Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 2 of 5«12345»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dieren(tuin) Algemeen » dieren vragen of discussie topic
dieren vragen of discussie topic
legoman12324
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 15:15 | Bericht # 11   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

oké ik ga deze zomer naar de zoo van Antwerpen nu las ik op Wikipedia dat ze de Afrikaanse leeuw,
Siberische tijger, Amoer panter en Jaguar hebben klopt dit nog zo ja waar vind ik deze dan in het park

en heeft de zoo weer een nieuwe mannetjes leeuw na de dood van leeuw Victor

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtoké ik ga deze zomer naar de zoo van Antwerpen nu las ik op Wikipedia dat ze de Afrikaanse leeuw,
Siberische tijger, Amoer panter en Jaguar hebben klopt dit nog zo ja waar vind ik deze dan in het park

en heeft de zoo weer een nieuwe mannetjes leeuw na de dood van leeuw Victor

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 15:15
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 16:39 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Verzorger

@ legoman12324, alleen de amoerpanters zijn weg. De rest is er nog. je vind ze aan de kant van de zoo die naast het centraal station. Voor zover ik weet hebben ze nog geen nieuwe mannetjesleeuw.  Trouwens, ik weet niet of je dat al weet maar 1 van de twee jaguars is een zwarte. als je nog meer info over de zoo wilt hebben kan je misschien het plannetje is bekijken op hun site.
Bericht@ legoman12324, alleen de amoerpanters zijn weg. De rest is er nog. je vind ze aan de kant van de zoo die naast het centraal station. Voor zover ik weet hebben ze nog geen nieuwe mannetjesleeuw.  Trouwens, ik weet niet of je dat al weet maar 1 van de twee jaguars is een zwarte. als je nog meer info over de zoo wilt hebben kan je misschien het plannetje is bekijken op hun site.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 16:39
legoman12324
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 17:27 | Bericht # 13   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Verzorger-Jarne, oké dan weet ik dat en nee dat wist ik niet en dan nog een vraag leven ze in verblijven waar je een beetje goed kan fotograferen

Bericht@ Verzorger-Jarne, oké dan weet ik dat en nee dat wist ik niet en dan nog een vraag leven ze in verblijven waar je een beetje goed kan fotograferen

Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 17:27
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 19:06 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ legoman12324, De jaguars zitten achter tralie's en tussen die tralies en het pad zit dan nog een hek en een tussenstukje dus die zal je niet goed kunnen fotograferen tenzij je de tralies mee wilt trekken. De tijgers daarentegen zijn heel goed te fotograferen omdat de gracht van hun verblijf enkele meter's lager is is het hek vrij laag. Het landstuk gaat dan langzaam omhoog tot op gelijke hoogte met het pad. op het hoogste punt is er een plateau en ook de deuren naar hun binnenverblijf. De leeuwen zijn ook goed te fotograferen omdat hun muren rotsen zijn en op die rotsen heb je ook uitkijkpunten. Misschien wordt je iets wijzer uit deze foto's, dit zijn degene waar je het meeste van hun verblijf op ziet.:

Als je nog vragen hebt over de Antwerpse Zoo, vraag het dan gerust.

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Zondag, 25 Mei 2014, 19:06
Bericht@ legoman12324, De jaguars zitten achter tralie's en tussen die tralies en het pad zit dan nog een hek en een tussenstukje dus die zal je niet goed kunnen fotograferen tenzij je de tralies mee wilt trekken. De tijgers daarentegen zijn heel goed te fotograferen omdat de gracht van hun verblijf enkele meter's lager is is het hek vrij laag. Het landstuk gaat dan langzaam omhoog tot op gelijke hoogte met het pad. op het hoogste punt is er een plateau en ook de deuren naar hun binnenverblijf. De leeuwen zijn ook goed te fotograferen omdat hun muren rotsen zijn en op die rotsen heb je ook uitkijkpunten. Misschien wordt je iets wijzer uit deze foto's, dit zijn degene waar je het meeste van hun verblijf op ziet.:

Als je nog vragen hebt over de Antwerpse Zoo, vraag het dan gerust.

Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 19:06
legoman12324
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 19:41 | Bericht # 15   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

maar op de eerste foto lijkt mij dat een amoer panter maar dan weet ik genoeg
ik kan met mijn camera wel door trailies heen fotograferen als het verblijf maar breed genoeg is

Bericht veranderd door: legoman12324 - Zondag, 25 Mei 2014, 19:50
Berichtmaar op de eerste foto lijkt mij dat een amoer panter maar dan weet ik genoeg
ik kan met mijn camera wel door trailies heen fotograferen als het verblijf maar breed genoeg is

Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 19:41
carnotaurus
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 20:15 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

legoman12324, het dier op de eerste foto is inderdaad een panter een geen jaguar.
Een jaguar heeft minder 'manen', een wat donkerdere vacht en stippen over een groter deel van de buik.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtlegoman12324, het dier op de eerste foto is inderdaad een panter een geen jaguar.
Een jaguar heeft minder 'manen', een wat donkerdere vacht en stippen over een groter deel van de buik.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 20:15
legoman12324
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 20:34 | Bericht # 17   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

oké nu ik meer weet over de Antwerpen zoo wil ik jullie mening, van de zomer heb ik keuze uit een dierenpark in België nu zit ik tussen drie parken te twijfelen
Antwerpen zoo, zoo Planckendael en de Olmense Zoo, nu wil ik weten wie weet heeft een lijst van de drie dierenparken met de meest actuele roofdierenlijst
zodat mijn keuze wat makkelijker word

