Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 7 of 9«1256789»
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Afsluiting
thomvonder
Datum: Dinsdag, 23 Mei 2017, 19:02 | Bericht # 61   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Quote raymondhoek ()
@ ZTAO-Crew2, Hahaha, toevallig speel ik ook vaak RCT3 en SIMS3 maar wel met dezelfde mening inderdaad.
Verder speel ik zeker nog wel eens ZT2. (Wanneer de tijd het toe laat tenminste).

@ thomvonder,
Lijkt mij enorm kicken. Mij is het des tijds helaas niet gelukt.
Ik design nog wel eens wat als ik ZT2 speel en echt iets mis. Zo is bijvoorbeeld de enorme glaskoepel, bedoeld voor Drago Paradise nog wel afgemaakt.
Hiermee kun je een Amazonica achtige omgeving maken. Groot genoeg voor zelfs een kleine boot-ride of een car-ride
Leuk! Zo kom ik meestal ook op ideeën voor nieuwe downloads haha.
Denk je dat er een kans is dat je onderwatertunnel nog een keer uitkomt? Ik heb afgelopen jaren zelf een aantal pogingen gedaan maar zonder resultaat.
Ik ben zo benieuwd welke codering daar nou achter zit

Ik heb de twee draaideuren hier trouwens geüpload :)
Bericht
Quote raymondhoek ()
@ ZTAO-Crew2, Hahaha, toevallig speel ik ook vaak RCT3 en SIMS3 maar wel met dezelfde mening inderdaad.
Verder speel ik zeker nog wel eens ZT2. (Wanneer de tijd het toe laat tenminste).

@ thomvonder,
Lijkt mij enorm kicken. Mij is het des tijds helaas niet gelukt.
Ik design nog wel eens wat als ik ZT2 speel en echt iets mis. Zo is bijvoorbeeld de enorme glaskoepel, bedoeld voor Drago Paradise nog wel afgemaakt.
Hiermee kun je een Amazonica achtige omgeving maken. Groot genoeg voor zelfs een kleine boot-ride of een car-ride
Leuk! Zo kom ik meestal ook op ideeën voor nieuwe downloads haha.
Denk je dat er een kans is dat je onderwatertunnel nog een keer uitkomt? Ik heb afgelopen jaren zelf een aantal pogingen gedaan maar zonder resultaat.
Ik ben zo benieuwd welke codering daar nou achter zit

Ik heb de twee draaideuren hier trouwens geüpload :)

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 23 Mei 2017 om 19:02
jeffrey
Datum: Zondag, 28 Mei 2017, 19:57 | Bericht # 62   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

@ carnotaurus, Kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de reactie van Kit_Fisto haha! 

Heb nog een vraag voor iedereen... Welk project heb je nooit (af)gemaakt wat je altijd wel had willen bouwen?

Always look on the bright side of life!
Bericht@ carnotaurus, Kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de reactie van Kit_Fisto haha! 

Heb nog een vraag voor iedereen... Welk project heb je nooit (af)gemaakt wat je altijd wel had willen bouwen?

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 28 Mei 2017 om 19:57
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 29 Mei 2017, 22:39 | Bericht # 63   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ jeffrey, zo een beetje al mijn dierentuinen xD. ik kon ze nooit afmaken, best zonde eigenlijk. maar had ook een keer een grote kas willen bouwen, had het hele gebouw al klaar staan en toen stopte ik er ineens mee. en heb er nooit meer wat mee gedaan haha.

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ jeffrey, zo een beetje al mijn dierentuinen xD. ik kon ze nooit afmaken, best zonde eigenlijk. maar had ook een keer een grote kas willen bouwen, had het hele gebouw al klaar staan en toen stopte ik er ineens mee. en heb er nooit meer wat mee gedaan haha.

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 29 Mei 2017 om 22:39
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 30 Mei 2017, 17:42 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ thomvonder
De water tunnel heeft 1 'smerige' bug waar ik niet vanaf kom. (die heeft de ge-released versie van snowleo overigens ook)
Ik erger me er echter groen en geel aan...
Tevens bedankt voor de draaideuren!

@ jeffrey
Met project, bedoel je dan zoo of design?

Bericht@ thomvonder
De water tunnel heeft 1 'smerige' bug waar ik niet vanaf kom. (die heeft de ge-released versie van snowleo overigens ook)

@ jeffrey

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 30 Mei 2017 om 17:42
jeffrey
Datum: Woensdag, 31 Mei 2017, 16:10 | Bericht # 65   
ZTSF Gegevens

Curator

@ raymondhoek, Mag allebei haha!

Bericht@ raymondhoek, Mag allebei haha!

Toegevoegd op 31 Mei 2017 om 16:10
thomvonder
Datum: Woensdag, 31 Mei 2017, 19:55 | Bericht # 66   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Quote raymondhoek ()
@ thomvonder, De water tunnel heeft 1 'smerige' bug waar ik niet vanaf kom. (die heeft de ge-released versie van snowleo overigens ook)

@ jeffrey, 
Wat voor bug? Misschien kan ik je helpen :)

Ik had trouwens wat tijd over vandaag dus heb ik dit gemaakt:

Codering is klaar, maar misschien verander ik model,skin en animaties nog wat. Als ie helemaal af is laat ik het hier wel ff weten.
Bericht
Quote raymondhoek ()
@ thomvonder, De water tunnel heeft 1 'smerige' bug waar ik niet vanaf kom. (die heeft de ge-released versie van snowleo overigens ook)

@ jeffrey, 
Wat voor bug? Misschien kan ik je helpen :)

Ik had trouwens wat tijd over vandaag dus heb ik dit gemaakt:

Codering is klaar, maar misschien verander ik model,skin en animaties nog wat. Als ie helemaal af is laat ik het hier wel ff weten.

