ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Nu generatie 6 aangekondigd is deze week, zijn ze ook weer bezig met 2 gloednieuwe games. Pokemon X en Y worden vanaf oktober 2013 over de hele wereld gereleased in plaats van alleen in Japan. De signature pokemon van de games zijn Yveltal en Xerneas. De starters zijn Fennekin, Froakie en Chespin. Er is verder nog weinig bekend maar de games worden 3Ds exclusief en heel de game word dan ook in het 3D. Wat denken jullie erover? Pokemon White team!
Ik denk dat als de pokemon net zo verlelijkt worden als black en white er heel gauw minder spelers komen. Tot black en white waren ze nog een beetje origineel maar dit was de reden om dit spel niet eens te proberen..
En ik heb ook geen 3ds dus voor mij wordt t m sowieso niet Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Wilde ik net hiervoor een topic aanmaken, komt Jeroen weer aan :P
Quote (Terdo)
Ik denk dat als de pokemon net zo verlelijkt worden als black en white er heel gauw minder spelers komen. Tot black en white waren ze nog een beetje origineel maar dit was de reden om dit spel niet eens te proberen..
Hier wil ik nog een groot tegenargument op geven. Black en White hadden de meest originele Pokemon tot nu toe, en zeker niet slechte. Gen5 wordt vaak gezien als Garbodor, Vanniluxe etc. Ik heb niks tegen ze, maar veel mensen vinden ze onorigineel en dus lelijk. Wel, Electrode, Diglett? Kijk dan ook naar Hydreigon, Serperior, Archeops en nog veel meer. Ook gaven de nieuwe spellen heel veel nieuwe spelers, ze zijn alleen wat genwunners verloren.
Terug naar Gen6. Yveltal is erg badass en lijkt me een duistere legend, terwijl Xerneas wat meer lichte en goede energie uitstraalt (I have no idea what I'm talking about :-P) De starters zijn er veel beter uit dan Gen5, en het 3D ziet er erg mooi uit. Ik heb tot nu toe geen kritiek, maar er is nog niet veel bekend gemaakt xD
Added (12 Feb 2013, 15:26) --------------------------------------------- Nieuwe Pokermanz. Nymfia, wss een Eeveelution. Ik denk Flying type, maar Dragon/Fighting/Normal is best mogelijk. En er komt ook een Pokémon game voor de WiiU
Added (18 Feb 2013, 20:03) --------------------------------------------- Nieuwe beelden van Ninfia, waarvan de Engelse naam Sylveon is, is vrijgegeven. https://www.youtube.com/watch?v=xWr_vK15mhA
Added (07 Apr 2013, 14:35) --------------------------------------------- BAM nieuwe Pokémon. Hij lijkt op Mewtwo en zou volgens de officiële site ook connecties met hem hebben Het zou een vorm van Mewtwo kunnen zijn, maar ook een totaal nieuwe.
Added (10 Jun 2013, 20:21) --------------------------------------------- Komaan, ben ik de enige die hier om geeft :P? Morgen 90 minuten lang E3 over X en Y, erg benieuwd!
Bericht veranderd door: IK - Maandag, 18 Feb 2013, 21:03
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
-Het nieuwe pokémon type is confirmed: Fairy type. Marill, Gardevoir, Jigglypuff en Sylveon zijn enkele voorbeelden die dit nieuwe type gekregen hebben.
-5 nieuwe pokémon confirmed: Skrelp (Water/Poison), Talonflame (Fire/Flying), Clauncher (Water), Noivern (Flying/Dragon) en Vivillon (Bug/Flying).
-Je kunt nu 5 pokémon tegelijk tegekomen in het wild. Je vecht tegen een zogenoemde 'horde'.
-Sky battle is nu mogelijk, maar alleen met Flying/Levitate pokémon.
-Pokémon Amie is nu mogelijk. Je kunt nu je pokémon verzorgen, ermee spelen en een hechtere band opbouwen. Pokemon White team!