Hier is alweer het volgende contest van het ztsf. Zoals jullie misschien gezien hebben is er vandaag een nieuw subforum geopend namelijk het tutorial subforum. Hier staat op dit moment nog niks in en mede om daar activiteit in te krijgen kwam het idee om hier een contest over te beginnen.
Er zijn 2 onderdelen om tutorials over te maken namelijk: Design en showroom.
We hebben dan ook besloten om voor beide onderdelen een prijs uit te reiken voor de beste, handigste en meest duidelijke tutorial. De prijzen zullen zijn: een prijs in je prijzenkast + Voliere Add-on V2 van Raymond!!!
De regels van dit contest: - Je plaatst je tutorial in het --> tutorial subforum <-- - Je dient de tutorial geheel zelf gemaakt te hebben - Wanneer je een showroomtutorial maakt zet je vooraan het topic onderwerp Show: en bij een designtutorial Design: - Je schrijft je automatisch in als je een tutorial plaatst - Je mag zo vaak meedoen als je wilt - Je mag in beide onderdelen meedoen - Je hebt t/m zondag 28 oktober 2012 23:59 uur de tijd om een tutorial te plaatsen die meetelt voor deze contest - De tutorials worden beoordeeld op vooraf bekende punten welke in deze post vermeld staan
De beoordelingspunten: Net zoals bij het activiteitencontest zijn er 5 beoordelingspunten waarop je per onderdeel 10 punten kunt behalen. (Dus max. 50) - Handigheid - Duidelijkheid (goed te volgen/uitleg tekst) - Moeilijkheid - Kloppend - Gebruik van media (plaatjes/filmpje)
Over de uitslagen kan niet worden gediscussieerd! Vragen kunnen in dit topic worden geplaast
Hopelijk hebben we weer veel deelnames
greetz, Terdo Always look on the bright side of life!
De termijn om mee te doen aan de contest is inmiddels verstreken (je mag nog altijd plaatsen, graag zelfs, maar deze tellen niet meer mee) Binnen 2 weken zal de uitslag bekend worden Always look on the bright side of life!
Ik heb helaas nog niet de tijd gehad om alle tutorials na te kijken en te beoordelen. Op dit moment ben ik erg druk bezig met stage/school. Woensdagmiddag verwacht ik alles te kunnen beoordelen.