Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dieren(tuin) Algemeen » Kritiek op het Dolfinarium
Kritiek op het Dolfinarium
carnotaurus
Datum: Zondag, 06 Maa 2016, 19:47 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Zoals we allemaal wel weten is er nu veel kritiek op het Dolfinarium.
Het park zou meer circus dan dierentuin zijn.

Wat vinden jullie van die kritiek en de handelswijze van het Dolfinarium?

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtZoals we allemaal wel weten is er nu veel kritiek op het Dolfinarium.
Het park zou meer circus dan dierentuin zijn.

Wat vinden jullie van die kritiek en de handelswijze van het Dolfinarium?

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 06 Maa 2016 om 19:47
jeffrey
Datum: Zondag, 06 Maa 2016, 20:01 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

Ik vind het wat overdreven. Tv-makers laten uiteraard graag sensatie zien en dat is makkelijker te bereiken met krietiek. Daarbij hebben zij ook geen verstand van deze dieren. Ik ga er dus vanuit dat het allemaal erger wordt gemaakt dan het daadwerkelijk bij het dolfinarium is.

Always look on the bright side of life!
BerichtIk vind het wat overdreven. Tv-makers laten uiteraard graag sensatie zien en dat is makkelijker te bereiken met krietiek. Daarbij hebben zij ook geen verstand van deze dieren. Ik ga er dus vanuit dat het allemaal erger wordt gemaakt dan het daadwerkelijk bij het dolfinarium is.

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 06 Maa 2016 om 20:01
Zoo_Ramon25
Datum: Maandag, 12 Jun 2017, 10:52 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

ZTAO
Reputatie: ..

Vrijwilliger

kut park

..
Berichtkut park

Bericht getypt door - Zoo_Ramon25
Toegevoegd op 12 Jun 2017 om 10:52
raymondhoek
Datum: Maandag, 12 Jun 2017, 16:53 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ Zoo_Ramon25
Allereerst... Kan best iets genuanceerder,
Ten 2e, probeer het te onderbouwen.
Dus in dit geval, waarom vind jij het dolfinarium minder leuk?

Bericht@ Zoo_Ramon25
Allereerst... Kan best iets genuanceerder,
Ten 2e, probeer het te onderbouwen.
Dus in dit geval, waarom vind jij het dolfinarium minder leuk?

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 12 Jun 2017 om 16:53
han
Datum: Dinsdag, 17 Okt 2017, 23:14 | Bericht # 5   
han 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Ben er toevallig vorige week geweest. Weet je wat het is, er is altijd kritiek op zulke parken. Er wordt zelfs gezegd dat de dieren uitgehongerd worden voor een show zodat ze het doen, wie gelooft dat nog.. "achter de schermen" filmpjes waar de dieren in te kleine bassins zitten. Achteraf blijkt dit voor medisch onderzoek nodig te zijn. Ik vind de dolfijnen bassins inderdaad wat aan de kleine en oude kant, maar verder geloof ik niet dat de dieren het daar slecht hebben. Wel ben ik absoluut tegen het opnieuw vangen van zeedieren voor zulke parken, en het hele morgan verhaal vind ik ook nog steeds vreemd. 
Ben wel van mening dat de "circus trukjes" zoals het genoemd wordt dan wat meer educatief kan zijn, de shows zijn prachtig, maar 4 keer per dag, dag in dag uit voor de dieren hetzelfde doen lijkt me ook vervelend worden. Een educatieve voorstelling er tussendoor zou goed zijn om mensen bewust te maken van de schoonheid van de oceanen
BerichtBen er toevallig vorige week geweest. Weet je wat het is, er is altijd kritiek op zulke parken. Er wordt zelfs gezegd dat de dieren uitgehongerd worden voor een show zodat ze het doen, wie gelooft dat nog.. "achter de schermen" filmpjes waar de dieren in te kleine bassins zitten. Achteraf blijkt dit voor medisch onderzoek nodig te zijn. Ik vind de dolfijnen bassins inderdaad wat aan de kleine en oude kant, maar verder geloof ik niet dat de dieren het daar slecht hebben. Wel ben ik absoluut tegen het opnieuw vangen van zeedieren voor zulke parken, en het hele morgan verhaal vind ik ook nog steeds vreemd. 
Ben wel van mening dat de "circus trukjes" zoals het genoemd wordt dan wat meer educatief kan zijn, de shows zijn prachtig, maar 4 keer per dag, dag in dag uit voor de dieren hetzelfde doen lijkt me ook vervelend worden. Een educatieve voorstelling er tussendoor zou goed zijn om mensen bewust te maken van de schoonheid van de oceanen

Bericht getypt door - han
Toegevoegd op 17 Okt 2017 om 23:14
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dieren(tuin) Algemeen » Kritiek op het Dolfinarium
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz