Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 5 of 8«12345678»
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Afsluiting
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 05 Mei 2017, 08:35 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Quote raymondhoek ()
Zelf denk ik dat het helaas toch over zal gaan. Om de eenvoudige reden dat je vanzelf andere interesses krijg.Ik denk dat de fora's ooit weer gaan leven als er ooit een ZT3 zou komen.

Dat zeker, uiteraard. Maar mijn verwachting is dat zolang AD blijft designen er wel een groepje fans overblijft, en dat het laatste groepje pas zal afvallen als AD ook stopt. Ik weet trouwens nog niet zo zeker dat er een opleving komt met een eventuele ZT3. De XBOX variant heeft ook weinig bijgedragen.

Bij mij persoonlijk is ZT2 minder geworden sinds ik veel meer met echte dieren(tuinen) te maken heb, dus in die zin vervang ik de simulatie voor "the real thing".

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht
Quote raymondhoek ()
Zelf denk ik dat het helaas toch over zal gaan. Om de eenvoudige reden dat je vanzelf andere interesses krijg.Ik denk dat de fora's ooit weer gaan leven als er ooit een ZT3 zou komen.

Dat zeker, uiteraard. Maar mijn verwachting is dat zolang AD blijft designen er wel een groepje fans overblijft, en dat het laatste groepje pas zal afvallen als AD ook stopt. Ik weet trouwens nog niet zo zeker dat er een opleving komt met een eventuele ZT3. De XBOX variant heeft ook weinig bijgedragen.

Bij mij persoonlijk is ZT2 minder geworden sinds ik veel meer met echte dieren(tuinen) te maken heb, dus in die zin vervang ik de simulatie voor "the real thing".

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 05 Mei 2017 om 08:35
jeffrey
Datum: Vrijdag, 05 Mei 2017, 10:22 | Bericht # 42   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

Ik kom ook nog maar weer effe binnen!

Ik denk inderdaad ook dat het een doodbloedende zaak is. Iedereen wordt natuurlijk ook ouder en heeft steeds minder tijd voor gamen en ZT2 kan soms enorm tijdrovend zijn. Ik kan soms bijna 2 uur bezig zijn en dan heb ik nog niet eens één verblijf af...

Denk ook dat het komt doordat er weinig vernieuwing meer is qua downloads (buiten wat nieuwe muren en reskins). Begrijp me niet verkeerd, het zijn prachtige nieuwe aanvullingen, maar ik denk dat als er meer 'speciale' downloads zouden komen zoals de lift van Thom of die veel besproken onderwatertunnel, dat het al een heel verschil zou zijn.

Always look on the bright side of life!
BerichtIk kom ook nog maar weer effe binnen!

Ik denk inderdaad ook dat het een doodbloedende zaak is. Iedereen wordt natuurlijk ook ouder en heeft steeds minder tijd voor gamen en ZT2 kan soms enorm tijdrovend zijn. Ik kan soms bijna 2 uur bezig zijn en dan heb ik nog niet eens één verblijf af...

Denk ook dat het komt doordat er weinig vernieuwing meer is qua downloads (buiten wat nieuwe muren en reskins). Begrijp me niet verkeerd, het zijn prachtige nieuwe aanvullingen, maar ik denk dat als er meer 'speciale' downloads zouden komen zoals de lift van Thom of die veel besproken onderwatertunnel, dat het al een heel verschil zou zijn.

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 05 Mei 2017 om 10:22
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 05 Mei 2017, 21:46 | Bericht # 43   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ carnotaurus
De ZT voor xbox was ook totaal buiten de range van de rest van de serie. Het echte verblijven bouwen was eruit.
Ze waren even vergeten dat iedereen zt speelde voor de creativiteit en niet met het idee dat het een echte dierentuin is...

@ jeffrey
Zelfs dergelijke downloads zullen niet veel meer doen.
Er zijn vandaag veel betere games.
De engine van ZT2 is inmiddels echt wel uitgeput. Alles wat erin zit is inmiddels opgebruikt.
Neem nou een Planet coaster. Hoe stoer zou het zijn als die gasten nou eens een dierentuin simulatie game maken (MET MOGELIJKHEID TOT UC!!)
Dat zou toch tof zijn.
Dag beperkingen hallo 2017

Bericht@ carnotaurus
De ZT voor xbox was ook totaal buiten de range van de rest van de serie. Het echte verblijven bouwen was eruit.
Ze waren even vergeten dat iedereen zt speelde voor de creativiteit en niet met het idee dat het een echte dierentuin is...

