Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 6 of 8«1245678»
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Afsluiting
raymondhoek
Datum: Maandag, 15 Mei 2017, 22:07 | Bericht # 51   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ jeffrey, Maar speel je wel uberhout big zt2?

Bericht@ jeffrey, Maar speel je wel uberhout big zt2?

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 15 Mei 2017 om 22:07
jeffrey
Datum: Dinsdag, 16 Mei 2017, 14:20 | Bericht # 52   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

@ raymondhoek, Niet echt veel meer, Pak het er zo nu en dan bij maar kom dan niet echt verder dan één verblijf. Ben veelte perfectionistisch dus als ik binnen 3 uur een hok af heb vind ik het al een hele prestatie.

Always look on the bright side of life!
Bericht@ raymondhoek, Niet echt veel meer, Pak het er zo nu en dan bij maar kom dan niet echt verder dan één verblijf. Ben veelte perfectionistisch dus als ik binnen 3 uur een hok af heb vind ik het al een hele prestatie.

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 16 Mei 2017 om 14:20
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 16 Mei 2017, 16:43 | Bericht # 53   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ jeffrey, hahahaha, dat ken ik ja.
Speel je ook toevallig andere spellen?

Bericht@ jeffrey, hahahaha, dat ken ik ja.
Speel je ook toevallig andere spellen?

Toegevoegd op 16 Mei 2017 om 16:43
jeffrey
Datum: Woensdag, 17 Mei 2017, 12:30 | Bericht # 54   
ZTSF Gegevens

Curator

@ raymondhoek, Laatste tijd weinig tijd voor, maar heb een tijd veel Assassins Creed gedaan en doe verder veel strategie games als Age of Empires, Stronghold en Anno

Always look on the bright side of life!
Bericht@ raymondhoek, Laatste tijd weinig tijd voor, maar heb een tijd veel Assassins Creed gedaan en doe verder veel strategie games als Age of Empires, Stronghold en Anno

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 17 Mei 2017 om 12:30
raymondhoek
Datum: Woensdag, 17 Mei 2017, 14:48 | Bericht # 55   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Zijn er hier ook mensen die tegenwoordig andere tycoon (/ vergelijkbare) games spelen?

BerichtZijn er hier ook mensen die tegenwoordig andere tycoon (/ vergelijkbare) games spelen?

Toegevoegd op 17 Mei 2017 om 14:48
ZTAO-Crew2
Datum: Vrijdag, 19 Mei 2017, 17:08 | Bericht # 56   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Crew

ZTAO-Crew
Directeur

Nope, heel af en toe Sims 3 en RCT3, maar omdat daar zo'n grote community is, vind ik het lastig om op die fora te zitten. Omdat ik hier zowat iedereen nu wel ken is het veel bekender en heb je altijd wel iemand om mee te praten!
Speel jij nog ZT2 Raymond?
~Wes (was verkeerd ingelogd ;) )

Follow the rules...

Bericht veranderd door: ZTAO-Crew2 - Vrijdag, 19 Mei 2017, 17:17
BerichtNope, heel af en toe Sims 3 en RCT3, maar omdat daar zo'n grote community is, vind ik het lastig om op die fora te zitten. Omdat ik hier zowat iedereen nu wel ken is het veel bekender en heb je altijd wel iemand om mee te praten!
Speel jij nog ZT2 Raymond?
~Wes (was verkeerd ingelogd ;) )

Bericht getypt door - ZTAO-Crew2
Toegevoegd op 19 Mei 2017 om 17:08
thomvonder
Datum: Vrijdag, 19 Mei 2017, 18:28 | Bericht # 57   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Quote raymondhoek ()
@ thomvonder, Supet vet. Zelf ben ik heel lang bezig geweest om een schuifdeur te maken die dan inderdaad open en dicht moest gaan voor bezoekers (Gebaseerd op de personeels ingang). Wel cool.
Wellicht kun je ooit ook nog een schuifdeur maken.
Hoe dan ook, lijkt me wel tof om deze zelf in mijn spel te hebben!
Schuifdeuren zouden zeker mogelijk zijn, dat is een vrij simpele animatie. Ik heb alles op The Round Table uitgebracht als je het een keer wilt proberen. Als ik tijd heb zal ik ze hier ook ff uploaden :) Design jij nog weleens?
Bericht
Quote raymondhoek ()
@ thomvonder, Supet vet. Zelf ben ik heel lang bezig geweest om een schuifdeur te maken die dan inderdaad open en dicht moest gaan voor bezoekers (Gebaseerd op de personeels ingang). Wel cool.
Wellicht kun je ooit ook nog een schuifdeur maken.
Hoe dan ook, lijkt me wel tof om deze zelf in mijn spel te hebben!
Schuifdeuren zouden zeker mogelijk zijn, dat is een vrij simpele animatie. Ik heb alles op The Round Table uitgebracht als je het een keer wilt proberen. Als ik tijd heb zal ik ze hier ook ff uploaden :) Design jij nog weleens?

