Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dieren(tuin) Algemeen » Welke dierentuin raad je aan?
Welke dierentuin raad je aan?
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 07 Jul 2014, 13:01 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Hallo Allemaal,

In de zomervakantie ga ik een paar daagjes weg in Brabant. Ik zit dan in het dorpje: Helvoirt.
Welke dierentuin raden jullie mij aan om heen te gaan?

De volgende dierentuinen liggen in de buurt:
Dierenpark de Oliemeulen (16,1 km)
Beekse Bergen Safaripark (19,1 km)
BestZOO (22,6 km)
Falconcrest Roofvogelpark (33,2 km)
Uilen- en dierenpark De Paay (38,7 km)
Dierenrijk (42,3 km)

Het liefste zie ik jullie top 3 met een beetje uitleg!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtHallo Allemaal,

In de zomervakantie ga ik een paar daagjes weg in Brabant. Ik zit dan in het dorpje: Helvoirt.
Welke dierentuin raden jullie mij aan om heen te gaan?

De volgende dierentuinen liggen in de buurt:
Dierenpark de Oliemeulen (16,1 km)
Beekse Bergen Safaripark (19,1 km)
BestZOO (22,6 km)
Falconcrest Roofvogelpark (33,2 km)
Uilen- en dierenpark De Paay (38,7 km)
Dierenrijk (42,3 km)

Het liefste zie ik jullie top 3 met een beetje uitleg!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 07 Jul 2014 om 13:01
Michelaar
Datum: Maandag, 07 Jul 2014, 16:35 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Nou, ik heb er wel 3 ter aanbeveling:

Op nummer 3 zou ik BestZOO Doen. Het is niet zo groot, Maar ook niet zo druk. Ik was er een keer heen en wij waren de enige in het park. Maar ze hebben er hartstikke leuke Dieren dus zeker een aanbeveling

Op nummer 2 Staat bij mij Dierenpark de oliemeulen. Ik ben weg van reptielen en hun hebben dat daar zeker goed voor elkaar. Er zijn spinnen, slangen, Roofvogels, Piranha's en nog veel meer. Dus zeker bezoeken zou ik zeggen!

En Op nummer 1, Niet zo gek staat Safaripark Beekse Bergen. Een van de weinige dierentuinen die de Big Five In hun Zoo hebben. Ik ga er best wel vaak heen. Want het is een erg leuke dierentuin, voor Jong en Oud. Afrikafans zijn hier volledig op hun plek!

Ik ben trouwens naar alle dierentuinen die hier staan wel eens geweest, Ik woon in Brabant namelijk   :D

Alvast veel plezier!

Eigenaar van McCain Zoo!
BerichtNou, ik heb er wel 3 ter aanbeveling:

Op nummer 3 zou ik BestZOO Doen. Het is niet zo groot, Maar ook niet zo druk. Ik was er een keer heen en wij waren de enige in het park. Maar ze hebben er hartstikke leuke Dieren dus zeker een aanbeveling

Op nummer 2 Staat bij mij Dierenpark de oliemeulen. Ik ben weg van reptielen en hun hebben dat daar zeker goed voor elkaar. Er zijn spinnen, slangen, Roofvogels, Piranha's en nog veel meer. Dus zeker bezoeken zou ik zeggen!

En Op nummer 1, Niet zo gek staat Safaripark Beekse Bergen. Een van de weinige dierentuinen die de Big Five In hun Zoo hebben. Ik ga er best wel vaak heen. Want het is een erg leuke dierentuin, voor Jong en Oud. Afrikafans zijn hier volledig op hun plek!

Ik ben trouwens naar alle dierentuinen die hier staan wel eens geweest, Ik woon in Brabant namelijk   :D

Alvast veel plezier!

