Datum: Donderdag, 02 Jan 2014, 10:25 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
sorry voor het late antwoordt maar ondertussen staat het aquarium er weer en volgens mij zijn de vissen heel erg blij in het nieuwe aquarium. hij is mooi groot en er zitten een paar mooie grote stukken rotsen en hout in. maar ik denk dat ik de maanvissen nog heel even hou. en anders, geef ik ze denk ik in ruil voor een koppel goerami's aan een collega van mijn vader (mijn vader kwam ook een beetje laat mee dat zijn collega ook aquarium fan was -_-)
@ KoenZoo, klopt! want mijn gibbiceps is nog lang niet de grootste die ik ooit heb gezien.. (hij was ook wel weer zo groot dat hij niet eens in het schepnetje paste dus er krom in moest hangen haha xD) maar ik zal op die website kijken
@ carnotaurus, ja klopt want mijn roodoogzalmpje heeft het ook heel lang uitgehouwen in zen eentje.. een jaar of zo.. ik had er namelijk drie gekocht en eentje ging gwn een keer dood en de ander sprong via het gat (in het dak van het aquarium waar ook de stroomdraden van de lamp verwarming en filter door heen gaan) er uit gesprongen.. maar ik had dus ook heel lang er geen bijgekocht omdat ik dacht dat ze telkens aan de vinnen van de maanvissen zaten te eten. maar dat deed die niet.. dus daarom mogen er ook wel wat meer van de roodoogzalmpjes bij komen vindt ik
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D