Datum: Woensdag, 28 Nov 2012, 22:45 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik zou zeggen zet door !!!
Ik ben zelf heel erg fan van reptielen dus ik zou van dit park erg graag meer willen zien. Ook omdat er volgensmij geen een ztao zoo dit heeft ! Brullende Leeuwen
Datum: Zaterdag, 08 Jun 2013, 10:38 | Bericht # 16
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ziet er top uit ray, ik vind opzich het kiezen voor hour bij zon groot huis wel mooi, maar dan zou ik het aan de zijkanten dicht maken niet alles met glas tussen het hout (snap je?) maar verder heel mooi, ik ben erg benieuwt naar de koepel, geeft weer een beetje die spanning die we hadden toen het tropen paradijs deel 2 van je eerste ZTAO open ging. ook echt leuk dat je een deel van dieren neemt en niet gewoon en dierentuin maakt, dat is des te interesanter! keep on the good work
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Na jaren van afwezigheid, inactiviteit en een hoop verandering in mijn leven, plaats ik bij deze weer eens een nieuwe update. Ik heb er voor gekozen eens dit project af te maken. Dus hierbij de nieuwste update van Drago Paradise:
Want er is een hoop gebeurd sinds dat we hier jaren geleden vertrokken:
Laten we eens naar binnen gaan. Aan de entree hal zelf is weinig veranderd. wij gaan naar links:
Daar zijn aan de rechterhand de toiletten inmiddels afgemaakt:
Aan de linkerkant 3 toiletten voor de heren:
En aan de rechterkant 3 toiletten voor de dames:
Als je nu verder door loopt, kun je nu doorlopen in plaats van de tijdelijke blokkade vorige keer:
In de volgende hal is aan de rechterhand een klein verblijf te zien voor kleinere reptielen:
En dan natuurlijk de hoofd attractie, "De Koepel". In deze koepel moet straks een waar oerwoud gebouwd worden met daarin zelfs een heuze boot attractie waarbij alle dieren los om je heen lopen.
Als de route straks compleet is zul je aan de andere kant van de ruimte er weer uitlopen:
Nog eenmaal een foto van buitenaf van het boegbeeld van Drago Paradise:
Ik hoor graag wat jullie er van vinden en zal snel een nieuwe update plaatsen.
P.S. Ik ben op zoek naar veel reptielen die ik nog niet heb. Dus kijk snel in mijn --> tradecenter <--