik ben blijkbaar ook al mijn downloads kwijt.

Toegevoegd op 26 Mei 2014 om 19:55
mathijsaa
Datum: Maandag, 26 Mei 2014, 20:45 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Verzorger-Jarne, ik kan je mij lijst doorsturen als je wilt

Bericht@ Verzorger-Jarne, ik kan je mij lijst doorsturen als je wilt

Toegevoegd op 26 Mei 2014 om 20:45
Verzorger-Jarne
Datum: Maandag, 26 Mei 2014, 20:48 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ mathijsaa, Misschien kan ik daar wat uit halen. Mijn e-mail stuur ik via pb.
Bericht@ mathijsaa, Misschien kan ik daar wat uit halen. Mijn e-mail stuur ik via pb.

Toegevoegd op 26 Mei 2014 om 20:48
mathijsaa
Datum: Maandag, 26 Mei 2014, 21:40 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Verzorger-Jarne, verstuurd

Bericht@ Verzorger-Jarne, verstuurd

Toegevoegd op 26 Mei 2014 om 21:40
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 04 Jun 2014, 13:09 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ Iedereen, Aangezien ik volgende week dinsdag en woensdag examen Latijn en Frans heb zal het vermoedelijk nog minstens een week duren voor de volgende update komt. Ekeren zoo kan vermoedelijk al wel worden getoond omdat ik het stuk voor de volgende update al klaar heb en de overvolgende al bijna af is.

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 04 Jun 2014, 13:11
Bericht@ Iedereen, Aangezien ik volgende week dinsdag en woensdag examen Latijn en Frans heb zal het vermoedelijk nog minstens een week duren voor de volgende update komt. Ekeren zoo kan vermoedelijk al wel worden getoond omdat ik het stuk voor de volgende update al klaar heb en de overvolgende al bijna af is.

Toegevoegd op 04 Jun 2014 om 13:09
mathijsaa
Datum: Woensdag, 04 Jun 2014, 13:25 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Verzorger-Jarne, doe rustig aan school is belangrijker dan een dieretuin spel:P

Bericht@ Verzorger-Jarne, doe rustig aan school is belangrijker dan een dieretuin spel:P

Toegevoegd op 04 Jun 2014 om 13:25
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 08 Jul 2014, 10:09 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ mathijsaa, gelukkig studeer ik gemakkelijk en ben ik online oef aan het maken. Zodanig kan ik dit ook af en toe nakijken. Het goede is dat na Latijn en Frans ik bijna niets meer hoef te doen voor de examens.

Added (24 Jun 2014, 14:27)
En weeral heb ik pech, nu is mijn computer gecrasht(?) en wil niet meer opstarten, ik ben dus momenteel bijna al mijn downloads en ook al mijn mappen kwijt. Er is al een back-up gemaakt maar weet niet of ook mijn mappen en downloads zijn gebackupt.
het kan alleszins nog een tijdje duren voor ik weer kan showen. In het ergste geval moet ik beginnen op de laptop maar dan moet ik wel alles helemaal opnieuw maken + al mijn nieuwe downloads downloaden.

Added (08 Jul 2014, 10:09)
Binnenkort de eerste update van de nieuwe jardino zoologique, ik zal wel helemaal opnieuw moeten beginnen omdat mijn pc nog steeds niet werkt.

Bericht@ mathijsaa, gelukkig studeer ik gemakkelijk en ben ik online oef aan het maken. Zodanig kan ik dit ook af en toe nakijken. Het goede is dat na Latijn en Frans ik bijna niets meer hoef te doen voor de examens.

Added (24 Jun 2014, 14:27)
En weeral heb ik pech, nu is mijn computer gecrasht(?) en wil niet meer opstarten, ik ben dus momenteel bijna al mijn downloads en ook al mijn mappen kwijt. Er is al een back-up gemaakt maar weet niet of ook mijn mappen en downloads zijn gebackupt.
het kan alleszins nog een tijdje duren voor ik weer kan showen. In het ergste geval moet ik beginnen op de laptop maar dan moet ik wel alles helemaal opnieuw maken + al mijn nieuwe downloads downloaden.

Added (08 Jul 2014, 10:09)
Binnenkort de eerste update van de nieuwe jardino zoologique, ik zal wel helemaal opnieuw moeten beginnen omdat mijn pc nog steeds niet werkt.

Toegevoegd op 08 Jul 2014 om 10:09
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Ekeren zoo (Beelden van Ekeren Zoo)
Page 4 of 6«123456»
Search:

Hosted by uCoz