Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 2 of 6«123456»
Forum moderator: ZTAO-Crew2 
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Ekeren zoo (Beelden van Ekeren Zoo)
Ekeren zoo
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 17 Apr 2014, 12:14 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooie dierentuin, ziet er goed uit en je doet toch veel groen in je dierenpark. En leuke dieren. Je dierentuin moet natuurlijk nog groeien!!

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooie dierentuin, ziet er goed uit en je doet toch veel groen in je dierenpark. En leuke dieren. Je dierentuin moet natuurlijk nog groeien!!

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 17 Apr 2014 om 12:14
Verzorger-Jarne
Datum: Vrijdag, 02 Mei 2014, 19:51 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 2

Verzorger

De vijfde update: in deze update laat ik jullie het Europees restaurant en enkele luchtfoto's zien.

Eerst gaan we naar het restaurant, buiten staan 2 geldautomaten

Binnen zien we centraal een aquarium

Dan zien we de tafels(ik heb geen restaurant tafel downloads dus gebruik ik gewone tafels)

Hier kunnen mensen bestellen

En dit is de keuken

Nu laat ik jullie enkele luchtfoto's zien om een idee te geven hoe het in zijn geheel er uit ziet, Dat stenen pad is van de ingang, Het linkse pad leid naar Afrika, het middelste naar het deel van de alpen, nog wat anders van Europa en Azië, het rechtse leid naar het groot en klein hertenperk, de wasberen en de grootste Europese volière.

Dit is een foto van het groot hertenperk voor damherten en edelherten

Dit is het wasberenverblijf

Het kleine hertenperk  voor reeën en witstaarherten

De volière

Bij het pad recht tegenover de ingang zien we een splitsing, rechtdoor naar de palingen, links naar de elanden en rendieren en rechts naar de alpen

Als laatste een foto van het moeflonverblijf(deel van de alpen) en achteraan het palingverblijf in aanbouw.

Dit was de vijfde update, in de volgende laat ik jullie het nog verder afgewerkte deel van de alpen met de moeflons zien. Verder is er een koppeltje futen weg maar is er een koppeltje waterhoenen bijgekomen.
Ik hoop dat jullie het mooi en leuk vinden.
BerichtDe vijfde update: in deze update laat ik jullie het Europees restaurant en enkele luchtfoto's zien.

Eerst gaan we naar het restaurant, buiten staan 2 geldautomaten

Binnen zien we centraal een aquarium

Dan zien we de tafels(ik heb geen restaurant tafel downloads dus gebruik ik gewone tafels)

Hier kunnen mensen bestellen

En dit is de keuken

Nu laat ik jullie enkele luchtfoto's zien om een idee te geven hoe het in zijn geheel er uit ziet, Dat stenen pad is van de ingang, Het linkse pad leid naar Afrika, het middelste naar het deel van de alpen, nog wat anders van Europa en Azië, het rechtse leid naar het groot en klein hertenperk, de wasberen en de grootste Europese volière.

Dit is een foto van het groot hertenperk voor damherten en edelherten

Dit is het wasberenverblijf

Het kleine hertenperk  voor reeën en witstaarherten

De volière

Bij het pad recht tegenover de ingang zien we een splitsing, rechtdoor naar de palingen, links naar de elanden en rendieren en rechts naar de alpen

Als laatste een foto van het moeflonverblijf(deel van de alpen) en achteraan het palingverblijf in aanbouw.

Dit was de vijfde update, in de volgende laat ik jullie het nog verder afgewerkte deel van de alpen met de moeflons zien. Verder is er een koppeltje futen weg maar is er een koppeltje waterhoenen bijgekomen.
Ik hoop dat jullie het mooi en leuk vinden.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 02 Mei 2014 om 19:51
boerroel545
Datum: Vrijdag, 02 Mei 2014, 19:56 | Bericht # 13   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ Verzorger-Jarne, ziet er al goed uit ik mis alleen nog wat lage planten naast de paden maar voor de verderest is het perfect

Bericht@ Verzorger-Jarne, ziet er al goed uit ik mis alleen nog wat lage planten naast de paden maar voor de verderest is het perfect

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 02 Mei 2014 om 19:56
valkje
Datum: Zaterdag, 03 Mei 2014, 08:28 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Ziet er goed uit. Misschien nog wat meer beplanting?

