Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 2 of 3«123»
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Wat met het ztsf (Aan JWWW en Raymond)
Wat met het ztsf
krieke668
Datum: Zondag, 02 Maa 2014, 11:42 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ carnotaurus, het gaat hier over de toekomst van t ztsf, niet over die van ztao. Geen ztao zonder ztsf. Maar wel leuk dat je er zoveel mee bezig bent.
Bericht@ carnotaurus, het gaat hier over de toekomst van t ztsf, niet over die van ztao. Geen ztao zonder ztsf. Maar wel leuk dat je er zoveel mee bezig bent.

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 02 Maa 2014 om 11:42
carnotaurus
Datum: Zondag, 02 Maa 2014, 11:58 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

krieke668, Ik wilde even een voorbeeld geven dat er dingen zijn waardoor ZTAO in mijn voorbeeld niet werkt,
maar hetzelfde geld voor het ZTSF. Omdat er niets nieuws komt, niets veranderd en de crew nauwelijks actief is gaat het niet zo goed met het forum.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtkrieke668, Ik wilde even een voorbeeld geven dat er dingen zijn waardoor ZTAO in mijn voorbeeld niet werkt,
maar hetzelfde geld voor het ZTSF. Omdat er niets nieuws komt, niets veranderd en de crew nauwelijks actief is gaat het niet zo goed met het forum.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 02 Maa 2014 om 11:58
raymondhoek
Datum: Maandag, 03 Maa 2014, 20:29 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ik had dit topic afgelopen vrijdag al gezien maar nog geen tijd om te reageren.
En daar sla ik de spijker op de kop.

Doordat zowel ik als jwww in ons examenjaar zit, is tijd een zeer beperkte factor, dat vreemd genoeg nooit "over" lijkt.
Echter ben ik er wel nog steeds bezig, maar ik ben simpelweg niet in staat om alleen alle taken te verrichten.

Daarom vraag ik dan ook hier en nu naar (enthousiaste) leden die wel genoeg tijd hebben, om te helpen het ZTSF te laten herrijzen!
Stuur me aub even een mail (raymondhoekcom@live.nl) of PB als je dit leuk lijkt. Ik heb een takenlijst voor wel een team van 100 man bij wijze van spreken.
Wellicht kunnen we het samen met z'n allen weer "onze" site maken.

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtIk had dit topic afgelopen vrijdag al gezien maar nog geen tijd om te reageren.
En daar sla ik de spijker op de kop.

Doordat zowel ik als jwww in ons examenjaar zit, is tijd een zeer beperkte factor, dat vreemd genoeg nooit "over" lijkt.
Echter ben ik er wel nog steeds bezig, maar ik ben simpelweg niet in staat om alleen alle taken te verrichten.

Daarom vraag ik dan ook hier en nu naar (enthousiaste) leden die wel genoeg tijd hebben, om te helpen het ZTSF te laten herrijzen!
Stuur me aub even een mail (raymondhoekcom@live.nl) of PB als je dit leuk lijkt. Ik heb een takenlijst voor wel een team van 100 man bij wijze van spreken.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 03 Maa 2014 om 20:29
jeffrey
Datum: Maandag, 03 Maa 2014, 22:16 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

Klinkt goed Raymond :D

Always look on the bright side of life!
BerichtKlinkt goed Raymond :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 03 Maa 2014 om 22:16
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 04 Maa 2014, 10:57 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Onderdirecteur

Vele handen maken licht werk!
Ik heb meteen een mail verstuurt!

BerichtVele handen maken licht werk!
Ik heb meteen een mail verstuurt!

Toegevoegd op 04 Maa 2014 om 10:57
boerroel545
Datum: Maandag, 10 Maa 2014, 19:45 | Bericht # 16   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

ik wil ook nog even een reactie achter laten waarom ik de laatste tijd minder actief ben

ik ben de laatste tijd minder actief omdat ik het erg druk had met school en een cv wagen bouwen omdat ik dit moest combineren had ik weinig tijd over om op het forum te kijken maar ook om zt te spelen. ook denk ik dat het inactief worden van het ztsf niet alleen door de crew komt maar doot het zt2 spel zelf omdat wij met zn alle een dagje ouder worden en zoo tycoon ook dus de intresse in zoo tycoon zal per zoo tycoon speler per jaar zakken en zullen leden steeds minder online komen [niet allen] en daarom zijn denk ik ook de oudere leden gestopt met hier op het forum te kijken en zoo tycoon te spelen.

