Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Games hoek » Console Games » xbox one of ps4?? (welke vindt jij beter?)
xbox one of ps4??
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 20 Jul 2013, 09:50 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ik vond het wel leuk om dit topic te maken. en te horen van andere mensen wat zei vinden van de nieuwe xbox one en ps4.

dus wat vindt jij beter, de xbox one of de ps4??

ik zelf zou voor de ps4 gaan omdat je daar nog de games van de ps3 voor kan gebruiken. (ook al heb ik nu een xbox 360 xD) 

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtik vond het wel leuk om dit topic te maken. en te horen van andere mensen wat zei vinden van de nieuwe xbox one en ps4.

dus wat vindt jij beter, de xbox one of de ps4??

ik zelf zou voor de ps4 gaan omdat je daar nog de games van de ps3 voor kan gebruiken. (ook al heb ik nu een xbox 360 xD) 

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 20 Jul 2013 om 09:50
krieke668
Datum: Zondag, 21 Jul 2013, 16:39 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

LOL blijkbaar ookal een ps4 die uitkomt...

Opzich is het wel knap dat je op ps4 games van ps3 kan spelen, ookal is dat vrij nutteloos want je hebt nog een ps3 staan...

Ik heb zelf geen ps3 of xbox, maar ik ben er wel vrij zeker van dat xbox one de xbox meer zal "verbeteren" dan dat de ps4 dat bij de ps3 zal doen.

PS4 lijkt me eigenlijk ook alleen te bestaan omdat de xbox one komt (net zoals de "move" en de "kinect" tegen elkaar vochten)
BerichtLOL blijkbaar ookal een ps4 die uitkomt...

Opzich is het wel knap dat je op ps4 games van ps3 kan spelen, ookal is dat vrij nutteloos want je hebt nog een ps3 staan...

Ik heb zelf geen ps3 of xbox, maar ik ben er wel vrij zeker van dat xbox one de xbox meer zal "verbeteren" dan dat de ps4 dat bij de ps3 zal doen.

PS4 lijkt me eigenlijk ook alleen te bestaan omdat de xbox one komt (net zoals de "move" en de "kinect" tegen elkaar vochten)

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 21 Jul 2013 om 16:39
Real_thomas
Datum: Maandag, 22 Jul 2013, 19:31 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO

Curator

zeker weten de PS4

De PS3 was al geweldig. je kan er mee online, offline zonder problemen.
Maar op de xbox heb je met offline spelen veel problemen.

De xbox one word iets heel nieuws zeggen ze, maar veel mensen ook op xbox fora zeggen dat de xbox one erg tegenvalt.
Wat krieke zegt klopt, de PS4 is een uitgebreidere versie van de PS3.
Maar die was al heel goed. en zelfs op de xbox fora praten ze over hoe goed de PS4 gaat worden.
Het wordt nóg beter dan de PS3 en nog veel beter dan de xbox one

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Berichtzeker weten de PS4

De PS3 was al geweldig. je kan er mee online, offline zonder problemen.
Maar op de xbox heb je met offline spelen veel problemen.

De xbox one word iets heel nieuws zeggen ze, maar veel mensen ook op xbox fora zeggen dat de xbox one erg tegenvalt.
Wat krieke zegt klopt, de PS4 is een uitgebreidere versie van de PS3.
Maar die was al heel goed. en zelfs op de xbox fora praten ze over hoe goed de PS4 gaat worden.
Het wordt nóg beter dan de PS3 en nog veel beter dan de xbox one

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 22 Jul 2013 om 19:31
krieke668
Datum: Dinsdag, 23 Jul 2013, 10:56 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Quote (Real_thomas)

ja had ik gelezen, het hele gedoe van het niet willen uitwisselen van schijfjes en constant aan de het internet hangen enzo... maar of de speelervaring zelf tegenvalt weet ik zelf ook niet
Bericht
Quote (Real_thomas)

ja had ik gelezen, het hele gedoe van het niet willen uitwisselen van schijfjes en constant aan de het internet hangen enzo... maar of de speelervaring zelf tegenvalt weet ik zelf ook niet

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 23 Jul 2013 om 10:56
renoe
Datum: Maandag, 11 Nov 2013, 08:36 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 1

Stagiaire

ik zou voor xbox one gaan voor online als je ps4 online wilt dan ben je sneller je zakgeld kwijt.

Berichtik zou voor xbox one gaan voor online als je ps4 online wilt dan ben je sneller je zakgeld kwijt.

Bericht getypt door - renoe
Toegevoegd op 11 Nov 2013 om 08:36
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 11 Nov 2013, 16:04 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

xbox online moet je ook betalen ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtxbox online moet je ook betalen ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 11 Nov 2013 om 16:04
nicole79anne
Datum: Zaterdag, 11 Jan 2014, 12:56 | Bericht # 7   
nicole79anne 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Definitely xbox one. Zoo tycoon is awesome and holy cow times btter then zt2. Crikie mate shes a beauty and zt2 is really pissed off now. I apologize for my cat mr.buttons for spamming and getting me two strikes. Like I say fool me once strike one. Fool me twice strike. .....three.

Added (11 Jan 2014, 11:56)
---------------------------------------------
Definitely xbox one. Zoo tycoon is awesome and holy cow times btter then zt2. Crikie mate shes a beauty and zt2 is really pissed off now. I apologize for my cat mr.buttons for spamming and getting me two strikes. Like I say fool me once strike one. Fool me twice strike. .....three.

BerichtDefinitely xbox one. Zoo tycoon is awesome and holy cow times btter then zt2. Crikie mate shes a beauty and zt2 is really pissed off now. I apologize for my cat mr.buttons for spamming and getting me two strikes. Like I say fool me once strike one. Fool me twice strike. .....three.

Added (11 Jan 2014, 11:56)
---------------------------------------------

Bericht getypt door - nicole79anne
Toegevoegd op 11 Jan 2014 om 12:56
Zoo Tycoon SUPER Forum » Games hoek » Console Games » xbox one of ps4?? (welke vindt jij beter?)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz