Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 5 of 5«12345
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dieren(tuin) Algemeen » dieren vragen of discussie topic
dieren vragen of discussie topic
carnotaurus
Datum: Donderdag, 05 Jun 2014, 20:38 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

legoman12324, Ik ken mensen die de directeur kennen: en die spreken je niet tegen hoor,
maar die slechte verblijven zijn een erfenis uit de zoodiac tijd toen men er alleen nog wat geld uit pompte en niets vernieuwde.
Er staat nog een oude parkietenkooi en een eekhoornhokje, en de katachtigen zitten krap.
Omdat er geen tijd en geld is het hele park te sluiten wordt het nu stukje bij beetje opgeknapt.

Enkele nieuwe verblijven (dus o.a. otter) moeten de sfeer beter maken.
Dit, en omdat het dichtbij ligt in combi met toch wel leuke diersoorten wil ik er wel een keer heen.
(een slechte zoo wordt beter als je er geld in pomp: en met een bezoekje steun je dat)

Maar als ik het goed begrijp gaat het om zuivere sri-lanka panters (of zo goed als zuiver)

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!

Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 05 Jun 2014, 20:39
Berichtlegoman12324, Ik ken mensen die de directeur kennen: en die spreken je niet tegen hoor,
maar die slechte verblijven zijn een erfenis uit de zoodiac tijd toen men er alleen nog wat geld uit pompte en niets vernieuwde.
Er staat nog een oude parkietenkooi en een eekhoornhokje, en de katachtigen zitten krap.
Omdat er geen tijd en geld is het hele park te sluiten wordt het nu stukje bij beetje opgeknapt.

Enkele nieuwe verblijven (dus o.a. otter) moeten de sfeer beter maken.
Dit, en omdat het dichtbij ligt in combi met toch wel leuke diersoorten wil ik er wel een keer heen.
(een slechte zoo wordt beter als je er geld in pomp: en met een bezoekje steun je dat)

Maar als ik het goed begrijp gaat het om zuivere sri-lanka panters (of zo goed als zuiver)

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 05 Jun 2014 om 20:38
legoman12324
Datum: Donderdag, 05 Jun 2014, 20:52 | Bericht # 42   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

ja het gaat om raszuiveren sri lanka panters

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtja het gaat om raszuiveren sri lanka panters

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 05 Jun 2014 om 20:52
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dieren(tuin) Algemeen » dieren vragen of discussie topic
Page 5 of 5«12345
Search:

Hosted by uCoz