Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 3 of 8«1234578»
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Afsluiting
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 02 Dec 2016, 22:23 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ Kit_Fisto, Super cool. En doe je dan ook echt dierenverzorging?
En zoja, bij welke dieren zoal? (Meestal toch opgedeeld in sectie's ofzo toch?)

Bericht@ Kit_Fisto, Super cool. En doe je dan ook echt dierenverzorging?
En zoja, bij welke dieren zoal? (Meestal toch opgedeeld in sectie's ofzo toch?)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 02 Dec 2016 om 22:23
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 04 Dec 2016, 16:50 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

@ raymondhoek, Ik loop nu stage als dierenverzorger, en probeer nu met zoveel mogelijk dierentuinen in contact te komen zodat ik later meer kans heb op een baan. ik zou ook graag de HBO opleiding dier managment willen doen, dan mag je als hoofd-dierverzorger aan de slag! :)

Mijn afdeling heet Trail 2, het is eigenlijk nog het gedeelte van vroeger toen het park nog was ingedeeld in Trail 1 en Trail 2. op de kaart heeft het meerdere namen. namelijk: Forest, Baobab, Headquarter (deel) en een klein deel van de outback. 
Plattegrond

Dieren die ik moet verzorgen: 
- Rode panda
- Aziatische kleinklauwotter
-Dromedaris 
-emoe
-Dwerggeit 
-Kippen
-miereneter
-Chinese kraanvogel
-Muntjak
-Kapgier
-Palmgier
-Woestijnbuizerd
-Kuifseriema
-Sneeuwuil
-Wasbeerhond
-Poolvos
-Stinkdier
-Stokstaartje
-witgezchtsaki
-penseelaap
-bamboe maki
-doodshoofdaapje
-gordeldier
-ooievaar
-pelikanen (hebben jongen!)
-Ringstaartmaki
-Roodbuikmaki
-kroonmaki

en dat was het volgens mij haha

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ raymondhoek, Ik loop nu stage als dierenverzorger, en probeer nu met zoveel mogelijk dierentuinen in contact te komen zodat ik later meer kans heb op een baan. ik zou ook graag de HBO opleiding dier managment willen doen, dan mag je als hoofd-dierverzorger aan de slag! :)

Mijn afdeling heet Trail 2, het is eigenlijk nog het gedeelte van vroeger toen het park nog was ingedeeld in Trail 1 en Trail 2. op de kaart heeft het meerdere namen. namelijk: Forest, Baobab, Headquarter (deel) en een klein deel van de outback. 
Plattegrond

Dieren die ik moet verzorgen: 
- Rode panda
- Aziatische kleinklauwotter
-Dromedaris 
-emoe
-Dwerggeit 
-Kippen
-miereneter
-Chinese kraanvogel
-Muntjak
-Kapgier
-Palmgier
-Woestijnbuizerd
-Kuifseriema
-Sneeuwuil
-Wasbeerhond
-Poolvos
-Stinkdier
-Stokstaartje
-witgezchtsaki
-penseelaap
-bamboe maki
-doodshoofdaapje
-gordeldier
-ooievaar
-pelikanen (hebben jongen!)
-Ringstaartmaki
-Roodbuikmaki
-kroonmaki

en dat was het volgens mij haha

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 04 Dec 2016 om 16:50
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2016, 15:37 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ Kit_Fisto, Super cool
En welke dieren vind je zelf het leukste om te doen?
Of bij welke heb je een leuk/grappig verhaal?
Lijkt me gewoon mega cool!

Bericht@ Kit_Fisto, Super cool
En welke dieren vind je zelf het leukste om te doen?
Of bij welke heb je een leuk/grappig verhaal?
Lijkt me gewoon mega cool!

Toegevoegd op 06 Dec 2016 om 15:37
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 14 Dec 2016, 21:44 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ raymondhoek, ik vind zelf het leukst om het maki eiland (Ringstaart maki's, Kroonmaki's en roodbuikmaki's), Apenarium (witgezichtsaki's, Gewone Penseelaapjes, en Bamboemaki's) en de miereneters te doen. Bij de maki's gaan de ringstaarten ook altijd op je schouders zitten dat is altijd wel grappig haha.

ik heb wel een aantal leuke verhaaltjes:
ik werd een keer afgeleid door een Penseelaapje waardoor ik hun deur was vergeten dicht te doen. toen ik even later weer binnen kwam zag ik in eens 4 Penseelaapjes door de gang heen sprinten en een Saki die over de grond aan het rennen was. Zag er echt mega grappig uit maar natuurlijk niet de bedoeling!

laatst sprong er een kroonmaki onder de benen van mijn collega door zo het eiland af alleen mijn instinct zei dat ik hem moest pakken en toen wou ik hem dus grijpen alleen toen sprong die nog verder weg en was ik dus nog verder van huis weg! uiteindelijk is het nog wel gelukt door hem terug te lokken met eten.

we hebben ook gordeldieren in een apart gebouwtje zitten en dat zijn echt terroristen haha! als je al binnen komt staan ze al voor het deurtje te wachten, en dat is het enige deurtje van het verblijf. dus als je dat deurtje open doet om hun eten te geven sprinten ze er meteen uit en krijg je ze ook niet terug haha. want als je de ene terug zet gaat die andere er uit en als je die weer terug zet gaat weer die ander er uit en zo gaat het eindeloos door haha.

ook hebben we twee miereneters en het vrouwtje is vroeger dus met de hand opgevoed. je mag er absoluut niet het verblijf in want ze zijn heel gevaarlijk maar als je dan bij het hek staat klimt ze er altijd op en gaat ze met haar tong je hand proberen te pakken. voelt echt heel apart haha.

ook heb ik al wat serieuzere gebeurtenissen meegemaakt:

op mijn tweede stage dag ging het dus echt niet goed met een van onze kangoeroes. ze zat al twee weken apart i.v.m een kiesontsteking, en het leek dus de laatste tijd weer heel goed te gaan. Maar toen we kwamen kijken in haar verblijf zat haar hele mond onder het bloed en haar hele verblijf ook. de verzorgers hadden hem even gepakt om rustig te kunnen kijken en er kwam ontzettend veel bloed uit haar mond. Met enorme stoten kwamen er stukke gestold bloed er uit en ook gewoon normaal bloed. Ook leek haar tong kapot te zijn en haar wang aan de binnenkant dus ook. ook zag haar gezicht er verre van normaal uit. Ik had toen de bak met water nog voor haar gevuld, het gaat op dit moment niet zo super goed met haar maar de wonderen zijn nog niet de wereld uit!

ook hebben wij op dit moment twee jonge kroeskop-pelikanen. alleen vorige week toen ik ze kwam eten geven kon ik een jong niet vinden. ik ging dus zoeken langs de waterkant naar het jong en zag hem dus uiteindelijk op een steile kant zitten bij het water. Iets wat totaal niet goed is want het jong had en nog geen waterdichte veren en was nog best jong. ik dacht zelf dat die misschien verstoten was van zijn nest door zijn twee keer zo grote broertje maar dat weten we nog niet zeker. Ik ben toen met een collega van mij het verblijf ingegaan, dat was ook nog na sluitingstijd in het donker, en toen heeft hij hem opgepakt en weer op het land gezet in de hoop dat die niet het water in viel. en die dag daarna zat die zelfs weer op het nest!
maar toen hadden twee andere verzorgers hem weer gevonden, hij lag in het water en was in zijn eentje helemaal naar het maki eiland gezwommen en bleef daar drijven onder de brug drijven(wat voor een pelikanen jong best ver ligt van het nest.) ze hebben hem toen uit het water gehaald en even achter de schermen neer gelegd. en dat was vorige week. ik kan je vertellen dat het nu al een stuk beter met hem gaat en dat die al zelfstandig vis eet!

maar dat waren tot nu toe een beetje de leuke en minder leuke verhaaltjes die ik heb beleefd. en dat allemaal in een maand! ik moet nog tot 3 februari dus ik zal vast nog wel wat leuks mee maken in die tijd!
en dit bericht is ook weer echt heel lang haha xD

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Woensdag, 14 Dec 2016, 21:47
Bericht@ raymondhoek, ik vind zelf het leukst om het maki eiland (Ringstaart maki's, Kroonmaki's en roodbuikmaki's), Apenarium (witgezichtsaki's, Gewone Penseelaapjes, en Bamboemaki's) en de miereneters te doen. Bij de maki's gaan de ringstaarten ook altijd op je schouders zitten dat is altijd wel grappig haha.

