Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 2 of 8«123478»
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Afsluiting
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 20 Sep 2016, 22:10 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Hahaha, ik ben ook geen apple fan te noemen nee.
Dat krijg je met veel te duren verouderde hardware XD

BerichtHahaha, ik ben ook geen apple fan te noemen nee.
Dat krijg je met veel te duren verouderde hardware XD

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 20 Sep 2016 om 22:10
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 28 Sep 2016, 18:47 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Ja ik kan er gewoon niet aan wennen. ik ben helemaal gewend aan Andriod en windows. maar ik denk dat apple mensen het weer andersom hebben.

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
BerichtJa ik kan er gewoon niet aan wennen. ik ben helemaal gewend aan Andriod en windows. maar ik denk dat apple mensen het weer andersom hebben.

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 28 Sep 2016 om 18:47
ZooZa
Datum: Donderdag, 29 Sep 2016, 18:30 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO

Curator

Jaaaa ik kan zo niet omgaan met Android telefoons, Windows gaat dan nog wel, werk daar ook mee op school en op mijn oude laptop, maar vind ook werken op de iMac veel fijner.
Maar Android is voor mij verleden tijd, doe mij maar iOS :D

Bericht veranderd door: ZooZa - Donderdag, 29 Sep 2016, 18:30
BerichtJaaaa ik kan zo niet omgaan met Android telefoons, Windows gaat dan nog wel, werk daar ook mee op school en op mijn oude laptop, maar vind ook werken op de iMac veel fijner.
Maar Android is voor mij verleden tijd, doe mij maar iOS :D

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 29 Sep 2016 om 18:30
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 23 Okt 2016, 17:56 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ ZooZa, ja klopt, als je gewend bent aan iOS dan is dat natuurlijk fijner. als mijn eerste mobiel een Iphone was dan had ik dat helemaal geweldig gevonden. maar nu ben ik gewend aan Android en hou ik het daar maar bij haha. ik heb zelf ook niet zo veel zin om te gaan wennen aan een iOS haha

Bericht@ ZooZa, ja klopt, als je gewend bent aan iOS dan is dat natuurlijk fijner. als mijn eerste mobiel een Iphone was dan had ik dat helemaal geweldig gevonden. maar nu ben ik gewend aan Android en hou ik het daar maar bij haha. ik heb zelf ook niet zo veel zin om te gaan wennen aan een iOS haha

Toegevoegd op 23 Okt 2016 om 17:56
jeffrey
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2016, 21:27 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

Eindelijk even de tijd om ook te reageren!

Het is erg jammer dat het forum zo inactief is geworden, maar ik begrijp het op zich ook wel weer (zoo tycoon word er niet nieuwer op natuurlijk). Daarom wil ik ook graag nog wat leuke herinneringen delen met jullie:

Om te beginnen ben ik hier op het forum begonnen (net als de meesten) om bij de exclusive downloads te komen ;) Onverwacht vond ik het erg leuk om het forum te blijven volgen en ook regelmatig updates e.d. te plaatsen. Het leukste aan het plaatsen van updates vond ik het zien van je eigen vooruitgang op het gebied van realisme. Je begint vaak met een vierkant hok met een voerbak, overkapping en een paar planten en eindigt met parken die soms zo realistisch lijken dat je zou willen dat je er zelf door heen kon lopen.
Ook de ZTAO vond ik erg leuk (al was ik er niet al te goed mee). Voor de ZTAO heb ik denk ik wel 15 parken gebouwd, waarvan er maar 2 op de site zijn gekomen.
Verder vond ik ook zeker de contests super tof en vond ik het ook erg leuk om een keer een meeting mee te hebben gemaakt!

Engelse forums hebben mij nooit zo bevallen. Vandaar dat ik het wel heel zonde vind dat dit forum zo stil is geworden. Aan de andere kant heb ik zelf ook bijna geen tijd over voor het forum en zoo tycoon. Toch zal zoo tycoon altijd op m'n pc blijven staan en het forum altijd bij mijn favorieten!

Always look on the bright side of life!
BerichtEindelijk even de tijd om ook te reageren!

Het is erg jammer dat het forum zo inactief is geworden, maar ik begrijp het op zich ook wel weer (zoo tycoon word er niet nieuwer op natuurlijk). Daarom wil ik ook graag nog wat leuke herinneringen delen met jullie:

Om te beginnen ben ik hier op het forum begonnen (net als de meesten) om bij de exclusive downloads te komen ;) Onverwacht vond ik het erg leuk om het forum te blijven volgen en ook regelmatig updates e.d. te plaatsen. Het leukste aan het plaatsen van updates vond ik het zien van je eigen vooruitgang op het gebied van realisme. Je begint vaak met een vierkant hok met een voerbak, overkapping en een paar planten en eindigt met parken die soms zo realistisch lijken dat je zou willen dat je er zelf door heen kon lopen.
Ook de ZTAO vond ik erg leuk (al was ik er niet al te goed mee). Voor de ZTAO heb ik denk ik wel 15 parken gebouwd, waarvan er maar 2 op de site zijn gekomen.
Verder vond ik ook zeker de contests super tof en vond ik het ook erg leuk om een keer een meeting mee te hebben gemaakt!

