Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 3123»
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Wat met het ztsf (Aan JWWW en Raymond)
Wat met het ztsf
krieke668
Datum: Donderdag, 27 Feb 2014, 23:42 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Een beetje een topic dat ik niet wilde aanmaken, maar goed...
Ik denk dat ik ook die zever van dat het niet goed gaar wel kan overslaan, is niet nieuw.

Ik ga me een beetje laten gaan misschien, maar veel valt er momenteel toch niet te verliezen...

Beste Raymond en JWWW
Ik denk dat ik lang genoeg vaag genoeg ben geweest om jullie een punt duidelijk te maken, maar ik denk niet het aangekomen is, dus hier volgt de niet zo vage versie:

Wat willen jullie nog met het ztsf doen?

Ik bedoel dit niet onrescpectvol, jullie hebben geweldige dingen gedaan, mij een hele aangename tijd bezorgt. Maar het ztsf staat op het punt om de vuilbak in te gaan.
Ik begrijp ook heel dat gedoe van geen tijd enzo, heb nu eigenlijk ook weinig tijd voor updates, tuts en dergelijke eerlijk gezegd. Je bent ook weer een week gaan skiën enzo... Maar de website hoeft daar niet zo onder te lijden.

Kom nu niet af met nog zo'n ztao reset enzo, als jullie het ztsf willen redden, moeten er fundamenteel dingen veranderen ( heb ik ook al eens vaag laten vallen)
Maar als jullie nu zeggen dat het ztsf mag doodvallen, geen punt, maar dan kan iedereen toch al stoppen met hopen dat er toch nog iets zou gebeuren.
BerichtEen beetje een topic dat ik niet wilde aanmaken, maar goed...
Ik denk dat ik ook die zever van dat het niet goed gaar wel kan overslaan, is niet nieuw.

Ik ga me een beetje laten gaan misschien, maar veel valt er momenteel toch niet te verliezen...

Beste Raymond en JWWW
Ik denk dat ik lang genoeg vaag genoeg ben geweest om jullie een punt duidelijk te maken, maar ik denk niet het aangekomen is, dus hier volgt de niet zo vage versie:

Wat willen jullie nog met het ztsf doen?

Ik bedoel dit niet onrescpectvol, jullie hebben geweldige dingen gedaan, mij een hele aangename tijd bezorgt. Maar het ztsf staat op het punt om de vuilbak in te gaan.
Ik begrijp ook heel dat gedoe van geen tijd enzo, heb nu eigenlijk ook weinig tijd voor updates, tuts en dergelijke eerlijk gezegd. Je bent ook weer een week gaan skiën enzo... Maar de website hoeft daar niet zo onder te lijden.

Kom nu niet af met nog zo'n ztao reset enzo, als jullie het ztsf willen redden, moeten er fundamenteel dingen veranderen ( heb ik ook al eens vaag laten vallen)
Maar als jullie nu zeggen dat het ztsf mag doodvallen, geen punt, maar dan kan iedereen toch al stoppen met hopen dat er toch nog iets zou gebeuren.

