Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Zoo Palace (ZTAO Zoo van Jeweetwelwie)
Zoo Palace
boerroel545
Datum: Dinsdag, 12 Maa 2013, 18:24 | Bericht # 141   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ Jeweetwelwie, ziet er weer eens mooi uit ben benieuwd naar de volledige update, ga zo door! ^_^

Bericht@ Jeweetwelwie, ziet er weer eens mooi uit ben benieuwd naar de volledige update, ga zo door! ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 12 Maa 2013 om 18:24
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 16 Apr 2013, 16:44 | Bericht # 142   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Zoo Palace

Verzoekje
Voordat we verder gaan met de update hebben we nog een klein verzoekje.
Wij vroegen ons af of mensen op ons profiel een berichtje willen achterlaten over het park.

De persoon met het leukste berichtje krijgt een dier vanuit Zoo Palace.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht

Zoo Palace

Verzoekje
Voordat we verder gaan met de update hebben we nog een klein verzoekje.
Wij vroegen ons af of mensen op ons profiel een berichtje willen achterlaten over het park.

De persoon met het leukste berichtje krijgt een dier vanuit Zoo Palace.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 16 Apr 2013 om 16:44
ZTAO-Crew
Datum: Maandag, 03 Jun 2013, 09:28 | Bericht # 143   
ZTSF Gegevens

ZTAO-Crew
Directeur

China schenkt dieren aan Europa!

De reuzenpanda heeft een kenmerkende zwart-witte tekening. Hij is uiterst zeldzaam en komt alleen voor in een aantal bamboebossen in de bergen van China. De reuzenpanda eet vrijwel uitsluitend bamboe. Omdat hij dit voedsel als roofdier slecht kan verteren, moet hij er veel van eten.
Op dit moment gaat het erg slecht met de Reuzenpanda's. Ze worden sterk bedreigd in het gebied waar ze op dit moment leven. China is erg trots op deze diersoort en wilt graag een paartje afstaan aan Europa. Een verplichte eis van China is dat je deel neemt aan het fokprogramma van de Reuzenpanda.

Europa heeft in overleg met een aantal dierentuinen gekozen voor Zoo Palace. Zoo Palace zal de Reuzenpanda krijgen en moet binnen 2 weken een verblijf gebouwd hebben. Indien dit niet gebeurt is, dan zullen de dieren naar een andere dierentuin gaan.

Follow the rules...
Bericht
China schenkt dieren aan Europa!

De reuzenpanda heeft een kenmerkende zwart-witte tekening. Hij is uiterst zeldzaam en komt alleen voor in een aantal bamboebossen in de bergen van China. De reuzenpanda eet vrijwel uitsluitend bamboe. Omdat hij dit voedsel als roofdier slecht kan verteren, moet hij er veel van eten.
Op dit moment gaat het erg slecht met de Reuzenpanda's. Ze worden sterk bedreigd in het gebied waar ze op dit moment leven. China is erg trots op deze diersoort en wilt graag een paartje afstaan aan Europa. Een verplichte eis van China is dat je deel neemt aan het fokprogramma van de Reuzenpanda.

Europa heeft in overleg met een aantal dierentuinen gekozen voor Zoo Palace. Zoo Palace zal de Reuzenpanda krijgen en moet binnen 2 weken een verblijf gebouwd hebben. Indien dit niet gebeurt is, dan zullen de dieren naar een andere dierentuin gaan.

Bericht getypt door - ZTAO-Crew
Toegevoegd op 03 Jun 2013 om 09:28
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 06 Jun 2013, 21:37 | Bericht # 144   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Zoo Palace

Reuzenpanda's!
Zoals in het nieuwsbericht hier boven te zien was heeft Zoo Palace van China Reuzenpanda's ontvangen. Deze Reuzenpanda's zijn een aanvulling op de collectie die ze al eerder hadden. Helaas moesten de Reuzenpanda's lang wennen aan het klimaat en daardoor waren ze nog niet in een verblijf voor de schermen te zien. Nu is het dan zo ver!!
De Reuzenpanda's zijn zichtbaar voor publiek in Zoo Palace. Bekijk hier het verblijf waar ze op dit moment in zitten.

Als eerste vertrekken we vanaf de brug waar we in de vorige rondleiding gebleven zijn.

We komen bij een verblijf aan met veel bamboe en een paar kijkruiten. Zien jullie al iets zitten??

Wij zagen een wit puntje en na een tijdje wachten kwamen ze tevoorschijn:

Hier zit er nog 1 heel lief te wachten:

Naast het open veld hebben ze ook een binnenverblijf (die is afgesloten voor publiek en rondleidingen).
Wel kan je de buitenkant bekijken op deze terugblik foto:

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze mini-update.
Indien jullie opmerkingen, reacties of tips hebben. Laat deze dan gerust achter!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Ps. Helaas was er nu geen tijd voor een gesprek met Saar. Zij is namelijk in China om om te leren gaan met de reuzenpanda's.

Bericht

Zoo Palace

Reuzenpanda's!
Zoals in het nieuwsbericht hier boven te zien was heeft Zoo Palace van China Reuzenpanda's ontvangen. Deze Reuzenpanda's zijn een aanvulling op de collectie die ze al eerder hadden. Helaas moesten de Reuzenpanda's lang wennen aan het klimaat en daardoor waren ze nog niet in een verblijf voor de schermen te zien. Nu is het dan zo ver!!
De Reuzenpanda's zijn zichtbaar voor publiek in Zoo Palace. Bekijk hier het verblijf waar ze op dit moment in zitten.

