ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Stagiaire
hallo iedereen mijn broer liet mij gister een filmpje zien dat 2 jongens een ezeltje naar de klif hebben gelokt en er afgetrapt. ik kon het filmpje jammer genoeg niet vinden maar ik vind het niet normaal. Wat vinden jullie ervan??
renoe, een ezel van een klif trappen is een bijzonder (treurig) verhaal. Tja, helaas gaat het er in onze wereld zo aan toe: vele hebben geen respect voor dieren.
In Azië worden op grote schaal honden, katten, pythons, nertsen, chinchilla's en wasbeer(honden) ik piepkleine hokjes gedaan en levend (!) gevild voor hun bont of huid. Jonge beren worden in kokend water gezet om de kracht van "berenpotensoep" te geven. In arme landen zijn dierentuinen soms een dekmantel voor dierenhandel: een dode tijger die er "toevallig" opduikt kan van worden gezegd dat die in de zoo geboren en gestorven is.
Jaar- en neushoornvogels, uilen, papegaaien, kaketoes tot balispreeuwen aan toe: massaal uit het wild gehaald voor de handel: de plaats van bestemming is vaak een huiskamer, eettafel of apotheek. Stropers vervalsen documenten en kopen de douane om, dat is succesvol: ze kunnen ongestoord in kostbare varanen handelen, brughagedissen uit een reservaat halen en gavialen met de post verzenden! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!