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 27 Feb 2014 om 23:42
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 28 Feb 2014, 13:43 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Eerst wordt er van alles gedaan om ZTAO te redden en daarna ZTSF en dan reageert er verder niemand meer op de website. Ik kijk er nog elke dag op en ik vind het dapper dat je dit doet. Ze moeten proberen de crew om zaken te delegeren en zaken af proberen te geven. Niemand van de crew reageert meer en ik snap het wel je wordt ouder, examens,maar inderdaad de website hoeft daar niet onder te lijden. Als 1 crewlid examen heeft kan de ander het toch overnemen. Toen er een bepaald crewlid er nog was, die probeerde er nog wat van te maken, hield bepaalde topics naar boven en probeerde het nog. En sorry Raymond maar je moet gewoon delergeren, ook al vertrouw je die persoon niet, probeer het en geef personen een kans. Dus, ik hoop dat dit een wake up call is en dat ze er snel iets aan gaan doen!! Goed gedaan. Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk ben het eigenlijk wel met je eens. Eerst wordt er van alles gedaan om ZTAO te redden en daarna ZTSF en dan reageert er verder niemand meer op de website. Ik kijk er nog elke dag op en ik vind het dapper dat je dit doet. Ze moeten proberen de crew om zaken te delegeren en zaken af proberen te geven. Niemand van de crew reageert meer en ik snap het wel je wordt ouder, examens,maar inderdaad de website hoeft daar niet onder te lijden. Als 1 crewlid examen heeft kan de ander het toch overnemen. Toen er een bepaald crewlid er nog was, die probeerde er nog wat van te maken, hield bepaalde topics naar boven en probeerde het nog. En sorry Raymond maar je moet gewoon delergeren, ook al vertrouw je die persoon niet, probeer het en geef personen een kans. Dus, ik hoop dat dit een wake up call is en dat ze er snel iets aan gaan doen!! Goed gedaan. Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 28 Feb 2014 om 13:43
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 28 Feb 2014, 19:50 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Helemaal mee eens!'
De laatste tijd probeerde ik zo veel mogelijk te reageren zodat er nog wat leven in komt.
Op mijn tutorial topic en foto topic wordt niets meer gereageerd. Zelfs niet één reactie op de fotowedstrijd die ik probeer op te zetten.
Ik heb wel eens overlegt voor de overzetting van ZTAO naar een andere site, maar ik kreeg geen antwoordt hierop.
Misschien moet iedereen die bereid is zich in te zetten voor deze site even een reactie geven hier.

De opleven van ZTAO een tijdje terug lag ook niet bij de crew en de veranderingen, want die waren vrij gering.
Het kwam door een paar leden die meer zagen dan "gewoon een forum", zij zagen een superforum!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtHelemaal mee eens!'
De laatste tijd probeerde ik zo veel mogelijk te reageren zodat er nog wat leven in komt.
Op mijn tutorial topic en foto topic wordt niets meer gereageerd. Zelfs niet één reactie op de fotowedstrijd die ik probeer op te zetten.
Ik heb wel eens overlegt voor de overzetting van ZTAO naar een andere site, maar ik kreeg geen antwoordt hierop.
Misschien moet iedereen die bereid is zich in te zetten voor deze site even een reactie geven hier.

De opleven van ZTAO een tijdje terug lag ook niet bij de crew en de veranderingen, want die waren vrij gering.
Het kwam door een paar leden die meer zagen dan "gewoon een forum", zij zagen een superforum!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 28 Feb 2014 om 19:50
jeffrey
Datum: Zaterdag, 01 Maa 2014, 00:27 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

Ik ben het eens en oneens...

Ik zelf vind het ook heel jammer dat er eigenlijk geen activiteit meer is maar ik geloof eigenlijk niet dat de crew daar wat aan veranderen kan. Ik zou bijv. niet weten wat zij zouden moeten doen om het hier actiever te krijgen... misschien meer contests maar wees eerlijk, hoe veel mensen op dit forum zullen daar nog aan mee doen? Ik zelf merk ook dat bij mijzelf de intresse in zoo tycoon steeds minder wordt. Meestal doe ik het weer en week of zo nadat ik in een Dierenpark geweest ben, maar verder...

Om heel eerlijk te zijn denk ik persoonlijk niet dat het forum nog weer echt van de grond gaat komen. (Ik denk dus dat het zo zal blijven zoals het nu is) Dat neemt voor mij trouwens niet weg dat ik stop of zo, ik kijk nog elke dag op het forum en als er bijv. weer wat wordt ge-update in een showroom kijk/reageer ik meestal ook.

(PS. ik denk dat de ZTAO niet meer zal herleven...)

Always look on the bright side of life!

Bericht veranderd door: jeffrey - Zaterdag, 01 Maa 2014, 00:28
BerichtIk ben het eens en oneens...

Ik zelf vind het ook heel jammer dat er eigenlijk geen activiteit meer is maar ik geloof eigenlijk niet dat de crew daar wat aan veranderen kan. Ik zou bijv. niet weten wat zij zouden moeten doen om het hier actiever te krijgen... misschien meer contests maar wees eerlijk, hoe veel mensen op dit forum zullen daar nog aan mee doen? Ik zelf merk ook dat bij mijzelf de intresse in zoo tycoon steeds minder wordt. Meestal doe ik het weer en week of zo nadat ik in een Dierenpark geweest ben, maar verder...