ik heb wel een aantal leuke verhaaltjes:
ik werd een keer afgeleid door een Penseelaapje waardoor ik hun deur was vergeten dicht te doen. toen ik even later weer binnen kwam zag ik in eens 4 Penseelaapjes door de gang heen sprinten en een Saki die over de grond aan het rennen was. Zag er echt mega grappig uit maar natuurlijk niet de bedoeling!

laatst sprong er een kroonmaki onder de benen van mijn collega door zo het eiland af alleen mijn instinct zei dat ik hem moest pakken en toen wou ik hem dus grijpen alleen toen sprong die nog verder weg en was ik dus nog verder van huis weg! uiteindelijk is het nog wel gelukt door hem terug te lokken met eten.

we hebben ook gordeldieren in een apart gebouwtje zitten en dat zijn echt terroristen haha! als je al binnen komt staan ze al voor het deurtje te wachten, en dat is het enige deurtje van het verblijf. dus als je dat deurtje open doet om hun eten te geven sprinten ze er meteen uit en krijg je ze ook niet terug haha. want als je de ene terug zet gaat die andere er uit en als je die weer terug zet gaat weer die ander er uit en zo gaat het eindeloos door haha.

ook hebben we twee miereneters en het vrouwtje is vroeger dus met de hand opgevoed. je mag er absoluut niet het verblijf in want ze zijn heel gevaarlijk maar als je dan bij het hek staat klimt ze er altijd op en gaat ze met haar tong je hand proberen te pakken. voelt echt heel apart haha.

ook heb ik al wat serieuzere gebeurtenissen meegemaakt:

op mijn tweede stage dag ging het dus echt niet goed met een van onze kangoeroes. ze zat al twee weken apart i.v.m een kiesontsteking, en het leek dus de laatste tijd weer heel goed te gaan. Maar toen we kwamen kijken in haar verblijf zat haar hele mond onder het bloed en haar hele verblijf ook. de verzorgers hadden hem even gepakt om rustig te kunnen kijken en er kwam ontzettend veel bloed uit haar mond. Met enorme stoten kwamen er stukke gestold bloed er uit en ook gewoon normaal bloed. Ook leek haar tong kapot te zijn en haar wang aan de binnenkant dus ook. ook zag haar gezicht er verre van normaal uit. Ik had toen de bak met water nog voor haar gevuld, het gaat op dit moment niet zo super goed met haar maar de wonderen zijn nog niet de wereld uit!

ook hebben wij op dit moment twee jonge kroeskop-pelikanen. alleen vorige week toen ik ze kwam eten geven kon ik een jong niet vinden. ik ging dus zoeken langs de waterkant naar het jong en zag hem dus uiteindelijk op een steile kant zitten bij het water. Iets wat totaal niet goed is want het jong had en nog geen waterdichte veren en was nog best jong. ik dacht zelf dat die misschien verstoten was van zijn nest door zijn twee keer zo grote broertje maar dat weten we nog niet zeker. Ik ben toen met een collega van mij het verblijf ingegaan, dat was ook nog na sluitingstijd in het donker, en toen heeft hij hem opgepakt en weer op het land gezet in de hoop dat die niet het water in viel. en die dag daarna zat die zelfs weer op het nest!
maar toen hadden twee andere verzorgers hem weer gevonden, hij lag in het water en was in zijn eentje helemaal naar het maki eiland gezwommen en bleef daar drijven onder de brug drijven(wat voor een pelikanen jong best ver ligt van het nest.) ze hebben hem toen uit het water gehaald en even achter de schermen neer gelegd. en dat was vorige week. ik kan je vertellen dat het nu al een stuk beter met hem gaat en dat die al zelfstandig vis eet!

maar dat waren tot nu toe een beetje de leuke en minder leuke verhaaltjes die ik heb beleefd. en dat allemaal in een maand! ik moet nog tot 3 februari dus ik zal vast nog wel wat leuks mee maken in die tijd!
en dit bericht is ook weer echt heel lang haha xD

Toegevoegd op 14 Dec 2016 om 21:44
FrankdeBruin
Datum: Dinsdag, 14 Feb 2017, 11:33 | Bericht # 25   
FrankdeBruin 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Is hier nog leven of is het echt morsdood?
BerichtIs hier nog leven of is het echt morsdood?