I care about animals.
BerichtZiet er goed uit. Misschien nog wat meer beplanting?

Bericht getypt door - valkje
Toegevoegd op 03 Mei 2014 om 08:28
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 13 Mei 2014, 18:03 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ boerroel545@ valkje,  bedankt voor jullie reacties, ik heb ondertussen al wat meer planten naat de paden gezet. In de volgende update laat ik het eerste verblijf van de alpen zien en ook wordt de naam van mijn zoo veranderd.

Added (13 Mei 2014, 18:03)
---------------------------------------------
De zesde update al:
Plain zoo is veranderd in Jardino Zoologique Ekeren.
Zoals al gezegd ga ik jullie de Alpen laten zien.

Eerst het moeflon verblijf waarin onze drie vrouwtjes wonen( ze zitten binnen en zijn niet te zien op de foto's):
Eerst zien we het stuk bij het hogergelegen pad.

Dan gaan we naar beneden in het stuk, De Alpen en zien we nog eens de Moeflons:.

Dan gaan we verder en zien we een groot gebouw.

Even een foto getrokken vanuit het moeflonverblijf.

Dat is een groot Alpenverblijf waar Steenbokken samen gaan leven met Alpensneeuwhoenen ( dit is een beetje geïnspireerd op het steenbokken en moniksgierenverblijf in Northorn Zoo, Duitsland) . We gaan de trap op en zien deze gang.

Van daaruit kunnen we het echte binnenverblijf (links) en het met een net afgespannen 'buitengedeelte (rechts) zien.
Het binnenverblijf.

Het buitenverblijf (dat houten platform is om de sneeuwhoenen te stimuleren om dicht bij de bezoekers te komen).

Dan gaan we terug naar beneden en zien we het binnenverblijf van buitenaf, De dieren kunnen door een tunnel van het binnen- naar het buitenverblijf gaan.

Dan zien we een trap omhoog en een pad eronder.

Van bovenaf zie je dit, links zal ook een verblijf komen maar we weten nog niet wat erin gaat komen behalve dat het iets uit de Alpen gaat zijn natuurlijk.

Dit zien we vanuit het pad.

Ik hoop dat jullie het mooi vonden. Ik weet nog niet wat ik volgende keer ga laten zien maar het blijft van Europa alleszins. Ik zie wel welke nieuwe dieren ik tegen dan heb.

Groetjes,
verzorger-jarne

Bericht@ boerroel545@ valkje,  bedankt voor jullie reacties, ik heb ondertussen al wat meer planten naat de paden gezet. In de volgende update laat ik het eerste verblijf van de alpen zien en ook wordt de naam van mijn zoo veranderd.

Added (13 Mei 2014, 18:03)
De zesde update al:
Plain zoo is veranderd in Jardino Zoologique Ekeren.
Zoals al gezegd ga ik jullie de Alpen laten zien.

Eerst het moeflon verblijf waarin onze drie vrouwtjes wonen( ze zitten binnen en zijn niet te zien op de foto's):
Eerst zien we het stuk bij het hogergelegen pad.

Dan gaan we naar beneden in het stuk, De Alpen en zien we nog eens de Moeflons:.

Dan gaan we verder en zien we een groot gebouw.

Even een foto getrokken vanuit het moeflonverblijf.

Dat is een groot Alpenverblijf waar Steenbokken samen gaan leven met Alpensneeuwhoenen ( dit is een beetje geïnspireerd op het steenbokken en moniksgierenverblijf in Northorn Zoo, Duitsland) . We gaan de trap op en zien deze gang.

Van daaruit kunnen we het echte binnenverblijf (links) en het met een net afgespannen 'buitengedeelte (rechts) zien.
Het binnenverblijf.

Het buitenverblijf (dat houten platform is om de sneeuwhoenen te stimuleren om dicht bij de bezoekers te komen).

Dan gaan we terug naar beneden en zien we het binnenverblijf van buitenaf, De dieren kunnen door een tunnel van het binnen- naar het buitenverblijf gaan.

Dan zien we een trap omhoog en een pad eronder.

