ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik was eigenlijk wel benieuwdt naar wat voor huisdieren iedereen had. ik heb zelf: een hond. twee katten. een hamster. een konijn. en een (beetje vervuild) aquarium.
ook mijn opa had veel dieren. maar bijna alles is verkocht omdat mijn opa vrij oud begint te worden.
en wat voor huisdieren heb jij dan??
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Woensdag, 29 Mei 2013, 10:29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik heb :
2 Baardagamen 2 water Schildpadden.
op mijn planning staat nog het aanvullen van de vijver met vissen zo oogt het wat voller. en nog een landschildpad ( sporenschildpad ) met een buiten en binnen verblijf.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Svenyboy04, wow. wat zou ik ook graag van die exotische dieren willen hebben! ik ben nu aan het denken over chinchilla's. maar mijn vader zij dat die best duur zijn dus dat is jammer. maar schildpadden zijn ook super cool! en andere reptielen/zoogdieren enz. xD
gr. marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ Kit_Fisto,
Ja het liefst had ik nog veel meer maar mijn moeder vond dit wel genoeg haha. Ik heb misschien nog geluk met de landschildpad maar dat is denk het laatste voorlopig.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb: - 2 Roodkeelanolissen - 1 Tamme parkiet - (1 vleesetende plant, die ik ook eigenlijk een beetje als huisdier beschouw vanwege het voeren van insecten)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik heb 2 honden, Lady en Timo, 10 vissen,geen namen, en 4 vogels, Blauwtje, Pietje,Suske en Wiske. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
ik heb hier ook wat zitten namenlijk: -Een paar vogels -4 goudvissen in een ton buiten -3 Dunvinger gekko's (stenodactylus sthenodactylus) -2 katten -5 kleurmuizen .