Engelse forums hebben mij nooit zo bevallen. Vandaar dat ik het wel heel zonde vind dat dit forum zo stil is geworden. Aan de andere kant heb ik zelf ook bijna geen tijd over voor het forum en zoo tycoon. Toch zal zoo tycoon altijd op m'n pc blijven staan en het forum altijd bij mijn favorieten!

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 28 Okt 2016 om 21:27
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 22 Nov 2016, 13:03 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Wat ik me nog afvroeg,
Hoe vaak spelen jullie nog ZT2?

BerichtWat ik me nog afvroeg,
Hoe vaak spelen jullie nog ZT2?

Toegevoegd op 22 Nov 2016 om 13:03
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 23 Nov 2016, 17:46 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ jeffrey
Toch zal zoo tycoon altijd op m'n pc blijven staan en het forum altijd bij mijn favorieten!
 haha je bent niet de enige, ik heb zoo tycoon super forum nog steeds bij mijn meest bezochten sites staan xD

@ raymondhoek, ik was het laatst nog voor de lol aan het spelen. ik krijg altijd heel veel inspiratie als ik klaar ben met stage om een of andere manier haha.

ik had eigenlijk ook nog een vraag, wat voor een opleiding/baan doen jullie nu allemaal? werken er ook veel in een dierentuin? ik ben zelf nu dier en ondernemen niveau 4 aan het doen en wil daarna naar het HBO diermanagement doen. al is daar helaas wel weinig banen in te vinden, dus hoop ik wat mensen te contacteren tijdens stage. 
en ik zou echt super graag in Zie-Zoo willen werken, vind het echt een geweldige dierentuin.

Bericht@ jeffrey
Toch zal zoo tycoon altijd op m'n pc blijven staan en het forum altijd bij mijn favorieten!
 haha je bent niet de enige, ik heb zoo tycoon super forum nog steeds bij mijn meest bezochten sites staan xD

@ raymondhoek, ik was het laatst nog voor de lol aan het spelen. ik krijg altijd heel veel inspiratie als ik klaar ben met stage om een of andere manier haha.

ik had eigenlijk ook nog een vraag, wat voor een opleiding/baan doen jullie nu allemaal? werken er ook veel in een dierentuin? ik ben zelf nu dier en ondernemen niveau 4 aan het doen en wil daarna naar het HBO diermanagement doen. al is daar helaas wel weinig banen in te vinden, dus hoop ik wat mensen te contacteren tijdens stage. 
en ik zou echt super graag in Zie-Zoo willen werken, vind het echt een geweldige dierentuin.

Toegevoegd op 23 Nov 2016 om 17:46
jeffrey
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2016, 21:20 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

@ raymondhoek, Heel af en toe nog, maar heb er niet zo veel tijd meer voor helaas :(

@ Kit_Fisto, Ik werk op het moment in een theater (horeca gedeelte) en bij het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem (naast Burgers Zoo) als een soort gids.

Ik hoop dat het je lukt een baantje te bemachtigen!! :D

Always look on the bright side of life!
Bericht@ raymondhoek, Heel af en toe nog, maar heb er niet zo veel tijd meer voor helaas :(

@ Kit_Fisto, Ik werk op het moment in een theater (horeca gedeelte) en bij het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem (naast Burgers Zoo) als een soort gids.

Ik hoop dat het je lukt een baantje te bemachtigen!! :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 25 Nov 2016 om 21:20
raymondhoek
Datum: Maandag, 28 Nov 2016, 18:05 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ Kit_Fisto
Ik zelf ben elektrotechniek afgestudeerd en werk inmiddels in de ruimtevaart industrie.
Waar heb je al reeds stage gelopen?

Bericht@ Kit_Fisto
Ik zelf ben elektrotechniek afgestudeerd en werk inmiddels in de ruimtevaart industrie.
Waar heb je al reeds stage gelopen?

Toegevoegd op 28 Nov 2016 om 18:05
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 28 Nov 2016, 23:51 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ jeffrey, bedankt Jeffrey! Ik ben laatst nog in het openluchtmuseum geweest, blijft altijd weer interessant!

@ raymondhoek, ik loop nu mijn eerste stage hoor haha, dat is in zoo parc Overloon. De stage bevalt echt heel goed, en het personeel is echt heel aardig. alleen jammer dat ze amper reptielen hebben, maar daar kan ik natuurlijk mee leven want zo krijg ik wel dierentuin ervaring! . Dus mocht iemand nog een keer naar een dierentuin willen xD

Bericht@ jeffrey, bedankt Jeffrey! Ik ben laatst nog in het openluchtmuseum geweest, blijft altijd weer interessant!

@ raymondhoek, ik loop nu mijn eerste stage hoor haha, dat is in zoo parc Overloon. De stage bevalt echt heel goed, en het personeel is echt heel aardig. alleen jammer dat ze amper reptielen hebben, maar daar kan ik natuurlijk mee leven want zo krijg ik wel dierentuin ervaring! . Dus mocht iemand nog een keer naar een dierentuin willen xD

Toegevoegd op 28 Nov 2016 om 23:51
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Page 2 of 8«123478»
Search:

Hosted by uCoz