@ jeffrey
Zelfs dergelijke downloads zullen niet veel meer doen.
Er zijn vandaag veel betere games.
De engine van ZT2 is inmiddels echt wel uitgeput. Alles wat erin zit is inmiddels opgebruikt.
Neem nou een Planet coaster. Hoe stoer zou het zijn als die gasten nou eens een dierentuin simulatie game maken (MET MOGELIJKHEID TOT UC!!)
Dat zou toch tof zijn.
Dag beperkingen hallo 2017

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 05 Mei 2017 om 21:46
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 06 Mei 2017, 08:01 | Bericht # 44   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Onderdirecteur

@ jeffrey, 
Wat je met veel geluk dan kan bereiken, is dat de huidige leden nog wat langer actief blijven. Veel nieuwe leden zul je echt niet meer binnenhalen. En zonder een influx van nieuwe leden is gewoon wachten tot de community langzaam uit elkaar valt.

@ raymondhoek
Dat is ook een van de problemen. We zitten nu zo'n beetje op de limiet van wat het spel toelaat. Met de oeros van JDF lijkt het einde van de vernieuwingen op gebied van gedrag en fok wel zo'n beetje bereikt. Er zijn gewoon dingen die je niet voor elkaar krijgt. Het realistisch houden van alles kleiner dan een konijn, of van niet-grond vogels is gewoon niet te doen met de opzet van het spel. Wat wel jammer is, is dat de ZT2 community zolang bestaan heeft, dat het best mogelijk was om in die tijd een nieuwe, betere dierentuinsimulatie te maken. Maar dat is helaas nooit gebeurt. En een dierentuinsimulatie van van de makers van Planet Coaster zou echt heel gaaf zijn.

Bericht@ jeffrey, 
Wat je met veel geluk dan kan bereiken, is dat de huidige leden nog wat langer actief blijven. Veel nieuwe leden zul je echt niet meer binnenhalen. En zonder een influx van nieuwe leden is gewoon wachten tot de community langzaam uit elkaar valt.

@ raymondhoek
Dat is ook een van de problemen. We zitten nu zo'n beetje op de limiet van wat het spel toelaat. Met de oeros van JDF lijkt het einde van de vernieuwingen op gebied van gedrag en fok wel zo'n beetje bereikt. Er zijn gewoon dingen die je niet voor elkaar krijgt. Het realistisch houden van alles kleiner dan een konijn, of van niet-grond vogels is gewoon niet te doen met de opzet van het spel. Wat wel jammer is, is dat de ZT2 community zolang bestaan heeft, dat het best mogelijk was om in die tijd een nieuwe, betere dierentuinsimulatie te maken. Maar dat is helaas nooit gebeurt. En een dierentuinsimulatie van van de makers van Planet Coaster zou echt heel gaaf zijn.

Toegevoegd op 06 Mei 2017 om 08:01
jeffrey
Datum: Zaterdag, 06 Mei 2017, 12:35 | Bericht # 45   
ZTSF Gegevens

Curator

@ carnotaurus@ raymondhoek, Dat is beide waar ja...

Tja, voor nu kunnen we er inderdaad enkel nog van genieten zolang het duurt en hopen op een nieuwe game!

Bericht@ carnotaurus@ raymondhoek, Dat is beide waar ja...

Tja, voor nu kunnen we er inderdaad enkel nog van genieten zolang het duurt en hopen op een nieuwe game!

Toegevoegd op 06 Mei 2017 om 12:35
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 06 Mei 2017, 14:45 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Als ik me niet vergis heeft ook een deel van het team dat nu aan planet coaster werkt, aan de zoo tycoon gewerkt voor de xbox.
Ik heb planet Coaster gespeeld, echt een super game (vooral als je ziet wat de community allemaal maakt) maar het is niet echt mijn game. Ik hoop ook heel erg dat er een nieuwe dierentuin simulatie komt in dezelfde stijl als planet coaster!

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
BerichtAls ik me niet vergis heeft ook een deel van het team dat nu aan planet coaster werkt, aan de zoo tycoon gewerkt voor de xbox.
Ik heb planet Coaster gespeeld, echt een super game (vooral als je ziet wat de community allemaal maakt) maar het is niet echt mijn game. Ik hoop ook heel erg dat er een nieuwe dierentuin simulatie komt in dezelfde stijl als planet coaster!

