Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 7 of 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Fauna Wonders, La Roche-en-Ardenne, Belgium (Een dierenpark van de Fauna Wonders Cooperation)
Fauna Wonders, La Roche-en-Ardenne, Belgium
OrcaFreak
Datum: Maandag, 29 Jul 2013, 16:11 | Bericht # 61   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

@ Iedereen: Bedankt voor jullie reacties.
@ Legoman: Elk koppel ooievaars heeft een eigen slaapplaats nodig. Momenteel hebben we maar twee koppels, maar het verblijf is voorzien voor drie. Vandaar drie nesten.

Groetjes

Bericht@ Iedereen: Bedankt voor jullie reacties.
@ Legoman: Elk koppel ooievaars heeft een eigen slaapplaats nodig. Momenteel hebben we maar twee koppels, maar het verblijf is voorzien voor drie. Vandaar drie nesten.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 29 Jul 2013 om 16:11
legoman12324
Datum: Maandag, 05 Aug 2013, 00:23 | Bericht # 62   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ OrcaFreak, ja sorry kom er net pas achter dat de ooienvaar de bewoner is van het verblijf ja nu snap ik hem wel
van zoveel ik dacht dat er herten of zo leefden en de ooienvaar een wild dier was zoon idee had ik

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ OrcaFreak, ja sorry kom er net pas achter dat de ooienvaar de bewoner is van het verblijf ja nu snap ik hem wel
van zoveel ik dacht dat er herten of zo leefden en de ooienvaar een wild dier was zoon idee had ik

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 05 Aug 2013 om 00:23
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Fauna Wonders, La Roche-en-Ardenne, Belgium (Een dierenpark van de Fauna Wonders Cooperation)
  • Page 7 of 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Search:

Hosted by uCoz