Berichtoké nu ik meer weet over de Antwerpen zoo wil ik jullie mening, van de zomer heb ik keuze uit een dierenpark in België nu zit ik tussen drie parken te twijfelen
Antwerpen zoo, zoo Planckendael en de Olmense Zoo, nu wil ik weten wie weet heeft een lijst van de drie dierenparken met de meest actuele roofdierenlijst
zodat mijn keuze wat makkelijker word

Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 20:34
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 21:01 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ legoman12324,
In planckendael heeft men de volgende roofdieren:
Aziatische leeuwen
Wolfshonden
Cheeta's
Gevlekte hyena's
vossen
sneeuwluipaarden

In de olmense zoo heeft men de volgende roofdieren:
speciale reptielen:
Nijlvaranen
Andere:
Witte en gewone Afrikaanse leeuwen
Cheeta's
Witte en gewone Siberische tijgers + (geen idee of die nog leeft, 1 gouden tijger, daar zijn er maar een stuk of 20 van op de wereld.)
(Echte) Afrikaanse luipaarden (zwarte)
Lepelhonden
Bruine beren en Arctische wolven (zitten samen)
misschien poema's  (laatste keer dat ik er was zag ik er geen maar misschien hebben die nu een nieuw verblijf)

In de Antwerpse zoo heeft men de volgende roofdieren:
Speciale reptielen:
Komodovaraan en brilkaaimannen.
Andere:
Afrikaanse leeuwen (zitten samen met stokstaartjes)
Jaguars (zwarte en gewone)
Brilberen (zitten samen met neusberen)
lepelhonden
Siberische tijgers

Dat is hetgeen dat er was de laatste keer. Ik ben in de paasvakantie nog naar Planckendael en naar de Antwerpse Zoo geweest. De olmense zoo is al 3 jaar geleden minstens maar ik had laatst iets gezien van een witte leeuwengeboorte en de beren en wolven zijn er ook zeker nog. De cheeta's en de luipaarden vermoedelijk ook en er waren een stuk of 2-3 lepelhondenverblijven dus die zijn er waarschijnlijk ook nog wel. De tijgers zouden er normaal gezien ook nog allemaal zijn, alleen over die gouden twijfel ik. De nijlvaranen zullen er ook nog zijn. De poema's vermoedelijk niet.

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Zondag, 25 Mei 2014, 21:05
Bericht@ legoman12324,
In planckendael heeft men de volgende roofdieren:
Aziatische leeuwen
Wolfshonden
Cheeta's
Gevlekte hyena's
vossen
sneeuwluipaarden

In de olmense zoo heeft men de volgende roofdieren:
speciale reptielen:
Nijlvaranen
Andere:
Witte en gewone Afrikaanse leeuwen
Cheeta's
Witte en gewone Siberische tijgers + (geen idee of die nog leeft, 1 gouden tijger, daar zijn er maar een stuk of 20 van op de wereld.)
(Echte) Afrikaanse luipaarden (zwarte)
Lepelhonden
Bruine beren en Arctische wolven (zitten samen)
misschien poema's  (laatste keer dat ik er was zag ik er geen maar misschien hebben die nu een nieuw verblijf)

In de Antwerpse zoo heeft men de volgende roofdieren:
Speciale reptielen:
Komodovaraan en brilkaaimannen.
Andere:
Afrikaanse leeuwen (zitten samen met stokstaartjes)
Jaguars (zwarte en gewone)
Brilberen (zitten samen met neusberen)
lepelhonden
Siberische tijgers

Dat is hetgeen dat er was de laatste keer. Ik ben in de paasvakantie nog naar Planckendael en naar de Antwerpse Zoo geweest. De olmense zoo is al 3 jaar geleden minstens maar ik had laatst iets gezien van een witte leeuwengeboorte en de beren en wolven zijn er ook zeker nog. De cheeta's en de luipaarden vermoedelijk ook en er waren een stuk of 2-3 lepelhondenverblijven dus die zijn er waarschijnlijk ook nog wel. De tijgers zouden er normaal gezien ook nog allemaal zijn, alleen over die gouden twijfel ik. De nijlvaranen zullen er ook nog zijn. De poema's vermoedelijk niet.

Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 21:01
legoman12324
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 21:07 | Bericht # 19   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

oké @ Verzorger-Jarne, dank weer nu heb ik even snel een vraag weet jij ook de katachtige collectie van Pairi Daiza
want dit park heeft weer Afrikaanse luipaarden en als ik hun site moet geloven ook reuzepanda's

Berichtoké @ Verzorger-Jarne, dank weer nu heb ik even snel een vraag weet jij ook de katachtige collectie van Pairi Daiza
want dit park heeft weer Afrikaanse luipaarden en als ik hun site moet geloven ook reuzepanda's

Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 21:07
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 21:15 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ legoman12324, inderdaad ze hebben reuzenpanda's en Afrikaanse luipaarden.
Ik herinner me ook nog dat ze leeuwen hadden. Ik weet dat dat geen katachtigen zijn maar ze hebben ook gevlekte hyena's.
Verder hebben ze niet zo veel zoogdierroofdieren maar persoonlijk vind ik de panda's meer dan rede genoeg om er naar toe te gaan.
Bericht@ legoman12324, inderdaad ze hebben reuzenpanda's en Afrikaanse luipaarden.
Ik herinner me ook nog dat ze leeuwen hadden. Ik weet dat dat geen katachtigen zijn maar ze hebben ook gevlekte hyena's.
Verder hebben ze niet zo veel zoogdierroofdieren maar persoonlijk vind ik de panda's meer dan rede genoeg om er naar toe te gaan.

Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 21:15
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dieren(tuin) Algemeen » dieren vragen of discussie topic
Page 2 of 5«12345»
Search:

Hosted by uCoz