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 19 Mei 2017 om 18:28
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 19 Mei 2017, 21:04 | Bericht # 58   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ ZTAO-Crew2
Hahaha, toevallig speel ik ook vaak RCT3 en SIMS3 maar wel met dezelfde mening inderdaad.
Verder speel ik zeker nog wel eens ZT2. (Wanneer de tijd het toe laat tenminste).

@ thomvonder
Lijkt mij enorm kicken. Mij is het des tijds helaas niet gelukt.
Ik design nog wel eens wat als ik ZT2 speel en echt iets mis. Zo is bijvoorbeeld de enorme glaskoepel, bedoeld voor Drago Paradise nog wel afgemaakt.
Hiermee kun je een Amazonica achtige omgeving maken. Groot genoeg voor zelfs een kleine boot-ride of een car-ride

Bericht@ ZTAO-Crew2
Hahaha, toevallig speel ik ook vaak RCT3 en SIMS3 maar wel met dezelfde mening inderdaad.
Verder speel ik zeker nog wel eens ZT2. (Wanneer de tijd het toe laat tenminste).

@ thomvonder
Lijkt mij enorm kicken. Mij is het des tijds helaas niet gelukt.
Ik design nog wel eens wat als ik ZT2 speel en echt iets mis. Zo is bijvoorbeeld de enorme glaskoepel, bedoeld voor Drago Paradise nog wel afgemaakt.
Hiermee kun je een Amazonica achtige omgeving maken. Groot genoeg voor zelfs een kleine boot-ride of een car-ride

Toegevoegd op 19 Mei 2017 om 21:04
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 20 Mei 2017, 20:59 | Bericht # 59   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Ik speel ook nog vrij regelmatig ZT2, maar niet zo veel meer want mijn studie heeft heel veel contacturen, dus ben ik niet zoveel vrij. Tel daarbij op dat ik in de weekenden meestal beide dagen werk (van 9 tot 6/7) en ik mijn eigen dieren moet verzorgen, en er blijft weinig tijd over. En als ik dan eens een keer hele dag of middag vrij ben, ben ik vaak liever in een dierentuin of aan het vogelen. ZT2 is meer iets voor een paar verloren uurtjes in de avonden   ^_^ 

Even iets heel anders. Iedereen die hier de laatste tijd in dit topic post is best wel een aantal jaar actief geweest met ZT2. Nu ben ik wel benieuwd of jullie downloads of designers kunnen aanwijzen die echt meer dan gemiddeld aan je spel hebben bijgedragen.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtIk speel ook nog vrij regelmatig ZT2, maar niet zo veel meer want mijn studie heeft heel veel contacturen, dus ben ik niet zoveel vrij. Tel daarbij op dat ik in de weekenden meestal beide dagen werk (van 9 tot 6/7) en ik mijn eigen dieren moet verzorgen, en er blijft weinig tijd over. En als ik dan eens een keer hele dag of middag vrij ben, ben ik vaak liever in een dierentuin of aan het vogelen. ZT2 is meer iets voor een paar verloren uurtjes in de avonden   ^_^ 

Even iets heel anders. Iedereen die hier de laatste tijd in dit topic post is best wel een aantal jaar actief geweest met ZT2. Nu ben ik wel benieuwd of jullie downloads of designers kunnen aanwijzen die echt meer dan gemiddeld aan je spel hebben bijgedragen.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 20 Mei 2017 om 20:59
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 22 Mei 2017, 11:41 | Bericht # 60   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

@ carnotaurus, dat is een leuke vraag, ik ken nu al lang niet meer alle designers maar de gene waarvan ik heel veel downloads heb gebruikt zijn sowieso die van Raymond, dinosaurman (vgm heeft die nu een andere naam), Thom, Sophie (van Zeta-Designs), aurora designs en natuurlijk snowleo. verder heb ik ook heel veel random downloads gebruikt , van verschillende designers, die je bijvoorbeeld hier op de site kon downloaden, op zt2 the round table, northern skies, zoo hispania en overal en nergens.

Ik wist vroeger ook nooit hoe je kon downloaden op internationale sites(zoals zoo hispania en the round table) dus ik liep echt altijd achter met de downloads haha.

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ carnotaurus, dat is een leuke vraag, ik ken nu al lang niet meer alle designers maar de gene waarvan ik heel veel downloads heb gebruikt zijn sowieso die van Raymond, dinosaurman (vgm heeft die nu een andere naam), Thom, Sophie (van Zeta-Designs), aurora designs en natuurlijk snowleo. verder heb ik ook heel veel random downloads gebruikt , van verschillende designers, die je bijvoorbeeld hier op de site kon downloaden, op zt2 the round table, northern skies, zoo hispania en overal en nergens.

Ik wist vroeger ook nooit hoe je kon downloaden op internationale sites(zoals zoo hispania en the round table) dus ik liep echt altijd achter met de downloads haha.

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 22 Mei 2017 om 11:41
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Page 6 of 8«1245678»
Search:

Hosted by uCoz