Om heel eerlijk te zijn denk ik persoonlijk niet dat het forum nog weer echt van de grond gaat komen. (Ik denk dus dat het zo zal blijven zoals het nu is) Dat neemt voor mij trouwens niet weg dat ik stop of zo, ik kijk nog elke dag op het forum en als er bijv. weer wat wordt ge-update in een showroom kijk/reageer ik meestal ook.

(PS. ik denk dat de ZTAO niet meer zal herleven...)

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 01 Maa 2014 om 00:27
ZooZa
Datum: Zaterdag, 01 Maa 2014, 09:11 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

hoi allemaal
even tegen carnotaurus
ik wou graag reageren op de fotowedstrijd, juist leuk initiatief
maar ik had gisteren geen tijd
ik heb genoeg leuke foto's
ik doe ook m'n best voor mijn zoo, maar juist omdat ik zoo tycoon nog niet heb kunnen installeren, gaat dat niet zo goed…
maar ik denk serieus dat als we een reclame ding met een link plaatsen op gaia, we dan heel veel bezoekers krijgen, en heel veel nieuwe leden
ook denk ik dat meerdere mensen moeten gaan showen, dat er dan juist bezoekers komen
gewone foto's of juist zoo's
en download nieuws, dat iedereen altijd de nieuwste downloads heeft
goed dat wou ik even zeggen
en ik vind dus niet dat we het zomaar moeten opgeven
dit is zowat de enigste nederlandse zt2 forum
dat moeten we behouden en niet opeens laten vallen

Berichthoi allemaal
even tegen carnotaurus
ik wou graag reageren op de fotowedstrijd, juist leuk initiatief
maar ik had gisteren geen tijd
ik heb genoeg leuke foto's
ik doe ook m'n best voor mijn zoo, maar juist omdat ik zoo tycoon nog niet heb kunnen installeren, gaat dat niet zo goed…
maar ik denk serieus dat als we een reclame ding met een link plaatsen op gaia, we dan heel veel bezoekers krijgen, en heel veel nieuwe leden
ook denk ik dat meerdere mensen moeten gaan showen, dat er dan juist bezoekers komen
gewone foto's of juist zoo's
en download nieuws, dat iedereen altijd de nieuwste downloads heeft
goed dat wou ik even zeggen
en ik vind dus niet dat we het zomaar moeten opgeven
dit is zowat de enigste nederlandse zt2 forum
dat moeten we behouden en niet opeens laten vallen

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 01 Maa 2014 om 09:11
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 01 Maa 2014, 20:11 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

ik kom nog elke dag op het forum en vindt het ontzettend jammer dat het forum zo inactief is.. ik zelf heb het zelf zo druk. en dan eigenlijk alleen dan met school. veel leren en zo want bij ons op school worden echt te veel toetsen opgegeven. dat is een van de redende dat ik er zelf vrij weinig ben. ik vindt zelf zoo tycoon ook niet meer zo geweldig worden. komt ook door school en andere dingen die ik dan nog doe in mijn vrije tijd. ik denk dat dit een van de redende is dat vele mensen er niet meer zijn.
ook zijn zoals je al zag echt veel oude leden inactief. wij zijn nog een van de laatste heb ik soms het gevoel.. we kunnen beter wachten tot dat er nog wat nieuwe mensen bij komen en de crew hier op reageert..

@ ZooZa, het zijn allemaal geweldige ideeen, maar er zal niet veel mee worden gedaan. net zoals Jeffrey al zei, wie gaan dat allemaal doen? er zijn niet veel actieve leden meer hier op het forum, gaia lijkt me ook niet zo handig.. aangezien er de laatste keer dat gaia werd gebruikt er nog een heftige ruzie kwam.. (was niet alleen voor reclame en die shit ook andere dingen)

@ carnotaurus, ik vindt het heel goed dat jij dit allemaal probeert maar zoals je al zag heeft het helaas weinig zin. ik denk dat we gwn even moeten wachten tot dat eindelijk de crew een keer hier op reageert..