Als eerste vertrekken we vanaf de brug waar we in de vorige rondleiding gebleven zijn.

We komen bij een verblijf aan met veel bamboe en een paar kijkruiten. Zien jullie al iets zitten??

Wij zagen een wit puntje en na een tijdje wachten kwamen ze tevoorschijn:

Hier zit er nog 1 heel lief te wachten:

Naast het open veld hebben ze ook een binnenverblijf (die is afgesloten voor publiek en rondleidingen).
Wel kan je de buitenkant bekijken op deze terugblik foto:

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze mini-update.
Indien jullie opmerkingen, reacties of tips hebben. Laat deze dan gerust achter!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Ps. Helaas was er nu geen tijd voor een gesprek met Saar. Zij is namelijk in China om om te leren gaan met de reuzenpanda's.

Toegevoegd op 06 Jun 2013 om 21:37
boerroel545
Datum: Vrijdag, 07 Jun 2013, 09:36 | Bericht # 145   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ Jeweetwelwie, mooi verblijf het is er goed gelukt nu nog hopen op rep. 10 en dan kunnen er ook nog jongen geboren worden  ^_^

Bericht@ Jeweetwelwie, mooi verblijf het is er goed gelukt nu nog hopen op rep. 10 en dan kunnen er ook nog jongen geboren worden  ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 07 Jun 2013 om 09:36
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 07 Jun 2013, 14:51 | Bericht # 146   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

ziet er goed uit! alleen kunnen de bezoekers niet gebeten worden door de panda's over dat kleine hek xD

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtziet er goed uit! alleen kunnen de bezoekers niet gebeten worden door de panda's over dat kleine hek xD

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 07 Jun 2013 om 14:51
krieke668
Datum: Vrijdag, 07 Jun 2013, 15:17 | Bericht # 147   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Lang geleden dat ik reuzen panda's gezien heb :p

Ik vind het wel leuk dat je iets apart doet met het hek, dat het zo overgaat in bamboe.

Ik vind wel dat het nogal afgelegen ligt door het smalle padje en dat er niet veel anders te zien is...
BerichtLang geleden dat ik reuzen panda's gezien heb :p

Ik vind het wel leuk dat je iets apart doet met het hek, dat het zo overgaat in bamboe.

Ik vind wel dat het nogal afgelegen ligt door het smalle padje en dat er niet veel anders te zien is...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 07 Jun 2013 om 15:17
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 11 Jun 2013, 08:11 | Bericht # 148   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ boerroel545
Bedankt voor je reactie. Ik hoop ook dat er jongen uit voort komen!

@ Kit_Fisto
Nee, de bamboe die je voor het glas ziet staan is een bamboe hek. Er zit ook een geul voor.

@ krieke668
Dit komt doordat je vanaf het watergebied hier in loopt. Ik wilde dit gebied alleen voor de reuzenpanda maken en hierna kom je weer in een thema gebied.
Bedankt voor je reactie.

@ Iedereen,
Reactie geven kan altijd nog!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ boerroel545
Bedankt voor je reactie. Ik hoop ook dat er jongen uit voort komen!

@ Kit_Fisto
Nee, de bamboe die je voor het glas ziet staan is een bamboe hek. Er zit ook een geul voor.

@ krieke668
Dit komt doordat je vanaf het watergebied hier in loopt. Ik wilde dit gebied alleen voor de reuzenpanda maken en hierna kom je weer in een thema gebied.
Bedankt voor je reactie.

@ Iedereen,
Reactie geven kan altijd nog!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Toegevoegd op 11 Jun 2013 om 08:11
hillegina
Datum: Donderdag, 08 Dec 2016, 20:06 | Bericht # 149   
hillegina 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Onrealistisch; Reuzenpanda's in dierentuinen zitten altijd apart in dierentuinen. ik zou dus 'aparte' verblijven maken zodat ze apart zitten, maar voor de bezoekers onzichtbaar, wel naar elkaar toekunnen, dat het vrouwtje dan vruchtbaar is als het mannetje in haar gedeelte komt, of je laat het mannetje bij het vrouwtje als ze aangeven dat ze willen voortplanten, maar geen partner kunnen vinden (met de deuren voor dieren van snowleo misschien?)
Maar de manier van showen en ook je verblijven en beplanting vind ik top!
BerichtOnrealistisch; Reuzenpanda's in dierentuinen zitten altijd apart in dierentuinen. ik zou dus 'aparte' verblijven maken zodat ze apart zitten, maar voor de bezoekers onzichtbaar, wel naar elkaar toekunnen, dat het vrouwtje dan vruchtbaar is als het mannetje in haar gedeelte komt, of je laat het mannetje bij het vrouwtje als ze aangeven dat ze willen voortplanten, maar geen partner kunnen vinden (met de deuren voor dieren van snowleo misschien?)
Maar de manier van showen en ook je verblijven en beplanting vind ik top!

Bericht getypt door - hillegina
Toegevoegd op 08 Dec 2016 om 20:06
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Showen » Zoo Palace (ZTAO Zoo van Jeweetwelwie)
Search:

Hosted by uCoz