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 06 Mei 2017 om 14:45
raymondhoek
Datum: Zondag, 07 Mei 2017, 14:42 | Bericht # 47   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Wat ik dan wel weer grappig vind is dat we met z'n allen hier dan nu toch wel stiekem steeds meer gaan kijken.
Is 1 van jullie ook nog (echt) actief op andere forums?
Daarmee bedoel ik ook echt show-topics of designs enzo?

BerichtWat ik dan wel weer grappig vind is dat we met z'n allen hier dan nu toch wel stiekem steeds meer gaan kijken.
Is 1 van jullie ook nog (echt) actief op andere forums?
Daarmee bedoel ik ook echt show-topics of designs enzo?

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 07 Mei 2017 om 14:42
carnotaurus
Datum: Maandag, 08 Mei 2017, 13:40 | Bericht # 48   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Onderdirecteur

Quote raymondhoek ()
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat we met z'n allen hier dan nu toch wel stiekem steeds meer gaan kijken.Is 1 van jullie ook nog (echt) actief op andere forums?Daarmee bedoel ik ook echt show-topics of designs enzo?

Haha, dat dacht ik idd ook al :D 

Ik zal er nog niet teveel over zeggen, maar als het een beetje meezit zit er nog wel een project van Wes en mij aan te komen. Verder kan ik mezelf niet echt actief meer noemen.

Bericht
Quote raymondhoek ()
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat we met z'n allen hier dan nu toch wel stiekem steeds meer gaan kijken.Is 1 van jullie ook nog (echt) actief op andere forums?Daarmee bedoel ik ook echt show-topics of designs enzo?

Haha, dat dacht ik idd ook al :D 

Ik zal er nog niet teveel over zeggen, maar als het een beetje meezit zit er nog wel een project van Wes en mij aan te komen. Verder kan ik mezelf niet echt actief meer noemen.

Toegevoegd op 08 Mei 2017 om 13:40
ZooZa
Datum: Maandag, 08 Mei 2017, 15:34 | Bericht # 49   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

Hahahahha ikzelf ben nog wel echt actief, op TRT show ik nog nu en dan een deel van een park, ik bouw nog steeds, binnenkort begin ik aan een wedstrijdinzending, nu dus designen voor AD, etc.
Ben ook lid van een aantal skypechats (mocht je me willen toevoegen: zoozazt2, misschien een ZTSF chat starten? :p ) waarin nog een hoop mensen, die niet allemaal meer actief zijn, dagelijks in praten. Grappig, want de laatste dagen is een van die chats weer helemaal met ZT bezig, en zijn ze ook weer wat actiever op TRT.  ^_^

En ik vind het zelf niet heel erg om te designen voor zo'n groep. AD downloads zullen altijd meer gebruikt worden dan wanneer ik ze zelf maak en release. Daarbij, leer ik er zelf heel veel van het werken met oa Blender en PhotoShop en dat kan altijd nog voor andere dingen van pas komen!

Bericht veranderd door: ZooZa - Maandag, 08 Mei 2017, 15:37
BerichtHahahahha ikzelf ben nog wel echt actief, op TRT show ik nog nu en dan een deel van een park, ik bouw nog steeds, binnenkort begin ik aan een wedstrijdinzending, nu dus designen voor AD, etc.
Ben ook lid van een aantal skypechats (mocht je me willen toevoegen: zoozazt2, misschien een ZTSF chat starten? :p ) waarin nog een hoop mensen, die niet allemaal meer actief zijn, dagelijks in praten. Grappig, want de laatste dagen is een van die chats weer helemaal met ZT bezig, en zijn ze ook weer wat actiever op TRT.  ^_^

En ik vind het zelf niet heel erg om te designen voor zo'n groep. AD downloads zullen altijd meer gebruikt worden dan wanneer ik ze zelf maak en release. Daarbij, leer ik er zelf heel veel van het werken met oa Blender en PhotoShop en dat kan altijd nog voor andere dingen van pas komen!

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 08 Mei 2017 om 15:34
jeffrey
Datum: Maandag, 15 Mei 2017, 14:17 | Bericht # 50   
ZTSF Gegevens

Curator

Ik ben niet actief meer op andere fora, alleen hier. Ik heb er wel aan gedacht om op TRT te beginnen, maar ja: Tijd...

BerichtIk ben niet actief meer op andere fora, alleen hier. Ik heb er wel aan gedacht om op TRT te beginnen, maar ja: Tijd...

Toegevoegd op 15 Mei 2017 om 14:17
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Page 5 of 8«12345678»
Search:

Hosted by uCoz