Toegevoegd op 31 Mei 2017 om 19:55
raymondhoek
Datum: Donderdag, 01 Jun 2017, 20:18 | Bericht # 67   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ thomvonder
Nice. Maar ik zie dat bezoekers dit nu gebruiken als een object.
Ik wilde het meer zoals bijv een personeels ingang. Dus die opent automatisch als er een personeelslid probeert doorheen te lopen.
De bug waar ik erg op blijf hangen is dat er zo nu en dan waterdieren in de tunnel zitten opgesloten. Die zijn dan om nog onbekende redenen er doorheen gekomen en blijven er vervolgens vast in hangen. Waardoor alle bezoekers vervolgens weer zeuren dat er dieren zijn ontsnapt...

@ jeffrey
Ik heb altijd Drago Paradise ECHT willen afmaken.
En toch achteraf wel verder willen gaan met dierenpark de wonderen. Gewoon stukje voor stukje de zoo weer helemaal verbouwen. (PC was des tijds echter te traag :()

Bericht@ thomvonder
Nice. Maar ik zie dat bezoekers dit nu gebruiken als een object.
Ik wilde het meer zoals bijv een personeels ingang. Dus die opent automatisch als er een personeelslid probeert doorheen te lopen.
De bug waar ik erg op blijf hangen is dat er zo nu en dan waterdieren in de tunnel zitten opgesloten. Die zijn dan om nog onbekende redenen er doorheen gekomen en blijven er vervolgens vast in hangen. Waardoor alle bezoekers vervolgens weer zeuren dat er dieren zijn ontsnapt...

@ jeffrey
En toch achteraf wel verder willen gaan met dierenpark de wonderen. Gewoon stukje voor stukje de zoo weer helemaal verbouwen. (PC was des tijds echter te traag :()

Toegevoegd op 01 Jun 2017 om 20:18
thomvonder
Datum: Vrijdag, 02 Jun 2017, 18:20 | Bericht # 68   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Quote raymondhoek ()
@ thomvonder, Nice. Maar ik zie dat bezoekers dit nu gebruiken als een object.

@ jeffrey,
Ik heb de codering wat aangepast zodat de deur nu altijd opent als er een gast binnen een bepaalde afstand aanwezig is. De AI komt nu vanuit de deur ipv vanuit de gast en de echte gast-deur interactie die je ziet in het filmpje is er daarom uit. Uiteraard sluit hij dan ook automatisch als er geen gasten binnen die range zijn. Je komt dan dichter in de buurt van wat jij bedoelt en dat lijkt me ook beter passen bij deze soort deur. Ik had voor deze deur gewoon de codering van de draaideuren overgenomen, die wel echt deze codering nodig hebben omdat de interactie anders niet synchroon loopt.
De deur is nu nog wel een object (wel met collision voor dieren) en ik denk dat ik dat zo houd, omdat je met een echt hek wss het probleem krijgt dat gasten er niet spontaan doorheen willen lopen.

Wat betreft de onderwatertunnel, heb je een collision proxy die de hele tunnel bedekt toegevoegd?

Edit, hier is de video
Bericht
Quote raymondhoek ()
@ thomvonder, Nice. Maar ik zie dat bezoekers dit nu gebruiken als een object.

@ jeffrey,
Ik heb de codering wat aangepast zodat de deur nu altijd opent als er een gast binnen een bepaalde afstand aanwezig is. De AI komt nu vanuit de deur ipv vanuit de gast en de echte gast-deur interactie die je ziet in het filmpje is er daarom uit. Uiteraard sluit hij dan ook automatisch als er geen gasten binnen die range zijn. Je komt dan dichter in de buurt van wat jij bedoelt en dat lijkt me ook beter passen bij deze soort deur. Ik had voor deze deur gewoon de codering van de draaideuren overgenomen, die wel echt deze codering nodig hebben omdat de interactie anders niet synchroon loopt.
De deur is nu nog wel een object (wel met collision voor dieren) en ik denk dat ik dat zo houd, omdat je met een echt hek wss het probleem krijgt dat gasten er niet spontaan doorheen willen lopen.

Wat betreft de onderwatertunnel, heb je een collision proxy die de hele tunnel bedekt toegevoegd?

Edit, hier is de video

Toegevoegd op 02 Jun 2017 om 18:20
jeffrey
Datum: Zondag, 11 Jun 2017, 20:58 | Bericht # 69   
ZTSF Gegevens

Curator

@ thomvonder, Gaaf Thom!

Bericht@ thomvonder, Gaaf Thom!

Toegevoegd op 11 Jun 2017 om 20:58
raymondhoek
Datum: Zondag, 11 Jun 2017, 21:37 | Bericht # 70   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ thomvonder
Awesome!!
Staat de nieuwe al online?
Ja en nee... Als het ware als een tunnel om de bezoekers heen ja, maar op het gebied van de bezoekers zelf niet

Bericht@ thomvonder
Awesome!!
Staat de nieuwe al online?
Ja en nee... Als het ware als een tunnel om de bezoekers heen ja, maar op het gebied van de bezoekers zelf niet

Toegevoegd op 11 Jun 2017 om 21:37
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Page 7 of 9«1256789»
Search:

Hosted by uCoz