ik hoop dat de crew toch een keer een reactie ff kan achterlaten dat de crew tenminste nog "leeft" en wat zij hier nou van vinden.

gr. Marijn ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Zaterdag, 01 Maa 2014, 20:11
Berichtik kom nog elke dag op het forum en vindt het ontzettend jammer dat het forum zo inactief is.. ik zelf heb het zelf zo druk. en dan eigenlijk alleen dan met school. veel leren en zo want bij ons op school worden echt te veel toetsen opgegeven. dat is een van de redende dat ik er zelf vrij weinig ben. ik vindt zelf zoo tycoon ook niet meer zo geweldig worden. komt ook door school en andere dingen die ik dan nog doe in mijn vrije tijd. ik denk dat dit een van de redende is dat vele mensen er niet meer zijn.
ook zijn zoals je al zag echt veel oude leden inactief. wij zijn nog een van de laatste heb ik soms het gevoel.. we kunnen beter wachten tot dat er nog wat nieuwe mensen bij komen en de crew hier op reageert..

@ ZooZa, het zijn allemaal geweldige ideeen, maar er zal niet veel mee worden gedaan. net zoals Jeffrey al zei, wie gaan dat allemaal doen? er zijn niet veel actieve leden meer hier op het forum, gaia lijkt me ook niet zo handig.. aangezien er de laatste keer dat gaia werd gebruikt er nog een heftige ruzie kwam.. (was niet alleen voor reclame en die shit ook andere dingen)

@ carnotaurus, ik vindt het heel goed dat jij dit allemaal probeert maar zoals je al zag heeft het helaas weinig zin. ik denk dat we gwn even moeten wachten tot dat eindelijk de crew een keer hier op reageert..

ik hoop dat de crew toch een keer een reactie ff kan achterlaten dat de crew tenminste nog "leeft" en wat zij hier nou van vinden.

gr. Marijn ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 01 Maa 2014 om 20:11
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 01 Maa 2014, 20:20 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Onderdirecteur

Kijk nu eens: we zeggen allemaal dat we dagelijks actief zijn en zo,
maar er wordt niet dagelijks gepost.
Ik probeer me eraan te houden dat elke keer als ik kijk en er is iets nieuws,
dat ik dan reageer.

Maar we zullen zien wat het wordt, momenteel zijn er duidelijk leden (waaronder ikzelf)
die het ZTSF als een aanvulling zien op de 'ZT beleving', dus op zijn mist is het de moeite waard iets te proberen.

BerichtKijk nu eens: we zeggen allemaal dat we dagelijks actief zijn en zo,
maar er wordt niet dagelijks gepost.
Ik probeer me eraan te houden dat elke keer als ik kijk en er is iets nieuws,
dat ik dan reageer.

Maar we zullen zien wat het wordt, momenteel zijn er duidelijk leden (waaronder ikzelf)
die het ZTSF als een aanvulling zien op de 'ZT beleving', dus op zijn mist is het de moeite waard iets te proberen.

Toegevoegd op 01 Maa 2014 om 20:20
krieke668
Datum: Zondag, 02 Maa 2014, 00:27 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Quote carnotaurus ()
dus op zijn mist is het de moeite waard iets te proberen.

En dat is zowat de reden van mijn eerste bericht. Ik vind het geweldig dat jullie nu, op dit moment en voordien zoveel moeite doen om het ztsf uit de put te trekken. Ik doe die moeite momenteel niet omdat het ztsf (vind ik dan toch) momenteel te vergelijken met een fiets die vierkante wielen heeft. Je moet zot veel moeite gaan doen om over één hoek te komen en dan ligt de tweede al klaar... dat hou je niet vol. Ik wil eerst ronde wielen onderzien...
Maar net als Jeffrey denk ik hoe langer hoe minder dat we ronde wielen gaan vinden. En dan moet je misschien wel eens gaan kijken voor een andere fiets...

Was dat niet mooi symbolisch uitgelegd:p

Bericht veranderd door: krieke668 - Zondag, 02 Maa 2014, 00:33
Bericht
Quote carnotaurus ()
dus op zijn mist is het de moeite waard iets te proberen.

En dat is zowat de reden van mijn eerste bericht. Ik vind het geweldig dat jullie nu, op dit moment en voordien zoveel moeite doen om het ztsf uit de put te trekken. Ik doe die moeite momenteel niet omdat het ztsf (vind ik dan toch) momenteel te vergelijken met een fiets die vierkante wielen heeft. Je moet zot veel moeite gaan doen om over één hoek te komen en dan ligt de tweede al klaar... dat hou je niet vol. Ik wil eerst ronde wielen onderzien...
Maar net als Jeffrey denk ik hoe langer hoe minder dat we ronde wielen gaan vinden. En dan moet je misschien wel eens gaan kijken voor een andere fiets...

Was dat niet mooi symbolisch uitgelegd:p

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 02 Maa 2014 om 00:27
jeffrey
Datum: Zondag, 02 Maa 2014, 00:41 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

@ krieke668, Onze forum filosoof :p

Always look on the bright side of life!
Bericht@ krieke668, Onze forum filosoof :p

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 02 Maa 2014 om 00:41
carnotaurus
Datum: Zondag, 02 Maa 2014, 11:24 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Onderdirecteur

krieke668, inderdaad mooi gezegd!
Maar heeft iemand al geprobeerd Raymond of JWWW per mail of zo te bereiken?
Dan kunnen we eindelijk nieuwe wielen op de ZTSF-fiets zetten!

Ik denk dat dit topic wel mensen aan heeft gezet tot posten,
dus dat is in elk geval wel goed.

Added (02 Maa 2014, 10:24)
---------------------------------------------
Toch nog even iets over ZTAO
Het is best jammer dat na al die moeite het toch weer is ingestort.
Maar er zijn wat factoren die daarvoor zorgen:

1 - de beperkende dierenlijst
2 - door deze beperkende lijst kunnen beginnende leden nauwelijks verkopen om hogerop te komen, omdat alle soorten al zo wijd verspreid zijn.
3 - de lijst en de regels zijn verouderd, in tegenstelling tot de Engelstalige aanhanger GZS.
4 - vernieuwingen, het updaten van de dierenlijst en vernieuwde regels zijn nauwelijks mogelijk omdat de crew niet actief is
5 - we zijn met vrij weinig zoo's, nou is dit niet meteen een probleem, maar het werkt wel nadelig*

* Ik speel een variant van ZTAO met twee vrienden maar omdat we steeds nieuwe dingen verzinnen en nieuwe soorten 'toelaten' blijft het leuk.

Bericht veranderd door: carnotaurus - Zondag, 02 Maa 2014, 11:26
Berichtkrieke668, inderdaad mooi gezegd!
Maar heeft iemand al geprobeerd Raymond of JWWW per mail of zo te bereiken?
Dan kunnen we eindelijk nieuwe wielen op de ZTSF-fiets zetten!

Ik denk dat dit topic wel mensen aan heeft gezet tot posten,
dus dat is in elk geval wel goed.

Added (02 Maa 2014, 10:24)
---------------------------------------------
Toch nog even iets over ZTAO
Het is best jammer dat na al die moeite het toch weer is ingestort.
Maar er zijn wat factoren die daarvoor zorgen:

1 - de beperkende dierenlijst
2 - door deze beperkende lijst kunnen beginnende leden nauwelijks verkopen om hogerop te komen, omdat alle soorten al zo wijd verspreid zijn.
3 - de lijst en de regels zijn verouderd, in tegenstelling tot de Engelstalige aanhanger GZS.
4 - vernieuwingen, het updaten van de dierenlijst en vernieuwde regels zijn nauwelijks mogelijk omdat de crew niet actief is
5 - we zijn met vrij weinig zoo's, nou is dit niet meteen een probleem, maar het werkt wel nadelig*

* Ik speel een variant van ZTAO met twee vrienden maar omdat we steeds nieuwe dingen verzinnen en nieuwe soorten 'toelaten' blijft het leuk.

Toegevoegd op 02 Maa 2014 om 11:24
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Wat met het ztsf (Aan JWWW en Raymond)
Page 1 of 3123»
Search:

Hosted by uCoz