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 07 Jul 2014 om 16:35
ZooZa
Datum: Dinsdag, 08 Jul 2014, 07:47 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

ik zou ook naar Safaripark Beekse Bergen gaan, je kan d'r prachtige foto's maken
vanuit de auto bijvoorbeeld
groetjes van mij

Berichtik zou ook naar Safaripark Beekse Bergen gaan, je kan d'r prachtige foto's maken
vanuit de auto bijvoorbeeld
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 08 Jul 2014 om 07:47
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 08 Jul 2014, 16:50 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Bedankt voor jullie reactie!
Het liefste gaan we op de fiets. We gaan of voor beekse bergen of voor BestZOO.

Naar beide zoo's ben ik heel erg benieuwd!

Groetjes,
Jeweetwelwie

BerichtBedankt voor jullie reactie!
Het liefste gaan we op de fiets. We gaan of voor beekse bergen of voor BestZOO.

Naar beide zoo's ben ik heel erg benieuwd!

Groetjes,
Jeweetwelwie

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 08 Jul 2014 om 16:50
carnotaurus
Datum: Woensdag, 09 Jul 2014, 19:31 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Jeweetwelwie
SBB, weet je waarschijnlijk wel, leuk park, mooie safaririt, grote weides met veel herten (houd ik wel van!) en andere hoefdieren.
Ook de collectie heeft wat leuks: witlipherten, przewalskipaarden, gestreepte hyena, okapi, palmgier bij de show...
De verblijven zijn groot en zien er goed uit.

Best: ben ik niet geweest, wel veel foto's gezien en verhalen gehoord. Klein, lokaal dierenparkje, zoals je er wel meer in NL vind. (Zie-zoo, de Paay, van Blackendaell)
Zeker interessante collectie: tamandoea's, kleine mara, poema, bonte marter, wallaroe, ijsvogels..., maar je zult er wel tijd voor een tweede rondje hebben.

Ik weet natuurlijk niet of jij een soortenliefhebber bent (ik wel ^_^ ) maar een mooie collectie is altijd leuk toch?

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtJeweetwelwie
SBB, weet je waarschijnlijk wel, leuk park, mooie safaririt, grote weides met veel herten (houd ik wel van!) en andere hoefdieren.
Ook de collectie heeft wat leuks: witlipherten, przewalskipaarden, gestreepte hyena, okapi, palmgier bij de show...
De verblijven zijn groot en zien er goed uit.

Best: ben ik niet geweest, wel veel foto's gezien en verhalen gehoord. Klein, lokaal dierenparkje, zoals je er wel meer in NL vind. (Zie-zoo, de Paay, van Blackendaell)
Zeker interessante collectie: tamandoea's, kleine mara, poema, bonte marter, wallaroe, ijsvogels..., maar je zult er wel tijd voor een tweede rondje hebben.

Ik weet natuurlijk niet of jij een soortenliefhebber bent (ik wel ^_^ ) maar een mooie collectie is altijd leuk toch?

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 09 Jul 2014 om 19:31
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 09 Jul 2014, 21:44 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

De Oliemeulen moet je zeker naar toe gaan. Ik heb daar om de hoek gewoond en toen was het nog heel klein en nu is het een echt dierenpark. Je kunt ook naar het nieuwe park in Oerle, dat eerst pagagaaienpark heette. Dan heb je twee kleine dierentuinen in 1 dag. Veel plezier op vakantie. Ik ga in oktober waarschijnlijk een weekend naar Antwerpen en dan ook naar het dierentuin.Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtDe Oliemeulen moet je zeker naar toe gaan. Ik heb daar om de hoek gewoond en toen was het nog heel klein en nu is het een echt dierenpark. Je kunt ook naar het nieuwe park in Oerle, dat eerst pagagaaienpark heette. Dan heb je twee kleine dierentuinen in 1 dag. Veel plezier op vakantie. Ik ga in oktober waarschijnlijk een weekend naar Antwerpen en dan ook naar het dierentuin.Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 09 Jul 2014 om 21:44
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dieren(tuin) Algemeen » Welke dierentuin raad je aan?
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz