Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 912389»
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Afsluiting
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 04 Sep 2016, 22:31 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

Hallo allemaal!

Ik bedacht me dat het misschien nog wel leuk was om een topic aan te maken waar iedereen nog een beetje in kan kletsen en praten over hun favoriete herinneringen en meningen plaatsen. in plaats van de chat omdat de chat snel weer gereset word.
Ten eerste wou ik jullie wel allemaal even bedanken voor de topjaren die ik heb gehad op dit forum! van op de middagpauze in de basisschool ff snel zt2 spelen tot aan mensen van het forum toevallig ontmoeten in een dierentuin tot zelfs keihard huilen bij mijn vader omdat er een grote ruzie was ontstaan op het forum (echt gebeurd lol xD)
Ik zou dit forum nooit vergeten. Hier was ook (bijna) nooit negativiteit, maar juist gezelligheid! en dat maakte dit zo leuk. Omringd door aardige, dierenliefhebbeden mensen (die je zelfs wouden helpen wanneer je ze nodig had!)

De mooiste herinneringen waren dan ook de leuke reacties die je altijd kreeg als je een nieuwe update plaatste, of als Raymond weer een nieuwe update plaatste in een van zijn parken en dat de hype dan real was. of World zoo en alle andere dierenparken die ik nu vergeet te noemen. De discussies, tradecenters en kletsen in de chat, alles was gewoon geweldig hier!

Ik klink heel negatief en zal wel een paar reacties krijgen met: Maar The round table leeft nog, je kan daar altijd heen! en ik geloof best dat het daar een heel leuk forum is. Maar ik ga dan toch alle mensen missen die op dit forum speelde en die ik hier heb leren kennen. Ik ben gewoon aan het bidden tot dat er een Zoo tycoon 3 uitkomt. maar ik denk dat dat zo lang gaat duren dat wij er allemaal dan niet meer naar omkijken (Helaas).

Het kan best zijn dat er niks word gezegd in dit topic en dat dit het enigste is, maar als het forum toch word gezien als inactief. vond ik dit wel leuk als een soort afsluiting waar eens in de zoveel tijd veel in word gebumpt lol.
als je nog iets wilt zeggen ga je gang!

Gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Zondag, 04 Sep 2016, 22:36
BerichtHallo allemaal!

Ik bedacht me dat het misschien nog wel leuk was om een topic aan te maken waar iedereen nog een beetje in kan kletsen en praten over hun favoriete herinneringen en meningen plaatsen. in plaats van de chat omdat de chat snel weer gereset word.
Ten eerste wou ik jullie wel allemaal even bedanken voor de topjaren die ik heb gehad op dit forum! van op de middagpauze in de basisschool ff snel zt2 spelen tot aan mensen van het forum toevallig ontmoeten in een dierentuin tot zelfs keihard huilen bij mijn vader omdat er een grote ruzie was ontstaan op het forum (echt gebeurd lol xD)
Ik zou dit forum nooit vergeten. Hier was ook (bijna) nooit negativiteit, maar juist gezelligheid! en dat maakte dit zo leuk. Omringd door aardige, dierenliefhebbeden mensen (die je zelfs wouden helpen wanneer je ze nodig had!)

De mooiste herinneringen waren dan ook de leuke reacties die je altijd kreeg als je een nieuwe update plaatste, of als Raymond weer een nieuwe update plaatste in een van zijn parken en dat de hype dan real was. of World zoo en alle andere dierenparken die ik nu vergeet te noemen. De discussies, tradecenters en kletsen in de chat, alles was gewoon geweldig hier!

Ik klink heel negatief en zal wel een paar reacties krijgen met: Maar The round table leeft nog, je kan daar altijd heen! en ik geloof best dat het daar een heel leuk forum is. Maar ik ga dan toch alle mensen missen die op dit forum speelde en die ik hier heb leren kennen. Ik ben gewoon aan het bidden tot dat er een Zoo tycoon 3 uitkomt. maar ik denk dat dat zo lang gaat duren dat wij er allemaal dan niet meer naar omkijken (Helaas).

Het kan best zijn dat er niks word gezegd in dit topic en dat dit het enigste is, maar als het forum toch word gezien als inactief. vond ik dit wel leuk als een soort afsluiting waar eens in de zoveel tijd veel in word gebumpt lol.
als je nog iets wilt zeggen ga je gang!

Gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 04 Sep 2016 om 22:31
raymondhoek
Datum: Maandag, 05 Sep 2016, 22:26 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ik vind het inderdaad ook jammer dat het forum toch best wel dood is geworden. Was echt een geweldige tijd. Leuke spelletjes en voor mij een uitdaging om altijd weer met iets nieuws te komen. Op Design gebied, Site gebied en natuurlijk ZT2 gebied. Kortom: Uitdagingen genoeg.
Natuurlijk de vele dierentuinen die geshowed werden maar ook alles eromheen zoals het ZTD (Zoo Tycoon Dagblad). En geloof het of niet. maar die website is nog steeds online! XD
En vele andere die volgden. Ook was het wel grappig om te zien dat op vele sites een eigen versie van ZTAO werd opgericht maar dat niemand echt ver genoeg nadacht om het echt van de grond te krijgen en draaiend te houden. Maargoed daar is hier op het ZTSF ook 3 versie's ofzo aan vooraf gegaan, dus niet heel raar.

Ben wel benieuwd naar de rest.

BerichtIk vind het inderdaad ook jammer dat het forum toch best wel dood is geworden. Was echt een geweldige tijd. Leuke spelletjes en voor mij een uitdaging om altijd weer met iets nieuws te komen. Op Design gebied, Site gebied en natuurlijk ZT2 gebied. Kortom: Uitdagingen genoeg.
Natuurlijk de vele dierentuinen die geshowed werden maar ook alles eromheen zoals het ZTD (Zoo Tycoon Dagblad). En geloof het of niet. maar die website is nog steeds online! XD
En vele andere die volgden. Ook was het wel grappig om te zien dat op vele sites een eigen versie van ZTAO werd opgericht maar dat niemand echt ver genoeg nadacht om het echt van de grond te krijgen en draaiend te houden. Maargoed daar is hier op het ZTSF ook 3 versie's ofzo aan vooraf gegaan, dus niet heel raar.

Ben wel benieuwd naar de rest.

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 05 Sep 2016 om 22:26
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 07 Sep 2016, 22:10 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ raymondhoek, Ik was het zoo tycoon dagblad alweer helemaal vergeten! laatste berichten komen uit 2012, dat is alweer 4 jaar geleden! dat gaat snel zeg.
Hoe lang bestaat dit forum eigenlijk al? volgens mij hebben we het wel erg lang volgehouden!
EDIT: Ik besef me nu al dat ik alweer 5 jaar op dit forum zit  %) wat vliegt de tijd toch jezus!

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Woensdag, 07 Sep 2016, 22:14
Bericht@ raymondhoek, Ik was het zoo tycoon dagblad alweer helemaal vergeten! laatste berichten komen uit 2012, dat is alweer 4 jaar geleden! dat gaat snel zeg.
Hoe lang bestaat dit forum eigenlijk al? volgens mij hebben we het wel erg lang volgehouden!
EDIT: Ik besef me nu al dat ik alweer 5 jaar op dit forum zit  %) wat vliegt de tijd toch jezus!

Toegevoegd op 07 Sep 2016 om 22:10
raymondhoek
Datum: Donderdag, 08 Sep 2016, 12:05 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ Kit_Fisto, Het ZTSF is opgericht eind maart / begin april 2008.
Dus inmiddels 8,5 jaar geleden...
Waarbij wij SINDS 13 Okt 2008 bij ucoz zitten. (Dus ong een half jaar na de start van het ZTSF)

^_^

Bericht@ Kit_Fisto, Het ZTSF is opgericht eind maart / begin april 2008.
Dus inmiddels 8,5 jaar geleden...
Waarbij wij SINDS 13 Okt 2008 bij ucoz zitten. (Dus ong een half jaar na de start van het ZTSF)

^_^

Toegevoegd op 08 Sep 2016 om 12:05
carnotaurus
Datum: Maandag, 12 Sep 2016, 07:22 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

ZTAO was bij uitstek de meest geslaagde variant binnnen de ZT-community,  totdat er hier niet genoeg leden waren om het draaiende te houden.

Over een paar weekjes is het inmiddels 6 jaar geleden dat ik registreerde. Mijn eerste registratie waarbij het me niet aanvankelijk om de dowloads ging :p
Al met al kunnen we zeggen dat we hier een prachtige, gezellige community hadden, met veel geweldige leden.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtZTAO was bij uitstek de meest geslaagde variant binnnen de ZT-community,  totdat er hier niet genoeg leden waren om het draaiende te houden.

Over een paar weekjes is het inmiddels 6 jaar geleden dat ik registreerde. Mijn eerste registratie waarbij het me niet aanvankelijk om de dowloads ging :p
Al met al kunnen we zeggen dat we hier een prachtige, gezellige community hadden, met veel geweldige leden.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 12 Sep 2016 om 07:22
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 16 Sep 2016, 17:49 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ carnotaurus, klopt helemaal! Ik registreerden me eerst hier eigenlijk alleen maar voor de downloads xD, maar later natuurlijk niet meer! kan me nog wel herinneren dat ik het hele gastenboek had ondergespamd met vragen over hoe ik ze moest downloaden haha

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Vrijdag, 16 Sep 2016, 17:50
Bericht@ carnotaurus, klopt helemaal! Ik registreerden me eerst hier eigenlijk alleen maar voor de downloads xD, maar later natuurlijk niet meer! kan me nog wel herinneren dat ik het hele gastenboek had ondergespamd met vragen over hoe ik ze moest downloaden haha

Toegevoegd op 16 Sep 2016 om 17:49
ZooZa
Datum: Zaterdag, 17 Sep 2016, 15:59 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Jaaa al zolang geleden allemaal!
leuk om hier toch nog wat levendigheid te zien
het is zo jammer... ik ben hier ook alweer bijna 6 jaar (en dat voelt als weinig vergeleken met jullie, ik snapte er toen echt niets van)
ik weet nog zo goed waarom ik hier kwam. Raymond's Wonderen Zoo. Wauw. Beste zoo die ik ooit heb gezien.
Nog steeds is dat mijn drijfveer als ik ooit nog ZT2 speel (hopelijk binnenkort weer). Want dat is mij nooit gelukt. Een zoo zolang updaten totdat hij perfect is. Eigen downloads, nieuwe verblijven, nieuwe gebieden.
Daarom registreerde ik. Ik was meteen verkocht, nog nooit zag ik andere mensen ZT2 spelen en dan op zo'n manier. Raymond, ik wil je hier zo hartelijk voor bedanken!  ^_^

BerichtJaaa al zolang geleden allemaal!
leuk om hier toch nog wat levendigheid te zien
het is zo jammer... ik ben hier ook alweer bijna 6 jaar (en dat voelt als weinig vergeleken met jullie, ik snapte er toen echt niets van)
ik weet nog zo goed waarom ik hier kwam. Raymond's Wonderen Zoo. Wauw. Beste zoo die ik ooit heb gezien.
Nog steeds is dat mijn drijfveer als ik ooit nog ZT2 speel (hopelijk binnenkort weer). Want dat is mij nooit gelukt. Een zoo zolang updaten totdat hij perfect is. Eigen downloads, nieuwe verblijven, nieuwe gebieden.
Daarom registreerde ik. Ik was meteen verkocht, nog nooit zag ik andere mensen ZT2 spelen en dan op zo'n manier. Raymond, ik wil je hier zo hartelijk voor bedanken!  ^_^

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 17 Sep 2016 om 15:59
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 17 Sep 2016, 22:39 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ ZooZa, Hahaha, super tof om te lezen dat ik een inspiratie bron heb kunnen zijn voor anderen.

@ Iedereen,

Spelen jullie nu nog wel eens ZT2, en zoja hoe vaak?

Bericht@ ZooZa, Hahaha, super tof om te lezen dat ik een inspiratie bron heb kunnen zijn voor anderen.

@ Iedereen,

Spelen jullie nu nog wel eens ZT2, en zoja hoe vaak?

Toegevoegd op 17 Sep 2016 om 22:39
ZooZa
Datum: Zondag, 18 Sep 2016, 11:46 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ raymondhoek, Nou mijn laptop is nu te traag om goed te spelen, maar ik ben aan het uitzoeken hoe ik Windows op de iMac kan krijgen, dan kan ik daarop spelen (en dus ook designen etc)
En jijzelf? Ben wel benieuwd! :D

Bericht@ raymondhoek, Nou mijn laptop is nu te traag om goed te spelen, maar ik ben aan het uitzoeken hoe ik Windows op de iMac kan krijgen, dan kan ik daarop spelen (en dus ook designen etc)
En jijzelf? Ben wel benieuwd! :D

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 18 Sep 2016 om 11:46
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 18 Sep 2016, 22:13 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

ooeehh de imac xD, ik ben geen fan van apple haha. 

maar ik speel het nog wel eens af en toe. nu ik een nieuwe computer heb kan ik het heel smooth spelen met veel downloads. ik heb altijd wel eens een park proberen vol te krijgen maar is me nog nooit gelukt helaas. zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren haha.

Berichtooeehh de imac xD, ik ben geen fan van apple haha. 

maar ik speel het nog wel eens af en toe. nu ik een nieuwe computer heb kan ik het heel smooth spelen met veel downloads. ik heb altijd wel eens een park proberen vol te krijgen maar is me nog nooit gelukt helaas. zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren haha.

Toegevoegd op 18 Sep 2016 om 22:13
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Afsluiting (Deel jou leuke herinneringen en plaats je meningen.)
Page 1 of 912389»
Search:

Hosted by uCoz