Bericht getypt door - FrankdeBruin
Toegevoegd op 14 Feb 2017 om 11:33
thomvonder
Datum: Dinsdag, 21 Feb 2017, 20:12 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Zoo echt lang geleden sinds ik hier wat heb gepost. Leuk om al jullie verhalen te lezen :)

Ik speel het spel niet meer zo vaak maar ik design nog wel geregeld. Ik heb leren meshen en ik heb geleerd hoe je nieuwe animaties moet maken. Daar zijn tot nu toe een werkende lift en een automatische draaideur uit voortgekomen :P

BerichtZoo echt lang geleden sinds ik hier wat heb gepost. Leuk om al jullie verhalen te lezen :)

Ik speel het spel niet meer zo vaak maar ik design nog wel geregeld. Ik heb leren meshen en ik heb geleerd hoe je nieuwe animaties moet maken. Daar zijn tot nu toe een werkende lift en een automatische draaideur uit voortgekomen :P

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 21 Feb 2017 om 20:12
jeffrey
Datum: Woensdag, 01 Maa 2017, 16:21 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

@ thomvonder, Nice Thom! Komen ze ook ooit nog online om te downloaden? Zou heel vet zijn!

Always look on the bright side of life!
Bericht@ thomvonder, Nice Thom! Komen ze ook ooit nog online om te downloaden? Zou heel vet zijn!

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 01 Maa 2017 om 16:21
raymondhoek
Datum: Woensdag, 12 Apr 2017, 07:14 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ raymondhoek, Super lachen man!
Hoe lang mag je daar nog stage lopen?

@ thomvonder
Supet vet. Zelf ben ik heel lang bezig geweest om een schuifdeur te maken die dan inderdaad open en dicht moest gaan voor bezoekers (Gebaseerd op de personeels ingang). Wel cool.
Wellicht kun je ooit ook nog een schuifdeur maken.
Hoe dan ook, lijkt me wel tof om deze zelf in mijn spel te hebben!

Bericht@ raymondhoek, Super lachen man!
Hoe lang mag je daar nog stage lopen?

@ thomvonder
Supet vet. Zelf ben ik heel lang bezig geweest om een schuifdeur te maken die dan inderdaad open en dicht moest gaan voor bezoekers (Gebaseerd op de personeels ingang). Wel cool.
Wellicht kun je ooit ook nog een schuifdeur maken.
Hoe dan ook, lijkt me wel tof om deze zelf in mijn spel te hebben!

Toegevoegd op 12 Apr 2017 om 07:14
carnotaurus
Datum: Woensdag, 12 Apr 2017, 18:24 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Toevallig vandaag een keer ingelogd om een indruk te krijgen hoe oud mijn UD-schijfje is :p .
Ben blijkbaar niet enige die hier nog wel eens rondkijkt.

Ik wandel (lees: werk) nog steeds rond in de dierentuin (al zo'n 4 jaar inmiddels) en doe ook een studie biologie op dit moment.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!

Bericht veranderd door: carnotaurus - Woensdag, 12 Apr 2017, 18:28
BerichtToevallig vandaag een keer ingelogd om een indruk te krijgen hoe oud mijn UD-schijfje is :p .
Ben blijkbaar niet enige die hier nog wel eens rondkijkt.

Ik wandel (lees: werk) nog steeds rond in de dierentuin (al zo'n 4 jaar inmiddels) en doe ook een studie biologie op dit moment.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 12 Apr 2017 om 18:24
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 15 Apr 2017, 11:29 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ carnotaurus, Jij werkte in Zie-Zoo toch? ik was er laatst nog, ik vind de uitbreidingen echt heel mooi!

Bericht@ carnotaurus, Jij werkte in Zie-Zoo toch? ik was er laatst nog, ik vind de uitbreidingen echt heel mooi!

Toegevoegd op 15 Apr 2017 om 11:29
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Page 3 of 8«1234578»
Search:

Hosted by uCoz