Van bovenaf zie je dit, links zal ook een verblijf komen maar we weten nog niet wat erin gaat komen behalve dat het iets uit de Alpen gaat zijn natuurlijk.

Dit zien we vanuit het pad.

Ik hoop dat jullie het mooi vonden. Ik weet nog niet wat ik volgende keer ga laten zien maar het blijft van Europa alleszins. Ik zie wel welke nieuwe dieren ik tegen dan heb.

Groetjes,
verzorger-jarne

Toegevoegd op 13 Mei 2014 om 18:03
boerroel545
Datum: Dinsdag, 13 Mei 2014, 18:19 | Bericht # 16   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ Verzorger-Jarne, ik vind het steenbokken en het moeflon verblijf erg mooi. het enigste wat ik minder mooi vind is het aller eerste plaatje want ik vind het zo kaal lijken.

mvg,

Roel

Bericht@ Verzorger-Jarne, ik vind het steenbokken en het moeflon verblijf erg mooi. het enigste wat ik minder mooi vind is het aller eerste plaatje want ik vind het zo kaal lijken.

mvg,

Roel

Toegevoegd op 13 Mei 2014 om 18:19
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 13 Mei 2014, 19:09 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ boerroel545, bedoel je wat meer banken of zo aangezien bomen daar niet gaan?
Bericht@ boerroel545, bedoel je wat meer banken of zo aangezien bomen daar niet gaan?

Toegevoegd op 13 Mei 2014 om 19:09
boerroel545
Datum: Dinsdag, 13 Mei 2014, 20:03 | Bericht # 18   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ Verzorger-Jarne, dat zou een oplossing kunnen zijn want ik vind het een kaal niet aangekleed pad  ^_^

Bericht@ Verzorger-Jarne, dat zou een oplossing kunnen zijn want ik vind het een kaal niet aangekleed pad  ^_^

Toegevoegd op 13 Mei 2014 om 20:03
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 13 Mei 2014, 20:37 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ boerroel545, Oke, ik ga er wat banken zetten en misschien ook iets anders van decoratie, ik zie wel.

Added (13 Mei 2014, 20:37)
En ik heb besloten wat ik volgende keer ga showen: Een deel Damherten krijgen een nieuw verblijf waar er een kudde van 20-30 dieren kan worden gehouden. Een deel van de reeën zal dan naar het groot hertenperk verhuizen waar ze zullen samenleven met een groot deel van de vrouwtjesdamherten. De damherten verhuizen omdat bij de alpen ook het deel van Zuid Europa komt dat ook vale gieren en Spaanse linxen zal bevatten. Die verblijven laat ik jullie dus zien.

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Zaterdag, 17 Mei 2014, 14:26
Bericht@ boerroel545, Oke, ik ga er wat banken zetten en misschien ook iets anders van decoratie, ik zie wel.

Added (13 Mei 2014, 20:37)
En ik heb besloten wat ik volgende keer ga showen: Een deel Damherten krijgen een nieuw verblijf waar er een kudde van 20-30 dieren kan worden gehouden. Een deel van de reeën zal dan naar het groot hertenperk verhuizen waar ze zullen samenleven met een groot deel van de vrouwtjesdamherten. De damherten verhuizen omdat bij de alpen ook het deel van Zuid Europa komt dat ook vale gieren en Spaanse linxen zal bevatten. Die verblijven laat ik jullie dus zien.

Toegevoegd op 13 Mei 2014 om 20:37
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 13 Mei 2014, 21:49 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

En wat lichten plaatsen, lantaarnpalen want nu lijkt het zo donker overal, het werd donker maar meestal zie je in een dierenpark toch wel voor de sfeer lantaarnpalen staan Verder vind ik het zeer mooi, zo'n binnenverblijf met al die verdiepingen. Ga zo door. Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtEn wat lichten plaatsen, lantaarnpalen want nu lijkt het zo donker overal, het werd donker maar meestal zie je in een dierenpark toch wel voor de sfeer lantaarnpalen staan Verder vind ik het zeer mooi, zo'n binnenverblijf met al die verdiepingen. Ga zo door. Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 13 Mei 2014 om 21:49
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Ekeren zoo (Beelden van Ekeren Zoo)
Page 2 of 6«123456»
Search:

Hosted by uCoz