Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 9 of 9
  • «
  • 1
  • 2
  • 7
  • 8
  • 9
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Afsluiting
ZooZa
Datum: Vrijdag, 01 Sep 2017, 20:07 | Bericht # 81   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

@ Kit_Fisto@ raymondhoek, inderdaad, vind de game heel erg tegenvallen! ze kunnen zoveel meer eruit halen, maar dat is ook door meerdere zt2 designers al aangeboden, en toch blijft het zo. 

@ carnotaurus, thanks, ja het word nog verbeterd! heb nu een nieuwe laptop dus het gaat nu veel sneller en hij kan meer beplanting aan :) 
en ja, vogelen doe ik nog steeds wel, maar de laatste tijd ben ik meer met macrofotografie bezig ;) vooral libellen!

Bericht@ Kit_Fisto@ raymondhoek, inderdaad, vind de game heel erg tegenvallen! ze kunnen zoveel meer eruit halen, maar dat is ook door meerdere zt2 designers al aangeboden, en toch blijft het zo. 

@ carnotaurus, thanks, ja het word nog verbeterd! heb nu een nieuwe laptop dus het gaat nu veel sneller en hij kan meer beplanting aan :) 
en ja, vogelen doe ik nog steeds wel, maar de laatste tijd ben ik meer met macrofotografie bezig ;) vooral libellen!

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 01 Sep 2017 om 20:07
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 15 Sep 2017, 12:40 | Bericht # 82   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ carnotaurus, heb het nog nooit gedaan maar ken wel een aantal mensen die het doen. lijkt me wel een keer leuk om te doen!

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ carnotaurus, heb het nog nooit gedaan maar ken wel een aantal mensen die het doen. lijkt me wel een keer leuk om te doen!

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 15 Sep 2017 om 12:40
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
  • Page 9 of 9
  • «
  • 1
  • 2
  • 7
  • 8
  • 9
Search:

Hosted by uCoz