groetjes. roel

Berichtik wil ook nog even een reactie achter laten waarom ik de laatste tijd minder actief ben

ik ben de laatste tijd minder actief omdat ik het erg druk had met school en een cv wagen bouwen omdat ik dit moest combineren had ik weinig tijd over om op het forum te kijken maar ook om zt te spelen. ook denk ik dat het inactief worden van het ztsf niet alleen door de crew komt maar doot het zt2 spel zelf omdat wij met zn alle een dagje ouder worden en zoo tycoon ook dus de intresse in zoo tycoon zal per zoo tycoon speler per jaar zakken en zullen leden steeds minder online komen [niet allen] en daarom zijn denk ik ook de oudere leden gestopt met hier op het forum te kijken en zoo tycoon te spelen.

groetjes. roel

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 10 Maa 2014 om 19:45
carnotaurus
Datum: Maandag, 10 Maa 2014, 20:31 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Onderdirecteur

boerroel545, beetje warrige uitleg, maar ik begrijp het wel.
Helaas is ZT2 lang niet overal meer te koop en weten (eventuele) kopers niet dat het zoveel beter is geworden.

Berichtboerroel545, beetje warrige uitleg, maar ik begrijp het wel.
Helaas is ZT2 lang niet overal meer te koop en weten (eventuele) kopers niet dat het zoveel beter is geworden.

Toegevoegd op 10 Maa 2014 om 20:31
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 10 Maa 2014, 21:06 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Ik wil hier ook nog wel even reageren (:
Ik vind het leuk dat jullie nog zo graag op het ztsf willen komen. Ik vind het dan ook een goede beslissing van Raymond en ik ben benieuwd wat hier uit komt. Ik zal zelf de komende tijd nog steeds afwezig zijn. Dit komt doordat ik op dit moment aan het afstuderen ben van het HBO. Hier gaat heel veel tijd in zitten.

Ik probeer nog wel kleine dingen op het forum op te pakken en ik hoop dat we er samen iets van kunnen maken!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtIk wil hier ook nog wel even reageren (:
Ik vind het leuk dat jullie nog zo graag op het ztsf willen komen. Ik vind het dan ook een goede beslissing van Raymond en ik ben benieuwd wat hier uit komt. Ik zal zelf de komende tijd nog steeds afwezig zijn. Dit komt doordat ik op dit moment aan het afstuderen ben van het HBO. Hier gaat heel veel tijd in zitten.

Ik probeer nog wel kleine dingen op het forum op te pakken en ik hoop dat we er samen iets van kunnen maken!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 10 Maa 2014 om 21:06
krieke668
Datum: Zaterdag, 22 Maa 2014, 23:31 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Quote raymondhoek ()

Bericht veranderd door: krieke668 - Zaterdag, 22 Maa 2014, 23:31
Bericht
Quote raymondhoek ()

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 22 Maa 2014 om 23:31
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 23 Maa 2014, 12:06 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Verzorger

Er zouden misschien wel wat leden bij kunnen komen als mensen dat nu eens aan hun vrienden of familie zouden vragen.
Ik probeer nu bijvoorbeeld mijn zus te overtuigen. Dat is niet gemakkelijk (zeker niet bij mijn zus) maar het gaat. Er zijn ook gewoon veel te veel mensen die niet weten dat dit bestaat maar die wel zouden willen meedoen met dit type zt-website.
Dat zou al een heleboel oplossen op het vlak van posts en aantal zoo's.
groetjes,
Verzorger-Jarne ;)
BerichtEr zouden misschien wel wat leden bij kunnen komen als mensen dat nu eens aan hun vrienden of familie zouden vragen.
Ik probeer nu bijvoorbeeld mijn zus te overtuigen. Dat is niet gemakkelijk (zeker niet bij mijn zus) maar het gaat. Er zijn ook gewoon veel te veel mensen die niet weten dat dit bestaat maar die wel zouden willen meedoen met dit type zt-website.
Dat zou al een heleboel oplossen op het vlak van posts en aantal zoo's.
groetjes,
Verzorger-Jarne ;)

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 23 Maa 2014 om 12:06
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Wat met het ztsf (Aan JWWW en Raymond)
Page 2 of 3«123»
Search:

Hosted by uCoz